Ascanelli: "Senna şi Vettel, piloţii care au atins perfecţiunea"
Giorgio Ascanelli susţine că Sebastian Vettel este în aceeaşi clasă cu Ayrton Senna, lucru pe care nu îl afirma şi despre Michael Schumacher.
În prezent director tehnic al Scuderiei Toro Rosso, Giorgio Ascanelli a colaborat în trecut cu trei dintre campionii mondiali ai Formulei 1: Ayrton Senna (McLaren), Michael Schumacher (Ferrari) şi Sebastian Vettel (Toro Rosso).
Potrivit italianului, dintre cei doi campioni care se afla pe grila de start în acest sezon, numai Vettel poate fi asemănat cu Senna, întrucât Schumacher a trebuit să muncească mai mult pentru a ajunge la performanţele obţinute, sugerând astfel că germanul este mai puţin talentat.
"Sunt foarte norocos. De două ori în viaţa mea am întâlnit perfecţiunea: o dată cu Senna şi din nou cu Vettel. În anumite privinţe, Schumacher a fost diferit, pentru că a trebuit să muncească mai mult pentru succesul său decât au făcut Senna şi Vettel. Cu aceştia doi este altceva", a declarat Ascanelli pentru publicaţia Sport Bild.
Declaraţiile lui Ascanelli vin în ziua în care se împlinesc 26 de ani de la prima victorie a lui Ayrton Senna în Formula 1, în Marele Premiu al Portugaliei din 1985. Prestaţia regretatului pilot brazilian în Portugalia şi înregistrarea integrală a cursei respective au fost publicate de Automarket în urmă cu exact un an de zile.
Via | ESPNF1
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 13:49Munca si lupta... si INTELIGENTA
Nu exista criterii absolute pentru valoarea lui Vetel. Senna si Schumacher, Mansel au luptat din greu sa-si adjudece titlurile. Sunt de acord cu @Maryo 37... Mai degraba antipaticul Hamilton lupta si munceste. Io nu pot sa-l inghit dar e un luptator care munceste... In afara de munca mai exista criteriul inteligentei. Senna si Michael inclusiv Kimi au stralucit la capitolul asta
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 13:56Inteligenta
Jakye Stewart, Niki Lauda, Stirling Moss, Alain Prost au devenit campioni pentru ca erau inteligen'i. Inteligenta supra-adaugata talentului. Altii au fost doar talentati, eventual creativi
-
Zodiac, joi, 21.04.2011 13:57Vet
Cine spune ca Vettel nu e un om muncitor?Cand era la STR nu a castigat cu o masina inferioara?In primul rand pedigreul il califica ca fiind un om harnic. E german. In al doilea rand realizarile de pana acum, la o varsta foarte tanara il dau ca favorit in urmatorii ani. Desigur, cu o masina buna.Si o are.O va avea in continuare.Hai Vettel!
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 14:07Corect
Vet insa n-a dovedit inca destule. Personal, i-am aplaudat victoria si performantele de la TRS. Daca deja il etichetam "genial", "perfect", "uluitor","gigantic" s-ar putea sa avem oarece deziluzii
-
danoe, joi, 21.04.2011 14:16
afirmatia este cit se poate de exacta si nu ofensatoare.Exista piloti din aceeasi clasa cu Senna dar care n-au decit citeva mari premii cistigate. Michael Shumacher a inteles timpuriu ca pentru a-i face fata lui Senna trebuie sa fii asemeni celui care l-a invins pe Senna si anume Alain Prost. Iar despre perfectiunea lui Vettel poate ca exista ,nu-i chiar evidenta
-
michael_schumacher, joi, 21.04.2011 14:32Schumy fan 4 ever
greu se pot face comparatii intre generatii diferite si mai ales in stadii total diferite ale carierei. sa nu fim subiectivi, dar Schumacher este la sfarsitul carierei, nu mai are nimic de demonstrat; toti cei care incearca sa-i demonteze talentul o fac acum pentru ca nu au putut sa o faca in tinerete. Vettel are ani buni in fata si nu ma indoiesc de faptul ca nu vrea sa-i doboare toate recordurile lui Schumacher. Ambii piloti au facut greseli in primii ani si este perfect normal. dar un campionat muncit, cum afost cel de anul trecut pt Vettel, cum a fost cel din 2000 pt Schumacher, 2008 pt Hamilton arata adevarata forta a unui pilot. Cand inteligenta, si concentrarea le sunt puse la incercare de la primul pana in ultimul tur, atunci jos palaria, indiferent celui care castiga. Vettel nu este perfect, insa mai are timp... Cred ca ce incearca toata lumea sa spuna este ca are un mare talent, are multa sansa si o cariera in fata pentru a face lucruri marete. In orice caz nici un pilot nu va sta o vesnicie la o echipa care nu-i va pune la punct o masina competitiva. RBR o face acum, insa polii s-au schimbat dramatic in F1 in ultimii ani dupa combinatia mortala Schumy & Ferrari si nici o echipa nu a mai reusit sa se mentina in top mai mult de 2ani consecutiv. In general nu imi plac discursurile lui Vettel (mai ales dupa ce castiga cursele) insa la conferinta de presa din China mi s-a parut atat de natural, de corect si chiar mi-a placut.
