Alonso crede că lupta pentru pole este deschisă oricărui rezultat

Publicat vineri, 25.03.2011 12:32 de Daniel Popescu

Fernando Alonso crede că primele sesiuni de antrenamente nu au evidenţiat favoriţii pentru pole position şi susţine că performanţele reale ale pneurilor Pirelli sunt încă necunoscute.

Cele două sesiuni de antrenamente libere de vineri din cadrul Marelui Premiu al Australiei au oferit câteva indicii privind raportul de forţe înainte cursei de debut, însă rezultatele au fost relativ contradictorii.

Red Bull şi McLaren au dominat câte o sesiune, în timp ce Ferrari s-a poziţionat de fiecare dată pe locul trei prin Fernando Alonso, care consideră că este greu de tras o concluzie după această zi.

"Nimic nou încă şi la ce altceva vă aşteptaţi? Aceste două sesiuni de antrenamente nu au dezvăluit adevărata putere a echipelor. Red Bull a mers bine dimineaţă, iar după-amiază a fost rândul celor de la McLaren, iar noi şi Mercedes am fost în acest mix, în timp ce Williams şi Renault par de asemenea competitive. Sunt atât de multe echipe care ar putea avea şanse la victorie şi, prin urmare, este evident că va fi necesar să avem o sâmbătă bună, fără nicio greşeală dacă vrem să începem în prima linie", a declarat spaniolul într-un comunicat de presă al Scuderiei.

În plus, pilotul Ferrari susţine că performanţele pneurilor Pirelli sunt în continuare dificil de anticipat, chiar dacă primele indicii arată că durata de viaţă a acestora este mai mare decât se anticipa la finalul testelor de iarnă.

"Va trebui să fim foarte flexibili în cursă, pentru că în acest moment ştim puţine lucruri despre pneuri pentru a fi capabili să spunem cu siguranţă în ce tur va fi cel mai bine să ne oprim. Din ceea ce am văzut astăzi, poate că putem face 10 tururi cu un set de pneuri, sau poate 30!", a mai precizat el.

Via | Ferrari

  • BoBoRulZ, vineri, 25.03.2011 12:52
    pneuri

    Pneurile sunt tare naspa dupa parerea mea... 2 piloti din 5 ies in decor numai din cauza lor...

  • Bishuc, vineri, 25.03.2011 13:09
    Fascinant

    Vom avea primele patru cinci curse intr-un stil fascinant. Dar une nu-i circ nu este nici paine... Sunt fan Ferrari dar, aerodinamic vorbind, McLaren este favorita campionatului! Ma enerveaza dar ii admir

  • pakocska, vineri, 25.03.2011 13:23
    asa sa fie

    ai dreptate Bishuc, asta trebuie sa fie Formula 1 , de aia are si un alt nume Marele Circ, sa fim fascinati de ea, si sper ca anul asta sa fim fascinati precum niciodata in ultimele 10-15 ani. vizionare placuta la toti!

  • danny, vineri, 25.03.2011 14:19

    McTrabant favoriti pentru locul 4 :))))

  • gabi, vineri, 25.03.2011 15:31
    @ danny

    Schimba replica prietene, ai mai folosito deja. Designul lui McLaren este unul alternativ si interesant. In F1 de cele mai multe ori designurile diferite nu au fost un succes. Eu sunt fan McLaren si sper sa le iasa, dar nu e o garantie. Adevarul ca echipele McLaren si Ferrari sunt putin disperati de RedBull in ultimii ani si incearca ce pot: - Ferrari il suna pe Newey sa il angajeze, dupa ce refuza il fura pe un Director de la McLaren dupa ce deja au luat inca unul anul trecut - McLaren incearca sa devina creativi si duc solutiile de design la limite Sper sa fie o lupta ca anul trecut intre mai multi si chiar mai mult acum ca Mercedes da semne de revenire... Mi-ar place mult ca toate masinile sa fie la fel de rapide si sa vedem weel to weel care e mai rapid la nivel de piloti. Asta nu se poate. Dar macar I hope la un nivel apropiat de viteza intre echipe.

  • cupra_r, vineri, 25.03.2011 18:55
    @gabi

    ce sa mai spun..decat ca ai spus tu chiar totul si pt asta din partea mea sincere felicitari,cat despre @ danny el se pare ca bate ,bate si iar bate campii(no ofense )danny .specific ca sunt fan mclaren dar asta nu ma face sa nu apreciez efortul contracandidatelor

  • danny, vineri, 25.03.2011 19:19
    gabi si cupra_r

    daca nu va convine de ce mai cititi? fiecare e liber sa isi exprime parerea, sunteti cam varza amandoi mai ales cupra_r si nu ma intereseaza ce fan esti, oricum cineva ca tine nu putea fi decat fan McTrabant, McTrabant nu poate mai mult oricat v-ati oftica voi :)