Lotus: "Constructorii nu sunt importanti pentru F1"
Lotus considera ca prezenta constructorilor in Formula 1 nu este vitala pentru succesul competitiei.
Sezonul 2010 marcheaza modificari majore in structura echipelor participante, constructorii BMW si Toyota fiind inlocuiti de echipe independente precum Lotus F1 Team, USF1, Campos sau Virgin Racing.
Desi constructorii au fost dominanti in F1 in ultima parte a acestui decenniu, Tony Fernandes (foto), seful Lotus, considera ca prezenta echipelor independente asigura o relatie mult mai stransa cu fanii comopetitiei.
"Chiar daca nu ar fi fost niciun constructor, as crede inca in Formula 1 pentru ca, in mod fundamental, oamenii nu vin sa-i vada pe cei de la BMW sau Toyota. Ei vin sa vada cursele, pilotii, intreaga atmosfera si sa sprijine echipele. Nu cred ca constructorii ar face o diferenta atat de mare, ei vin si pleaca".
"Simt aceasta oportunitate si cred ca Lotus este un brand fantastic. Cu exceptia celor de la Ferrari, probabil ca nicio echipa nu are o astfel de emotie. BMW, Toyota sau Renault nu creeaza aceeasi emotie ca Lotus si asta incercam sa aducem inapoi in sport", a declarat malaezianul pentru site-ul 442race.com.
Via | GPUpdate
Probabil este beau sau se drogheaza prea mult. Evident. Lotus este un nume dar echipa de Formula 1 nu-l are nici pe Ayrton Senna si nici un pilot de calibrul lui in cadrul ei. Ca Lotul este un nume in motorsport nu neaga nimeni, dar baiatul asta si echipa lui isi vor bate joc de numele lor pentru cel putin 5-6 ani urmatori. Evident, sa nu-i uitam pe cei de la USGP sau cum ii cheama, Williams si inca 2 echipe cu nume obscur... care vor folosi minunatia de motor numita Cosworth. Care... oricat de puternic il vor dezvolta baietii aia... va fii tot la ani lumina de orice motor dezvoltal de orice constructor imi trece mie prin cap. Poate doar motoarele Aro sa fie mai slabe ca motorul Cosworth din 2010. Oricum, o sa ne distram cu baietii astia noi. Daca constructorii sunt inutili dupa cum spune el, totusi cele 4 echipe ne vor "bucura" in fiecare cursa, campionat pentru urmatorii 5 ani, cu cele mai comice si "interesante" evolutii. Locurile de la 18 pana la 26 sunt deja arvunite de baietii astia.