GALERIE FOTO: Massa este lider in testele de la Valencia

Publicat luni, 01.02.2010 14:43 de Daniel Popescu

Felipe Massa a realizat cel mai bun timp in cursul diminetii in cadrul primei zile de teste de la Valencia si este urmat de Pedro de la Rosa si Gary Paffett.

Circuitul Ricardo Tormo din Valencia gazduieste incepand de astazi prima sesiune de teste a noului sezon. Mai mult de jumatate din echipele de pe grila de start au raspuns prezent la prima reunire din acest an, principalele puncte de atractie ale diminetii fiind Mercedes GP, Williams si Toro Rosso, care si-au prezentat cu aceasta ocazie noile monoposturi.

Dupa cateva tururi de incalzire, pilotii si-au intrat in ritm si au inceput sa efectueze tururi cronometrate. La finalul primei parti a testelor, Felipe Massa s-a instalat pe prima pozitie a clasamentului, pilotul Scuderiei Ferrari fiind cronometrat cu 1:13.088 la volanul noului monopost F10.

In mod surprinzator, brazilianul a fost secondat de Pedro de la Rosa, pilotul echipei BMW-Sauber reusind sa stabileasca un timp de 1:13.247 in ciuda faptului ca a parcurs doar 21 de tururi. McLaren si Williams au ocupat urmatoarele pozitii prin Gary Paffett si Rubns Barrichello, in timp ce Mercedes GP a ocupat doar locul 5 in aceasta dimineata cu monopostul W01.

Nico Rosberg a fost urmat de polonezul Robert Kubica de la Renault, in timp ce ultima pozitie i-a revenit lui Sebastien Buemi de la Toro Rosso. Elvetianul a parcursul in cursul diminetii numai 8 tururi, inregistrand astfel recordul negativ din acest punct de vedere. Motivul este legat de problemele intampinate de Toro Rosso la cutia de viteze a monopostului STR5.

Iata clasamentul complet al diminetii:


Loc Nat.
Pilot Echipa Monopost Timp Diferenta Tururi
Locatie
1. F. Massa Ferrari F10 1:13.088   32 pit
2. P. de la Rosa BMW Sauber C29 1:13.247 +0.159 21 pit
3. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit
4. R. Barrichello Williams FW32 1:14.449 +1.361 42 pit
5. N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:14.753 +1.665 24 pit
6. R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 37 pit
7. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit

 

Va reamintim ca timpii realizati in teste si, mai ales, in prima zi de teste sunt putin relevanti in contextul in care pilotii se axeaza pe verificarea comportamentului monoposturilor si pe alegerea celor mai bune setari. Vom reveni cu clasamentul final la finalul acestei zile.

  • rakdula, luni, 01.02.2010 15:03
    Clasament - update

    1. F. Massa Ferrari F10 1:13.088 32 pit 2. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:13.247 +0.159 27 pit 3. N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:13.543 +0.455 39 pit 4. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit 5. R. Barrichello Williams FW32 1:14.449 +1.361 42 pit 6. R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 37 pit 7. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit

  • b09wml, luni, 01.02.2010 15:11
    @ferari

    are 1-0 fata de rivalii de la mclaren :)

  • McLaren, luni, 01.02.2010 15:16
    ce complicat...

    Ma uit la poze pe net si nu imi vine sa cred ce difuzoare complicate au reusit sa scota. Unul nu e la fel. Cel mai simplu mi se pare la Williams. P.S. Se poate face ceva cu afisarea pozelor in aria de F1? Ma socate din minti modul de afisare ca sa nu mai zic ca imi da raturi la greu. Sta asa si nu afiseaza nimic.

  • daniel.popescu, luni, 01.02.2010 15:27
    @McLaren

    Sistemul galeriilor foto va fi modificat in curand, odata cu alte "mici" modificari ale sectiunii.

  • mad79, luni, 01.02.2010 15:32
    salut

    @b09wml McLaren nu au folosit un pilot de cursa ci unul de teste,asa ca nu canta "prohodul" McLaren!!!

  • rayn380, luni, 01.02.2010 15:47
    timpi schumi...

    Ce se aude de timpii realizati de preaslavitul schumacher?? intrucat trebe sa testeze si el in a doua parte. Is curios unde se gaseste comparativ cu Rosberg....de vazut daca il mai ajuta reflexele. Nu m-as mira daca le-ar cenzura la cererea acestuia din urma ;)) Viitorul suna bina pt Ferrari si McLaren, deocamdata, sa vedem cu ce pachet vine Red Bull, ca ceilalti s-ar parea ca sunt sub McLaren si Ferrari, ceea ce era oarecum de intuit....

