GALERIE FOTO: Ferrari a lansat noul monopost F150 pentru sezonul 2011!
Ferrari a lansat la Maranello noul monopost F150 cu care speră să câştige titlurile mondiale în sezonul 2011 al Formulei 1.
Ferrari a devenit vineri prima echipă care îşi prezintă noul monopost cu care va ataca sezonul 2011 al Formulei 1. Botezat F150 pentru a marca 150 de ani de la reunificarea Italiei, noul monopost dezvăluit în faţa reprezentaţilor presei nu prezintă schimbări fundamentale comparativ cu cel utilizat în sezonul precedent.
Una dintre principalele noutăţi este reprezentată de nasul înălţat al noului F150, specificaţie care va fi adoptată în mod aproape sigur de cele mai multe echipe. Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică mentinerea suspensiilor spate de tip pushrod, desi se anticipa ca Ferrari va trece la suspensii de tip pull-road pentru a copia modelul Red Bull.
În schimb, aripile faţă şi spate nu prezintă noutăţi, existând indicii că Ferrari a prezentat în realitate aripile de pe vechiul monopost, pentru a ascunde noile caracteristici de privirile rivalilor. În plus, Ferrari nu a optat, cel puţin pentru lansare, la o carcasă de motor proeminenta. De altfel, Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari, a declarat înaintea lansării ca monopostul cu care echipa va concura în prima cursă a sezonului va fi complet diferit de cel prezentat astăzi la Maranello.
Din punct de vedere al sponsorilor, se remarcă absenţa logo-ului companiei aeriene Etihad Airways, care a fost înlocuit cu steagul Italiei. De asemenea, noua siglă a Scuderiei Ferrari este vizibilă pe partea centrală a monopostului.
Lansarea monopostului Ferrari F150 a fost transmisă în direct pe Automarket.ro, iar noul monopost a fost dezvelit de Fernando Alonso şi Felipe Massa.
Via | Ferrari
Pai inainte ce fel de suspensii aveau ? In spatiul limitat din monopost nu prea vad sa mearga altceva decat pushrod , poate gresesc dar configuratia asta era de mult la toate echipele "Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică adoptarea suspensiilor spate de tip pushrod, după modelul implementat de Red Bull Racing la începutul anului trecut"