Heidfeld critică artificialitatea depăşirilor din F1
Nick Heidfeld nu agreează regulamentul noii aripi spate ajustabile, întrucât aceasta aduce un caracter de artificialitate curselor de Formula 1.
Introducerea aripii spate ajustabile ca element de sprijin pentru îmbunătăţirea şanselor de depăşire a fost primită cu opinii contrare de către piloţii de Formula 1.
Nico Rosberg a considerat că este una dintre cele mai bune invenţii din istoria competiţiei, însă Nick Heidfeld susţine că noua regulă nu face altceva decât să sporească artificialitatea Formulei 1 în detrimentul talentului şi abilitaţilor pilotului.
"Cred că totul decurge conform planului, chiar dacă nu sunt un fan al aripii spate ajustabile pentru că nu îmi plac lucrurile care îşi propun să îmbunătăţească spectacolul în mod artificial. Principala diferenţă o fac însă pneurile. Cu aripa spate activă şi monopostul din fată echipat cu pneuri similare, depăşirile pot fi în continuare dificile, adică exact ce s-a plănuit cu aripa spate. Totuşi, dacă ai pneuri mai proaspete ar putea fi mult mai uşor să depăşeşti. Cred că am văzut mult mai multe depăşiri decât în trecut", a declarat pilotul echipei Renault referindu-se la primele trei curse ale sezonului.
Renault pregăteşte un nou update pentru Marele Premiu al Turciei, care vizează îmbunatăţiri pentru podeaua, aripa fata şi nasul monopostului R31.
Via | Renault
Corect. In actuala forma F1 tinde sa anuleze creativitatea si talentul pilotilor. Totul capata un aer predictibil. Nici kersul si nici aripile mobile nu au ce cauta pe o masina de curse. Maine poimaine le vor conduce piloti care stau la boxe in fata unor monitoare. Partea buna e ca intre timp pot bea si un red bull.