  • NeoGalaxy, luni, 01.02.2010 16:02
    @mad79

    Ciocul mic si joc de glezne. Daca erau McLaren pe prima pozitie, deja ii vedeai campioni. Totusi timpii astia nu conteaza deloc, probabil cei de la McLaren faceau poze in loc sa se ocupe de teste. Totusi sunt niste teste si pana la primele antremente libere... sunt doar niste date aleatoare.

  • diesel08, luni, 01.02.2010 16:14
    teste

    Analiza sumara a rezultatelor echipelor la teste poate sa dea in mare directia si zona de performanta. Asa cum, si anii trecuti s-a intamplat, echipele care au dominat in curse au avut tinut topurile testelor si antrenamentelor libere. Asta nu inseamna ca avem certitudini si nu pot exista si surprize. F10 pare a fi rapida, iar asta ma bucura.

  • ctlnmihai, luni, 01.02.2010 16:53
    de la rosa noul campion mondial!!!

    De la Rosa (BMW Sauber): 1:12.784 (51 vueltas) Massa (Ferrari): 1:12.842 (71 vueltas) Rosberg (Mercedes GP): 1:13.543 (39 vueltas) Paffett (McLaren): 1:13.846 (60 vueltas) Schumacher (Mercedes GP): 1:14.255 (9 vueltas) Barrichello (Williams): 1:14.449 (60 vueltas) Kubica (Renault): 1:15.298 (50 vueltas) Buemi (Toro Rosso): 1:19.279 (10 vueltas)

  • NeoGalaxy, luni, 01.02.2010 17:33
    @ ctlnmihai

    Gresit, de la Rosa este noul viitor campion mondial :))))))

  • ctlnmihai, luni, 01.02.2010 17:37
    @NeoGalaxy

    dar ,chiar tre sa corectezi pe toti???:))) La un moment dat o sa ajungi sa postezi de unul singur pe Automarket :)))

  • NeoGalaxy, luni, 01.02.2010 17:43
    @ctlnmihai

    Glumeam LOL :)))) Si cum ti-ai dat seama ca asta imi doresc?

  • Jolerto, luni, 01.02.2010 17:46
    un nou website...

    http://directo.thef1.es/tests/ :D

  • NeoGalaxy, luni, 01.02.2010 17:49
    @Jolerto

    Super, multam pentru el. Nu stiu spaniola dar... ne facem niste pareri :)

  • ctlnmihai, luni, 01.02.2010 17:53
    @NeoGalaxy

    Am analizat putin stilul tau de a comenta si am tras concluzia de mai sus ! :)))

  • ally_great, luni, 01.02.2010 19:43
    Timpi teste

    Difera pentru ca fiecare echipa face anumite simulari si se testeaza setari diferite. Ca design, toate monoposturile arata foarte bine, chiar sunt mai atragatoare fata de anul trecut. Nu ingropati McLaren sau Ferrari, stati sa vina Red Bull!

  • ally_great, luni, 01.02.2010 21:32
    @Neogalaxy

    Imi place ca tu il compari totusi pe Paffett cu Massa. Adevarul e ca sunt cam la acelasi nivel :))

  • Alexandra1710, luni, 01.02.2010 21:36
    @ctlnmihai

    desigur ca o sa ramana singur.Dar se descurca ..eventual isi mai face un cont "capusa" si de pe asta actual posteaza si de pe celalalt se aproba.ca oricum asta-i place lui;sa fie aprobat.eventual isi mai face si galerie :)):)):))

  • ctlnmihai, luni, 01.02.2010 21:40
    Massa este lider in testele de la Valencia

    @alexandra --si eu il mai aprob da foarte rar ...ca pe urma i se urca la cap si nu e bine :)

  • hasu, luni, 01.02.2010 22:14
    ....

    Baiatul asta este complexat .Nu poate sa nu-i muste de undeva pe ceilalti.

  • mobius, luni, 01.02.2010 22:49
    opinii

    Indiferent ce componente testeaza, fiecae echipa are in vedere cresterea vitezei monoposturilor. De aceea testarile se fac la viteze mari si nu este intamplator ca, asa cum o dovedesc si statisticile, cei care obtin timpi buni in sesiunile de teste, se comporta apoi bine si in curse.

  • davidjupanu, marţi, 02.02.2010 12:02
    BMW Sauber????

    cum asa??? eu stiam ca BMW sa retras din F1.....sau ei folosesc si acum tot un motor BMW ???