-
maryo37, joi, 21.04.2011 15:11@Zodiac
Vettel e german? Asa si? Daca noi suntem romani si in Spania, Italia romanii fura la greu, inseamna ca toti suntem hoti? Frumoasa generalizare! Va avea masina buna in continuare? In F1 nu e nimic sigur de la o cursa la alta, dar apai sa vorbim de sezoane... Oricum, toti suntem constienti ca Vettel, mai devreme sau mai tarziu, va fi pilotul echipei Ferrari :)) Sper ca in vara sa-i faca Montezemolo o oferta pe care nu o poate refuza si sa-l ia pe Newey cu el :D
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 15:11Kestie
In 1994 Senna avea cel mai performant monopost. Schumi a castigat (mi se pare) toate cursele pana la nenorocirea de la Imola/ Benetton era un fel de tractoras colorat cu bor carn de rechin. Ie o kestie...
-
maryo37, joi, 21.04.2011 15:15Bishuc
Cu totii stim ca Schumacher primul titlu l-a castigat cu un monopost SLAB. Daca ce face Vettel e talent, ce a facut Schumacher atunci cum se mai numeste? Geniu! Inseamna ca a avea un stil de condus perfect, iar asta nu il realizezi decat prin munca. Cand ai cea mai buna masina e si normal sa conduci perfect, pentru ca ceilalti nu te prind din urma si nu avem cum sa facem comparatia.
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 15:17Depresie
Din acest motiv, Senna se afla in starie de depresie. Ala micu, Schumarer lua tot... Si iera nesatul neamtu...
-
NGK, joi, 21.04.2011 15:25
Da, nu a afirmat acest lucru si despre Schumacher. Pentru ca Schumacher este peste amandoi. Fapt dovedit. Dar nu cred ca Vettel este de valoarea lui Senna.
-
Ciprian Malan, joi, 21.04.2011 15:29senna
Va recomand cu caldura sa vizionati filmul despre viata de pilot a lui Senna, pentru a afla mai multe detalii despre el. Eu lam vizionat si mi sa parut absolut fascinant.
-
NGK, joi, 21.04.2011 15:31
Din cate stiu eu Moss nu a acastigat niciun campionat de F1.
-
michael_schumacher, joi, 21.04.2011 15:38Schumy fan 4 ever
nu cred ca Schumacher a avut o masina asa de slaba in primul an cand a castigat campinatul, insa s-a produs un gol de putere, cu foarte multi piloti batrani, experimentati care au plecat din competitie mai putin Senna. A avut multa ambitie, talent si noroc(astae, se pune si el...). Problema lui Senna nu era Schumacher, probabil ca il putea batea, insa el a plecat de la o echipa unde era adorat, la Williams, unde nu se simtea in largul sau; masina cu care Prost castigase anterior era nesperat de proasta, intrucat erau eliminate prin regulament anumite ajutoare electronice, adica tocmai ceea ce a facut-o imbatabila cu un an in urma. Senna nu a murit mergand peste limitele sale sau ale masinii urmarindu-l pe Schumy, ci inaintea sa, asa cum ai sta bine unui adevarat erou. Daca este sa ne luam strict dupa talent pur, de departe cel mai bun pilot al tuturor timpurilor as spune ca este Senna. Da, sunt si am fost dintotdeauna fan Schumacher, insa asta nu inseamna ca nu recunosc valoarea altor piloti si asta nu inseamna ca trebuie sa tin cu cel care este cel mai bun; tin cu cel care imi place... recunosc, de multe ori si eu sunt subiectiv si ma implic emotional in unele posturi cand vine vorba de Schumy, dar se pare altii fac asta tot timpul...
