Liuzzi va testa sâmbătă pentru Hispania

Publicat vineri, 18.02.2011 11:34 de Daniel Popescu

Vitantonio Liuzzi va testa sâmbătă pentru Hispania Racing ca evaluare pentru un post de pilot titular pentru sezonul 2011.

Hispania Racing a confirmat vineri că intenţionează să-i evalueze calităţile veteranului Vitantonio Liuzzi pe parcursul zilei de sâmbătă, în cea de-a doua zi de teste de pe circuitul de la Barcelona.

Pilotul italian va avea astfel oportunitatea de a convinge echipa spaniolă că merită să rămână pe grila de start a Formulei 1 şi în sezonul care va începe în luna martie, chiar dacă a fost îndepărtat de la Force India deşi iniţial avea un contract valabil pentru 2011.

Pe lângă Hispania Racing, Liuzzi poartă negocieri cu alte două echipe, însă spaniolii sunt singurii care nu şi-a definitivat încă linia de piloţi. "Pot să spun doar că sunt trei oportunităţi. Mă refer la contacte, nu la negocieri propriu-zise, şi nu toate se referă la particuiparea în curse în acest an. Vom vedea", a declarat el pentu publicaţia italiană Autosprint.

Pe de altă parte, Hispania utilizează în prima zi de teste de la Barcelona monopostul F110 din sezonul precedent, în ciuda faptului că intial anunţase că va evalua pentru prima oară caracteristicile noului F111.

Via | Autosport

  • KaNe, vineri, 18.02.2011 11:46
    Liuzzi

    Va testa un veteran pentru echipa cea mai slaba de pe grila de start. Suna cam aiurea, dar asa sta treaba. Pentru o echipa de "talia" HR, adica cel mai lent monopost, probabil din cate au existat in F1, ce rost mai are sa testezi un pilot cu experienta unui pilot ca si Liuzzi....?!?!?! Sa spuna "multumesc" ca un asa pilot este interesat sa piloteze pentru ei si nu invers.

  • marian06, vineri, 18.02.2011 12:08
    KaNe

    Cat istorie a F1 cunosti ca sa poti face afirmatia "cel mai lent monopost, probabil din cate au existat in F1". Te rog sa studiezi mai bine si apoi sa poti face astfel de afirmatii. F1 din ultimele sezoane aliniaza masini foarte apropiate ca performante (poate ... chiar si sezonul 2010). Priveste la performantele din primele sezoane de competitie ale echipelor S Aguri, Forti, LOLA (97) si o sa vezi ca ca cei de la HRT nu sunt catastrofe.

  • michael_schumacher, vineri, 18.02.2011 12:52
    Schumy fan 4 ever

    @marian06 NU sunt catastrofe din cauza monopostului, sunt catastrofe din cauza bugetului si de acolo revine problema masinii, pilotilor, inginerilor etc... BANI Trebuie sa revina cu picioarele pe pamant si daca vor performante, daca vor sa se lupte pentru puncte, sa vina cu bani. Daca nu, vor continua sa spere la un abandon al celorlalte echipe. In alta ordine de idei nu vad aceasta ehipa sa ajunga nici macar la nivelul Minardi-ului. Minardi macar a dat un campion mondial.(ma refer ca Alonso si-a inceput cariera la ei)

  • KaNe, vineri, 18.02.2011 12:58
    @marian06

    cand am zis ca este cel mai lent monopost, am facut referire la sezonul 2010, in raport cu restul plutonului si nu ca a fost cel mai lent comparativ cu un monopost Minardi spre ex, din anii 80 ori 90. Pe de alta parte cand am zis lucrul asta(cum ca ar avea unul din cele mai slabe monoposturi), am folosit cuvantul "probabil" care semnifica ceva in cadrul unei fraze....

  • KaNe, vineri, 18.02.2011 13:00
    comparativ cu un monopost Minardi spre ex, din anii 80 ori 90

    *comparativ cu un monopost Minardi spre ex, ori cu un monopost care a concurat prin anii 80 ori 90*

  • Crisztian, sâmbătă, 19.02.2011 14:41

    Apoi drept sa va spun eu stiu ca Super Aguri a adus puncte in Formula 1 prin Sato in 2007 si in orice caz , Hispania va urca doar sezonul viitor poate sa il aduca si pe Alonso sau pe Vettel ca nu fac mare treaba pt ca in comparatie Virgin e altcumva Virgin e un fel De Force India daca va aduceti aminte ce jalon era in 2008 si acuma pt ca amandoua au un investitor cu bani Vijay Malya, John Booth si la Lotus e cam asa. Deci totusi Liuzzi e cea mai buna solutie trbuie sa dezvolte cineva monopostu