GALERIE FOTO: Ferrari a lansat noul monopost F150 pentru sezonul 2011!

Publicat vineri, 28.01.2011 11:43 de Daniel Popescu

Ferrari a lansat la Maranello noul monopost F150 cu care speră să câştige titlurile mondiale în sezonul 2011 al Formulei 1.

Ferrari a devenit vineri prima echipă care îşi prezintă noul monopost cu care va ataca sezonul 2011 al Formulei 1. Botezat F150 pentru a marca 150 de ani de la reunificarea Italiei, noul monopost dezvăluit în faţa reprezentaţilor presei nu prezintă schimbări fundamentale comparativ cu cel utilizat în sezonul precedent.

Una dintre principalele noutăţi este reprezentată de nasul înălţat al noului F150, specificaţie care va fi adoptată în mod aproape sigur de cele mai multe echipe. Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică mentinerea suspensiilor spate de tip pushrod, desi se anticipa ca Ferrari va trece la suspensii de tip pull-road pentru a copia modelul Red Bull.

În schimb, aripile faţă şi spate nu prezintă noutăţi, existând indicii că Ferrari a prezentat în realitate aripile de pe vechiul monopost, pentru a ascunde noile caracteristici de privirile rivalilor. În plus, Ferrari nu a optat, cel puţin pentru lansare, la o carcasă de motor proeminenta. De altfel, Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari, a declarat înaintea lansării ca monopostul cu care echipa va concura în prima cursă a sezonului va fi complet diferit de cel prezentat astăzi la Maranello.

Din punct de vedere al sponsorilor, se remarcă absenţa logo-ului companiei aeriene Etihad Airways, care a fost înlocuit cu steagul Italiei. De asemenea, noua siglă a Scuderiei Ferrari este vizibilă pe partea centrală a monopostului.

Lansarea monopostului Ferrari F150 a fost transmisă în direct pe Automarket.ro, iar noul monopost a fost dezvelit de Fernando Alonso şi Felipe Massa.

Via | Ferrari

  • razvanis, vineri, 28.01.2011 13:10
    Suspensii

    Pai inainte ce fel de suspensii aveau ? In spatiul limitat din monopost nu prea vad sa mearga altceva decat pushrod , poate gresesc dar configuratia asta era de mult la toate echipele "Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică adoptarea suspensiilor spate de tip pushrod, după modelul implementat de Red Bull Racing la începutul anului trecut"

  • razvanis, vineri, 28.01.2011 13:18
    Pushrod

    Suspension (front) Double wishbones, pushrod Suspension (rear) Double wishbones, pushrod Engine Petronas SPE 04A (Ferrari), 80-degree V10 Gearbox Sauber seven-speed longitudinal semi-automatic Fuel Petronas Tyres Bridgestone Debut 2000 Australian Grand Prix Category Formula One Constructor Benetton Team Mild Seven Benetton Playlife Designer Nick Wirth Drivers 9. Italy Giancarlo Fisichella 10. Austria Alexander Wurz Chassis Moulded carbon fibre composite structure Suspension (front) Double wishbones, pushrod Suspension (rear) Double wishbones, pushrod Engine Playlife (Supertec) FB01, 71-degree V10 Gearbox Benetton six-speed longitudinal semi-automatic Fuel Agip Tyres Bridgestone Debut 1999 Australian Grand Prix Category Formula One Constructor Benetton Team/s Mild Seven Benetton Renault Designers Ross Brawn, Rory Byrne Drivers 3. Jean Alesi 4. Gerhard Berger Chassis carbon-fibre and honeycomb composite structure Suspension (front) pushrod, three dampers Suspension (rear) pushrod, two dampers Engines Renault RS8/RS8B 67-degree V10s Gearbox Benetton seven-speed longitudinal semi-automatic Fuel Elf Tyres Goodyear Debut 1996 Australian Grand Prix Category Formula One Constructor Jordan Designer(s) Gary Anderson Andrew Green Technical specifications[1] Chassis Carbon fibre and honeycomb composite structure Suspension (front) Double wishbones, pushrod Suspension (rear) Double wishbones, pushrod Engine Hart 1035, 3,499 cc (213.5 cu in), V10, NA, mid-engine, longitudinally mounted Transmission Jordan transverse 6-speed semi-automatic Fuel Sasol Tyres Goodyear

  • diesel08, vineri, 28.01.2011 14:30
    F10 vs F150

    http://www.f1fanatic.co.uk/2011/01/28/2011-ferrari-f150-and-2010-ferrari-f10-side-by-side/ferrari_side_coparison/

  • Jolerto, vineri, 28.01.2011 14:55
    Suspensii

    Red Bull folosea suspensiile pullrod... implementat dupa 30 de ani

  • daniel.popescu, vineri, 28.01.2011 15:11
    @all

    Suspensiile sunt, intr-adevar,de tip pushrod, si nu pullroad, cum am afirmat initial. A fost o greseala generata de avalansa de informatii putin contradictorii din timpul lansarii. Spre seara voi publica o analiza despre principalele parti ale monopostului, in care voi detalia decizia luata de Ferrari in privinta suspensiilor.

  • RCZ, vineri, 28.01.2011 15:20
    F10 vs. F150

    http://www.ferrarif1.ro/?p=1397