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 15:38Nu l-am vazut As vrea sa-l am dar atentie
Pe vremea noastra orice legenda se poate creata prin montaj, muzica, unghiuri, comentariu... Traim intr-o vreme a legendelor jurnalistice, mediatice... Repet, n-am vazut filmu... Sper sa-l vad dar am studiat atatea legende audio-video incat... Oricum ma pregatesc pentru nunta de la Palatu' Bukingahm... Care vrea sa mai vina sa facem garagatza?!... Ne intalinim la statuia din coltul din dreapta al parcului... Va astept...
-
michael_schumacher, joi, 21.04.2011 15:54Schumy fan 4 ever
filmul este un documentar nu fictiune, urmareste viata lui Senna pas cu pas. nu s-a dorit sa se infloreasca nimic asa ca s-au folosit filmari reale din viata lui Senna atat de pe circuit cat si din plan privat. desi producatorii au avut la dispozitie nenumarate cadre cu marele campion, au trebuit sa se rezume la doar 2ore pt acest film. imaginile sunt insa dezarmante. nu poti sa te uiti fara sa ramai miscat de ceea ce a reprezentat Senna caom, ca pilot, ca idol al unei natiuni; nimeni nu poate sa-i conteste caracterul si talentul desavarsit.
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 15:57Nu contest nimic. Sunt conformist si influentabil
Unde gasec pe Net filu' ? Ma poti ajuta... Senna a fost un pilot extraordinar dar sunt sincer interesat de stilul filmulu....
-
michael_schumacher, joi, 21.04.2011 16:04Schumy fan 4 ever
sunt plini torentii dupa ce a fost lansat in US anul acesta... Sincer sa fiu, mi-a placut mai mult primul film despre el, care este facut in acelasi spirit, de documentar, SF. Pe mine m-a ajutat sa inteleg mai bine lucrurile pe care le-am vazut in curse, insa de data aceasta suprapuse cu evenimentele din viata personala.
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 16:08Fiindca veni vorba
Care ie deosebirea dintre "lovitua de teatru" si "lovitura de stat". Bzzzzzzzzzz Ultima ie miediatizataaaaaaa.....
-
michael_schumacher, joi, 21.04.2011 16:20Schumy fan 4 ever
diferenta consta in primul rand in calitatea imaginilor. Desi unele cadre sunt aceleasi, calitatea a fost sporita cu ajutorul tehnologiilor de ultima ora. Prezentatorii si persoanele care vorbesc pe fundal despre el ma asteptam sa aiba o mai mare intelegere asupra geniului lui Senna, insa se pare ca m-am inselat. Am un mare respect pt Ronn deniss, insa intr-un interviu in filmul nou parea ca este beat mort; deabia lega2 cuvinte, gesticula, facea grimase, in fine... poate mi s-a parut mie... Formatul filmului este impartit diferit, in sensul ca spre deosebire de primul au dorit sa nu se sfarseasca filmul cu acel accident(nu spun mai multe pentru a nu ruina vizionarea, nu imi sta in fire...) Pur si simplu in final am fost "atins" mai bine de varianta mai veche si ea venita tot pe un canal oficial. Vizionare placuta in orice caz va doresc; ambele sunt frumoase. PS, cel vechi se numeste: "Ayrton Senna - The Right To Win"
-
iulianimi, joi, 21.04.2011 16:40ascanelli
... asa crede ascanelli... parerea lui si nu trebuie sa ne luam dupa el iar ( daca vettel era la ferrari si alonsa la red bull ) oare ce perle mai scotea...?
-
ctlnmihai, joi, 21.04.2011 17:49Ascanelli: "Senna şi Vettel, piloţii care au atins perfecţiunea"
Senna ,Schumacher , Hamilton și Alonso..cu un plus pentru primii 3 datorită agresivității și spectacolului oferit pe circuit
-
Join, joi, 21.04.2011 18:11...
Senna da Vettel niciodata....monopostul il face pe vettel asa mare scula in bascula pe cand Senna era una cu masina deci e o diferenta mare.....sa nu uitam de Lewis,Alonso,Kobayahsi etc sunt o groaza peste vettel
-
Ferrari, joi, 21.04.2011 18:40@join
subscriu
-
Bishuc, joi, 21.04.2011 20:01@Schumy fan 4 ever
Analitic, suna bine comentariul tau. Sper sa vad si filmul asta pe care l-a vazut toata lumea. Sunt novice pe Net si nu merit atentie dar ma straduiesc....
