China, antrenamente 2: Schumacher stabileşte cel mai bun timp

Publicat vineri, 13.04.2012 11:00 de Daniel Popescu

Michael Schumacher a fost cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente libere din China şi i-a devansat pe Lewis Hamilton şi Sebastian Vettel.

Michael Schumacher a arătat încă o dată potenţialul monopostului Mercedes în ritm de calificări după ce a reuşit să stabilească timpul de referinţă în a doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Chinei.

Cronometrat cu 1:35.973, septuplul campion mondial a fost cu aproape două zecimi de secundă mai rapid decât Lewis Hamilton (McLaren), în timp ce Red Bull Racing s-a poziţionat pe locurile trei şi patru prin Sebastian Vettel şi, respectiv, Mark Webber.

Ambii piloţi ai avut însă nevoie de trei tururi pentru a obţine cel mai bun rezultat din pneurile soft, comparativ cu Schumacher şi Hamilton care au fost rapizi încă din primul tur.

Clasamentul a fost completat de Nico Rosberg (Mercedes) şi Jenson Button (McLaren), în timp ce Force India a terminat pe locurile opt şi noua prin Paul di Resta şi Nico Hulkenberg. Ferrari a continuat parcursul modest, întrucât Fernando Alonso a ocupat locul 10, iar Felipe Massa s-a poziţionat doar pe 17.

Sesiunea a marcat şi un accident pentru Timo Glock, după ce pilotul echipei Marussia a pierdut controlul volanului în primul viraj şi s-a izbit de barierele de protecţie. Germanul a raportat ulterior dureri la mână în urma impactului, iar cauzele exacte ale accidentului nu au fost încă stabilite.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Chinei va avea oc sâmbătă cu începere de la 06:00.

China - Rezultate Antrenamente 2:

 1.  Michael Schumacher    Mercedes               1m35.973             32
 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m36.145s  + 0.172   29
 3.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m36.160s  + 0.187   26
 4.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m36.433s  + 0.460   23
 5.  Nico Rosberg          Mercedes               1m36.617s  + 0.644   30
 6.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m36.711s  + 0.738   27
 7.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m36.956s  + 0.983   28
 8.  Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m36.966s  + 0.993   30
 9.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m37.191s  + 1.218   30
10.  Fernando Alonso       Ferrari                1m37.316s  + 1.343   32
11.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m37.417s  + 1.444   22
12.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m37.616s  + 1.643   33
13.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m37.836s  + 1.863   30
14.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari     1m37.930s  + 1.957   31
15.  Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m37.972s  + 1.999   25
16.  Pastor Maldonado      Williams-Renault       1m38.176s  + 2.203   34
17.  Felipe Massa          Ferrari                1m38.293s  + 2.320   30
18.  Bruno Senna           Williams-Renault       1m38.783s  + 2.810   37
19.  Heikki Kovalainen     Caterham-Renault       1m38.990s  + 3.017   36
20.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault       1m39.346s  + 3.373   19
21.  Timo Glock            Marussia-Cosworth      1m39.651s  + 3.678   15
22.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth           1m40.343s  + 4.370   24
23.  Charles Pic           Marussia-Cosworth      1m40.753s  + 4.780   30

  • Davidenko, vineri, 13.04.2012 11:05

    Macar un Pole Position daca in regim de cursa masina e praf.

  • KALEL, vineri, 13.04.2012 12:02
    @autori

    "Ambii piloţi ai avut însă nevoie de trei tururi pentru a obţine cel mai bun rezultat din pneurile soft, comparativ cu Schumacher şi Hamilton care au fost rapizi încă din primul tur." daca tot scrieti cu bold, scrieti si voi inteligibil ... si mai cititi o data stirile inainte sa le publicati ...

  • KALEL, vineri, 13.04.2012 12:04
    @asta e chiar tare ...

    "Sesiunea a marcat şi un accident pentru Timo Glock" parca ati comenta un meci de fotbal. "sesiunea a marcat in minutul 35" o mai trageati de par cu sesiunea a fost marcara, sau folosind varianta corecta: "accidentul lui X a marcat sesiunea" ma rog ...

  • kalulelu, vineri, 13.04.2012 12:18

    sunt masini proaste in calificari si masini proaste in regim de cursa. Ferrari apartine primei categorii iar Mercedes celei de-a doua. De preferat prima varianta, asa vin punctele.

  • kingslayer, vineri, 13.04.2012 21:24
    gumacher

    Jobul lui Shumi nu este de a aduce victorii pt echipa ,el este angajat sa dezvolte monopostul si sa il faca competitiv, rezultatele se vad , mul este un bun tehnician are experienta drept dovada a facut istorie cu Ferarri acum va face cu MERCEDES......umila mea parere

  • baracuda, sâmbătă, 14.04.2012 03:07
    SHUMI

    gumacher...ai dreptate in tot ce spui si eu am fost si sunt fan shumi dar trebuie sa recunosc ca hamilton este ca un sena ptr fornula 1

  • bongobang, sâmbătă, 14.04.2012 08:14

    si cum ramane cu titulatura de pilot dezvoltator de monoposturi a lui Alonso? Dar a lui Massa? Doar un foc de paie? Doar o bafta cauzata mai degraba de un bun inginer si mult noroc? Se pare ca da.