Logo-ul Marlboro dispare de pe monoposturile Ferrari
Din cauza legilor anti-tutun, logo-ul sponosrului Marlboro nu va mai aparea pe masinile Ferrari, chiar daca contractul cu Scuderia expira in 2011.
Este tot mai posibil ca brandurile din industria de tutun sa nu-si mai foloseasca logo-urile pe monoposturile de Formula 1.
In ultimii ani, mai multe echipe din Marele Circ, printre care Renault, McLaren si Honda, au renuntat la afisarea unor astfel de logo-uri din cauza legislatiei anti-tutun din Europa si din intreaga lume. Totusi, Ferrari si-au reinnoit contract cu compania Philip Morris, afisand pe masini brandul Marlboro in cursele de la Monaco si din China.
Insa la Marele Premiu al statului Bahrain, unde legile anti-tabac nu se aplica, Ferrari au ales sa afiseze un asa-numit cod de bare in locul logo-ului Marlboro. De altfel, Ferrari au confirmat in presa din Austria ca nu vor mai utiliza logo-ul Marlboro. Se vehiculeaza ca reprezentantii Philip Morris au decis ca acest cod de bare ar trebui sa fie permanent.
Marlboro are o istorie indelungata legata sponsorizarile din Formula 1. Astfel, logo-ul Marlboro a aparut pentru prima oara pe masinile BRM si Iso Marlboro-Ford in 1972, inainte de faimoasele asocieri cu McLaren si, ulteriro, Ferrari. Se vehiculeaza ca actualul contract dintre Marlboro si Ferrari, care va expira in 2011, valoreaza aproximativ 1 miliard de dolari.
poate ar trebui sa ne anuntati si pe noi cei care citim stirile inainte de publicarea voastra...spuneti ca dati tot in timpul testelor....nu ca ieri....sunt curios maine ce-o fi....aaa shi nu inteleg depunctarea...echipei Ferrari! In plus, bravo ...se poate 4 stiri int0run sfert de ora...e o premiera=))