-
Nick, joi, 21.04.2011 22:18@Bishuc
Azi mi-ai smuls un vot verde...
-
antrax, joi, 21.04.2011 22:38@all
toata lumea se agita pe aici ca niste pepsiuri nedesfacute in loc sa astepte sa vedem daca kubica va mai putea conduce la nivel inalt... daca da si cu un dram de noroc adica in sensul sa se si parcheze intr-un monopost competitiv, baiatul asta va zic eu ca va reinstaura dominatia unei singure echipe (care va fi aceea?) vreme de mai multi ani la fel cum a facut schumacher cu ferrari... kubica este departe cel mai talentat pilot din generatia actuala, minim o clasa peste vettel, hamilton si alonso! ...parerea mea
-
Bishuc, vineri, 22.04.2011 09:33Sarbatori Fericite si Lumina
Lumina vine de pretutindeni! Trebuie sa ai ochii deschisi sa te bucuri de ea. Aleluia
-
Bishuc, vineri, 22.04.2011 09:37Principiul lu' Peter (Legile lu' Murphy)
(aprox) Orice om evolueaza pana isi atinge nivelul de incompetenta. Daca, deja, Vetel a atins perfectiunea, cand inca nu si-a inceput bine cariera inseamna ca e terminat...
-
michael_schumacher, vineri, 22.04.2011 10:15The 50 greatest Formula One drivers
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/formula_1/article5974376.ece
-
NGK, vineri, 22.04.2011 12:24
@Bishuc. Aberatii. Bazandu-te pe o aberatie drept premisa, nu-ti ramane decat sa tragi o concluzie aberanta. De fapt premisa ta nici nu are legatura cu concluzia, asa cum vrea sa para. Ce intelegi prin atingerea nivelului de incompetenta? Varful sau sfarsitul? Sau cumva intelegi ca sfarsitul urmeaza imediat varfului? Da, regele colinei nu poate sa o ia decat in jos. Dar cine poate stii cat timp va mai ramane in varf. Legea aia de-o fi a lui Murfi sau nu, tot un nonsens ramane. Nu-i suficient sa sune bine. Cel putin nu pentru cei cu capul pe umeri. Daca Vettel a atins perfectiunea, e chiar recomadabil sa o atinga mai devreme, ca asa se scrie istorie. Vezi cazul Schumacher.
-
Bishuc, vineri, 22.04.2011 21:41Virtual
Perfectiunea este un standard valoric plasat in virtual... sau ar trebui sa fie... Principiu' lu' Peter a fost verificat... Nu-i o poanta!
-
NGK, sâmbătă, 23.04.2011 10:54@Bishuc
"standard valoric plasat in virtual" - parerea ta. chiar nu-i nevoie sa explici ce inseamna perfectiunea. E un concept al carui sens este inteles de majoritatea oamenilor. Decat sa explici lucruri banale in stil complicat mai bine ai incerca sa explici lucruri complexe succint si fara complicatii inutile. Numai ca va fii nevoie sa le stapanesti. Asta este adevarata dovada a intelepciunii .....
-
paul, sâmbătă, 23.04.2011 18:33
Senna pilota incisiv si si putea merge peste limita masinii in derapaje controlate, era indraznet dar asta nu inseamna cea mai rapida traictorie. Schumacher e cam singurul pilot din f1 care si pe uscat si pe ploaie duce masina peste limita si in virajele rapide cat si cele mediu rapide reuseste sa faca din acceleratie si volan zeci de mici corectii ale tractoriei masinii adica se afla intr-un derapaj controlat constant invizibil, dar reuseste sa nu scape spatele sau fata masini in slide asa cum fac majoritatea. Nici nu prea foloseste frana asa mult ca restul pilotilor iar variatiile acceleratiei sunt cele mai mici in cazul lui, asta inseamna acceleratii line usor variabile, fara variatii bruste cand urmaresti graficul cum utilizeaza el acceleratia. De aceea schumacher l-ar fi batut pe Senna eu asa spun si "doar". Cautati pe ytube Schumacher driving style :) Am scris asta pentru cine cunoaste micile detalii care nu le vede oricine in F1. Dar nu pot sa nu termin comentariul prin a va ura Paste Fericit:) si sa va aduca multe lucruri bune, mai ales in suflet.
-
marius_kji, sâmbătă, 23.04.2011 19:00vezi sa nu uiti de plecaciuni.
