Button refuză Ferrari: "Rămân pe termen lung la McLaren"

Publicat miercuri, 04.04.2012 16:17 de Daniel Popescu

Jenson Button insistă că va rămâne la McLaren în următorii ani, în ciuda declaraţiilor recente care sugerau o apropiere de Ferrari.

Declaraţiile recente făcute de Jenson Button cu privire la Scuderia Ferrari au reapins discuţiile despre pilotul care l-ar putea înlocui pe Felipe Massa în sezonul următor.

Britanicul a admis recent că a primit o ofertă de la Ferrari înainte de a semna prelungirea contractului cu McLaren în toamna anului trecut, iar ulterior l-a nominalizat pe Fernando Alonso drept pilotul cu care ar vrea să facă pereche în absenţa lui Lewis Hamilton.

Cu toate acestea, Button insistă că va rămâne la McLaren "pentru următorii ani", în condiţiile în care se speculează că actuala sa înţelegere cu echipa britanică va expira la sfârşitul sezonului 2014.

"Toată lumea crede că McLaren este o echipă foarte rece, dar avem o atmosferă grozavă. Oamenii vorbesc despre Ferrari şi despre faptul că ei sunt foarte pasionaţi, şi aşa şi este. Dar cred că cei mai mulţi oameni nu realizează cât de pasionată este această echipă şi cât de mult vor ei să obţină. Aşa că sunt fericit să fiu aici, dar nu ştii niciodată ce se va întâmpla în viitor. Nu voi semna un contract pe viaţă, dar cu siguranţă voi rămâne aici pentru următorii ani", a precizat el pentru publicaţia britanică Daily Mail.

Via | GMM

  • but, miercuri, 04.04.2012 17:54

    du-te la ferrari. Alonso e mai usor de batut decat Hamilton.

  • Ham, miercuri, 04.04.2012 18:18

    Ham se bate singur daca era Alonso in locul lui Button mai lua un titlu.Oricum is penibili cu cea mai bun masina le trebuie alti piloti.

  • Ham, miercuri, 04.04.2012 20:46

    parca a fost Alonso cu Ham in 2007 cu cea mai buna masina. A (mai) luat Alonso un titlu atunci? NU. Si pentru ca intr-adevar Ham se bate singur nu a castigat atat de multe puncte pe cat ar fi putut, abandonand prea mult. Altfel, in cursa il cam pierdea in urma rau pe Alonso.

  • cosmin, miercuri, 04.04.2012 21:39

    intradevar am vazut in malaezia cum stau lucrurile

  • cosmin, miercuri, 04.04.2012 23:46

    intradevar, am vazut; alonso - campion mondial la pomanagism viteza.

  • bb brunes, joi, 05.04.2012 07:51

    Stiu cu totii ce se intampla daca Hamilton si Alonso sunt la aceeasi echipa..e prapad la propriu, asa ca nimeni nu risca nimic...in plus, astia de la Ferrari, nici daca ar fi vorba..nu stiu..de Vettel, nu cred ca ar accepta sa incheie un contract cu el, mai ales cu Button, din simplul motiv ca vor sa investeasca in tinerele talente..Alonso cred ca are un contract atat de lung, caci a demonstrat, de-a lungul anilor, ca inca are sanse sa castige o cursa, chiar daca masina nu-l ajuta, spre deosebire de altii ca si Massa, de exemplu, caruia sansele la o victorie i-au scazut considerabil...

  • octav71, joi, 05.04.2012 11:22

    Acum, daca se mai intalnesc vreodata Alonso cu Hamilton va fi nebunie. Daca in ecuatia asta mai intervine si Massa, eventual vreun Karthikeyan, spectacolul este asigurat si intra toata lumea (care termina cursa) in puncte. On: a avut si Button greselile lui, dar faptul ca si-a gasit echilibrul si piloteaza la un nivel inalt nu poate decat sa ne placa. Despre Ferrari: cine vrea sa vina la o echipa la care masina nu merge si cerintele sunt foarte mari?

  • cozmâncă, joi, 05.04.2012 12:38

    nu e adevarat ca nu merge masina ferrari. E o echipa mare, mereu a avut masina capabila de victorie chiar daca nu a fost mereu cea mai buna. Si e o echipa cu potential, nu se stie ce va fi la anu. Tocmai din cauza acestui potential sunt si pretentii pe masura, motiv pentru care daca rezultatele lipsesc echipa se reorienteaza in privinta pilotilor. De exemplu in 2007 Schumacher nu a mai putut spune nu in ce priveste venirea lui Kimi. Nici Alonso nu va mai putea "interzice" mult timp schimbarea lui Massa sau chiar a sa.