Clar Senna e cel mai mare pilot,pe pista si in afara ei(carisma lui nu o sa o egaleze nimeni),Schumi e aproape(doar pe pista),iar Vettel va demonstra si in viitor ce poate(probabil o va face pe Ferrari din nou campioana cand va ajunge la ei).Pt. realizarile pe care le are la varsta lui de 23 ani eu zic ca e corect ce zice Ascanelli.Ciao
-
NGK, duminică, 24.04.2011 10:51
@paul Limita nu poate fi depasita. Pilotii foarte buni se apropie rezonabil de ea. Nu vreau sa o lungesc, ideea este sa-ti insusesti corect conceptul de limita. Bafta! @marius eu unul m-as limita la a stabili valoarea unui pilot exclusiv cu ceea ce face pe pista, carisma neavand un cuvant greu de spus in ce priveste ceea ce ar trebui sa intereseze - pilotajul. Daca insa se pune problema sa vorbim de omul X si nu de pilotul X, atunci da, as lua in cnsidereare si carisma, dar nu inainte de valori ca onestitate, caracter etc.
-
marius_kji, duminică, 24.04.2011 22:33ngk
Pilotii nu sunt roboti.Personalitatea sau carisma lor se transpun in stilul de pilotaj si in gestionarea situatiilor limita in care se afla dea lungul curselor(Ex.schumi si webber care clacheaza sub presiune).Omul x si pilotul x sunt acelasi lucru,nu sunt doua lucruri diferite.
-
NGK, luni, 25.04.2011 15:36
ei, hai... carisma transpusa in pilotaj. Si ca are de-a face cu pilotajul. Gestionarea situatiilor limita tin mai degraba de talent, experienta. Dar e o realitate ca sunt fani care isi imagineaza valoarea unui pilot dupa carisma acestuia.
-
marius_kji, luni, 25.04.2011 17:02ngk
Daca Senna e imaginar(sau valoarea lui)atunci inseamna ca avem o problema de perceptie a realitatii !!!
-
NGK, luni, 25.04.2011 18:43@marius
Nu, n-ai inteles. Ideea este ca nu te poti raporta la (sau mai rau - doar la) carisma unui pilot pentru a-l aseza intr-o ierarhie personala si sa mai fie si obiectiva. Ca in cazul lui Senna a fost si carisma si valoare e doar o coincidenta. Atat. Si oricum Schumacher, cel putin in 1994, nu avea carisma lui Senna, dar totusi era mai bun decat acesta. In plus, sunt piloti fara valoare dar cu carsima si piloti fara carisma dar cu valoare. Deci nu, nu cred ca,, carisma este importanta pe circuit. Cred ca am fost destul de clar, dar tu poti sa crezi ce doresti.
-
marius_kji, luni, 25.04.2011 20:15ngk
Obiectiv vorbind Rosberg este mai bun ca Schumacher,cel putin in 2010 si 2011.Si nimeni nu-l place,pt.ca nu are carisma iar Schumi are si toata lumea e de partea lui,inclusiv eu.Deci am dreptate.ciao
-
NGK, luni, 25.04.2011 20:52
Spui cam asa: "Obiectiv Rosberg este mai bun dar subiectiv Schumacher este mai bun deci concluzia este ca Schumacher este mai bun." Nonsens. Totusi recunosti prin asta ca,, carisma tine de subiectivitate. Ai dreptate?! Mi-am gresit interlocutorul.
-
marius_kji, luni, 25.04.2011 21:55
Nu,tu spui asa.Eu spun:Obiectiv Rosberg este mai bun si subiectiv tot Rosberg este mai bun,pt.ca ne bazam pe niste dovezi(realitatea).Doar ca mi-ar placea sa-l bata Schumi,ceea ce nu va fi cazul.Si nu mai spune ce crezi ca gandesc eu,spune ce gandesti tu.Asa e fair.Toata lumea greseste,daca intri in categoria asta.
-
NGK, luni, 25.04.2011 22:45
Bun. Deci Rosberg este mai bun d.p.d.v.d obiectiv si subiectiv (obiectiv era necesar si suficient dupa mine). Schumacher are de partea lui carisma sau macar il place lumea ce isi doreste sa-l invinga pe Rosberg. Am plecat de la "carisma ce are puternice implicatii in pilotaj" si am ajuns sa discutam despre ce ne-ar place sa se intample.... Pot ramane linistit la parerea aceasta: carisma tine doar de afara pistei, interactiunea cu presa cu fanii etc.
-
marius_kji, luni, 25.04.2011 23:41
Si eu o sa raman la parerea mea ca pilotii nu sunt robotei si au fiecarea personalitatea lor ce isi pune amprenta pe stilul de pilotaj(senna-prost) si cum se comporta pe pista le vor aduce mai multi fanii sau nu.
-
NGK, marţi, 26.04.2011 11:12@marius
Constient sau nu, din tot ce ai scris, in special in postul de la data 24.04.2011 21:55 nu faci decat sa confirmi urmatoarea (contestata de tine dealtfel): "Dar e o realitate ca sunt fani care isi imagineaza valoarea unui pilot dupa carisma acestuia." Ramai la ce vrei. Deoarece constat ca ne cam invartim in jurul cozii, eu ma opresc aici. Bye.
-
marius_kji, marţi, 26.04.2011 13:16stop
Nu-mi imaginez nimic.Vorbesc pe dovezi.
-
Lucian, joi, 28.04.2011 14:42Vettel
Eu sunt fan Schumacher si voi fi intotdeauna. Ceea ce face acum la Mercedes pentru mine nu spune nimic. Nu pot sa-l judec ca pilot cu rezultatele de acum. Stiu prea bine ce poate sa faca. Nu mai are ce sa-mi arate. Eu personal n-am nimic cu Vettel... dar nici nu-l simpatizez... ma bucur doar ca a aparut cineva care sa preia atentia excesiva care i se acorda lui Hamilton, care mie personal mi-e total antipatic si il consider departe de ceea ce inseamna un mare pilot sau mare campion Revenind la Vettel. Pot sa numesc multi piloti mai valorosi decat el, doar gandindu-ma la ultimii 10-15 ani. Un exemplu ar fi Mika Hakkinen, care e singurul rival care l-a avut Schumacher pe care l-am respectat cu adevarat :)
-
edmondf1, joi, 04.08.2011 11:55vettel
ori cum vettel e pe primul loc, Join
Citeste si
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieSenna: "O victorie în 2012 ar fi ca un vis devenit realitate"Bruno Senna a admis că visează să obţină în acest an prima victorie din carieră, însă consideră că o clasare podium este mai realistă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieMcLaren anunţă update-uri majore pentru Silverstone şi HockenheimMcLaren a dezvăluit că update-urile pregătite pentru Marele Premiu al Germaniei vor fi mai importante din punct de vedere vizual decât cele introduse la Silverstone. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieHorner exclude înlocuirea lui Ecclestone la conducerea Formulei 1Christian Horner susţine că nu este capabil să-l înlocuiască pe Bernie Ecclestone ca reprezentant al deţinătorului drepturilor comerciale ale Formulei 1. Citeste tot
-
FORMULA 1 | miercuri, 4 iulieRed Bull: "Vettel nu va pleca la Ferrari"Christian Horner susţine că Sebastian Vettel nu a semnat niciun contract cu Ferrari şi a exclus posibilitatea ca germanul să părăsească echipa mai devreme de finalul anului 2014. Citeste tot
-
FORMULA 1 | marţi, 3 iulieGrosjean, convins că Lotus va obţine în curând prima victorie în 2012Romain Grosjean consideră că Lotus trebuie să "stoarcă şi ultimul strop" de performanţă pentru a obţine prima victorie din acest sezon. Citeste tot
Daca a muncit mai mult asta te face mai bun. Niciodata munca nu o sa te faca mai prost in domeniul respectiv. Daca Schumacher a muncit mai mult decat cei doi inseamna ca e cel mai bun(titlurile mondiale, recordurile o confirma) Mai multa munca inseamna mai multa daruire, implicare. Asta il face pe Schumacher un pilot care a primit toata aprecierea echipei. Nu gen Vettel care a primit cea mai buna masina si doar a trebuit sa o tina pe pista. Hai sa nu ne hazardam in declaratii. Asa se spunea si despre Hamilton in 2007 ca e mai bun decat Schumacher. Ascanelli a lucrat cu Vettel e si normal sa il aprecieze. Nici un tata nu va spune despre propriul copil ca e prost:)) Mai are mult de muncit pentru ca talentul fara munca este egal cu zero. Cand o sa il vad intr-o masina la fel de "buna" ca Ferrari-ul si va castiga curse, atunci voi face aplecaciuni in fata lui Vettel, dar cu siguranta in acea situatie ar termina de la 10 in jos.