  • cheloo, joi, 05.04.2012 12:44

    si la McLaren Alonso ramanea in multe curse la 20 30 de sec in urma lui Hamilton si asta fara sa fie incidente de cursa. Acum daca ferrari ramane in urma lui mclaren la 30 sec in urma, gata fraierii cu concluzia, ca e masina ferrari jaf .... Tinand cont de ce am spus la inceput, sunt cam egale .... Alonso ca sa castige cu ferrari ii trebuie o masina mai rapida decat mclaren-ul suficient cat sa suplineasca surplusul de performanta pe care il au button si hamilton fata de alonso. ps: vb de fapte verificate pe circuit (vezi 2007) nu de inchipuiri de fan

  • chelloo, joi, 05.04.2012 13:51
    @fugi tare chelooo

    Ham in 2007 a reusit cu toata echipa in spinare sa castige exact cat a castigat si Alonso care avea cu toata echipa meclada impotriva.Care 20 sec?Da cand prostovanu a intrat in spatele lui Alonso in cursa?@cheloo, tu stii tare bine cat de buna e meclada, dar tot degeaba ii daca ham i-a bataie de la un alonso calare pe o roaba in Malaezia!In 2010 a iesit de doua ori in decor cand era in fata lui Alonso:))

  • Pino, joi, 05.04.2012 13:56

    Ham e mare specialist in depasit garduri.Cand nu poate le darama.

  • ayrton4ever, joi, 05.04.2012 14:25
    @cheloo

    In 2007 Ham si Alonso au terminat la egalitate de puncte... nush ce filme ai vazut tu... dar daca echipa l-ar fi sustinut pe Alonso anul acela la fel de mult cat l-au sustinut pe Hamilton.... ar fi luat titlul sigur... In momentul in care Ron Dennis a declarat la Fuji ca "speram sa iesim in cursa in fata lui Alonso" ... a fost clar ca spaniolul nu mai are nicio sansa la titlu...

  • cheloo, joi, 05.04.2012 15:51

    va provoc pe toti sa luam cursa de cursa din 2007 si sa facem analiza .... egalitate de puncte e fass. Nu ne spune cat de rapid e un pilot. Alonso a incercat sa-l manareasca pe Ham atunci si pentru ca nu a reusit a inceput sa de dea defavorizat. DAR niciodata nu a spus clar in ce a constat aceasta defavorizare. Si nici voi ... Niciun manager de echipa nu defavorizeaza pilotul mai bun. Daca McLaren a ales sa nu mearga doar pe mana lui Alonso cum ar fi vrut acesta si sa-i lase sa se bata a fost pentru ca Hamilton a dovedit ca poate fi mai bun decat Alonso. Daca va amintiti, Alonso a inceput povestea cu el pilot nr. 1 dupa primele curse in care a fost batut de Hamilton. Cand nu a reusit prin valoarea sa sa fie mai rapid/bun ca Hamilton a incercat cai ocolite sub motivul ca cele doua titluri ar trebui sa-l dea pe el drept pilot nr 1 si nu ce se intampla pe pista atunci. Eu va inteleg ca sunteti fanii lui Alonso din 2005, 2006, dar nici cand aveti evidenta/faptele in fata nu recunoasteti ...

  • calubalan, joi, 05.04.2012 16:13

    ce atata sclifoseala cu pilotul nr. 1, pe cine trebuia sa sprijine echipa si tralala. Daca e vorba ca e unu mai bun ca altu, atunci asta sa se stabileasca prin lupta, care pe care. Cum poti veni cu pretentii ca esti valoros cand ai (alte) pretentii sa fi declarat pilotul nr. 1 si apoi "sprijinit". Frăţică, daca esti tare, arata tu ce poti ....

  • cheloo, joi, 05.04.2012 16:23
    argumente

    se pare ca singurele argumente in favoarea lui alonso sunt: "a fost defavorizat" si "egalitate de puncte". Pe-ni-bil. Nu ca alonso a condus cursa de cursa si i-a murit motoru. Nu ca i-a murit cutia de viteze cand conducea (dupa primele doua sectoare) in ultimul tur de calificare. Nu, nu "d-astea". Nu ca l-a depasit pe Hamilton in fiecare cursa.... "DAR el totusi e cel mai mare campionas, hăăăt sus sus de tot fata de restu." (by fanii lui) Pai daca era, Hamilton ar fi fost un fel de Massa pentru el. Voi chiar nu vedeti penibilul sitiatiei? Vreti sa sustineti ca al vostru idol e inegalabil iar argumentul este .... egalitatea de puncte .... chiar (si mai comic) si in ciuda locului 3 vs 2. Jalnic, incredibil dar adevarat.

  • bobyneamu, joi, 05.04.2012 22:44
    @calubalan

    de acord, daca esti bun nu ai nevoie de "sprijineala". Daca te stii bun, nu ceri statulul de pilot nr 1 (cu tot ce decurge de aici), pilotezi si-i bati pe toti pe pista....

  • cheloo, vineri, 06.04.2012 10:57

    exact cum imi imaginam, nu vrea nimeni sa analizam cursa de cursa din 2007, astfel inchizandu-se discutia ... orice argumente, dar pana aici ... Lasa-i sa traiasca, nederanjati de nu stiu ce analize, in amintirea egalitatii de puncte.