
Familia lărgită
Monovolumul este o specie rară în Europa. Aproape pe cale de dispariție. Pentru că europenii preferă break-urile și SUV-urile atunci când vine vorba de familia lărgită. Volkswagen spune că nu aceasta este soluția.
-
Scorpionul.negru, miercuri, 02.12.2015 03:07
Iar ati prins la test o masina care costa inca o data pretul ei de baza.
-
eee, miercuri, 02.12.2015 11:04
Deci in pretul de baza primesti dotari cam ce e pe Dacia Lodgy, ce vrei in plus e la optionale?
-
mbz, miercuri, 02.12.2015 12:04
40.000...
-
Stefi, miercuri, 02.12.2015 12:53
O masina pentru oameni rationali, dar totusi 40 de mii?...
-
gabi_o, miercuri, 02.12.2015 14:53
Dar voi nu stiti sa faceti teste si cu versiuni mai slab echipate, undeva aproape de pretul de baza?
-
arhitect, miercuri, 02.12.2015 17:13
o masina "cacanie" merita un cadru mai vesel si mai colorat pt sedinta foto !
-
andi77, miercuri, 02.12.2015 18:48
Automarket eu revin cu doleanta mea de a prezenta si reprizele: 60-100 km/h, 80-120 Km/h.Pana acum nu ati zis nimic.Nici ca se poate nici ca nu se poate.Halal feedback.
-
mircea, miercuri, 02.12.2015 19:17
@andi77 Am mai răspuns, dar nu ai observat tu :) Spuneam că o să oferim aceste cifre acolo unde există, doar că nu le vom putea utiliza în comparaţii relevante din cauza faptului că numărul de mărci care oferă aceste variabile este limitat.
-
Stefi, joi, 03.12.2015 08:51
@gabi_o - pt ca dealerii ofera ca masini de teste (de regula) masini echipate aproape complet pentru ca astfel potentialul client sa poata vedea si testa toate sistemele si optionalele pe care si le poate pune pe modelul respectiv si astfel isi poate da seama de ce are nevoie si ce nu. De asta si preturile modelelor testate sunt atat de ridicate. Modele in echipare de baza nu o sa gasesti, pt ca nu isi au rostul, pote doar la vanzare in showroom-ul dealerului, dar pe care nu le poti testa.
-
vianu, joi, 03.12.2015 09:20
@mircea pai daca tot aveti masinile pe mana cat e sa va cronometrati voi pe segmentele de viteza?
-
andi77, joi, 03.12.2015 12:06
Asta voiam sa aflu Automarket daca veti da sau nu aceste valori functie bineinteles si de disponibilitatea acestor date.Poate daca le cereti si voi mai des se simt si producatorii, respectiv importatorii.Poate ati raspuns dar nu mie.Eu am adresat aceiasi intrebare referitoare la publicarea reprizelor la motorizarile diesel(pentru ca acolo sunt relevante) cel putin la ultimele trei teste recente cu diesel-uri si abia la al treilea ati raspuns(adica acum).De aceea eram nemultumit de feedback pentru ca parea ca nu prea va intereseaza comentariile.Sper sa aveti in vedere pe viitor furnizarea acestor valori sau de ce nu sa va achizitionati aparatura necesara.Preturile au mai scazut nu mai costa jumatate de apartament.Parca vad atunci cum or sa se repeada importatorii sa faca rost si de aceste date pe care producatorii le au in mod sigur dar daca nu sunt cerute.Oricum multumesc domnule Mircea Mester pentru raspuns.
-
andi77, joi, 03.12.2015 12:29
Si o completare la ce am spus anterior.Zau daca ii inteleg pe importatori pentru faptul ca nu au sau nu dau aceste valori mai ales ca i-ar ajuta la vanzari deoarece acesti timpi la motoarele diesel sunt de cele mai multe ori mult mai buni decat accelerarea de la 0-100Km/h.
-
TC1900, joi, 03.12.2015 13:17
citat din descrierea masinii... dar lungimea noului Touran necesită un pic de atenție suplimentară. aceasta masina are lungimea de 4,53 cm, asa de ex o skoda octavia are 4,62, iar o mazda 6 are 4,9 m deci nu mi se pare lunga de loc
-
VW Blender, joi, 03.12.2015 13:33
Will it Blend?
-
PATRIARHUL, sâmbătă, 05.12.2015 19:46
Design-ul este blestemat, si cel exterior si cel interior. Display-urile (cel dintre ceasuri si cel mai mare de pe mijlocul bordului) sunt incadrate prost, arata urat. Mi-ar fi rusine sa dau atatia bani pe ea, foarte slab design-ul.
-
VozWagist, luni, 07.12.2015 22:18
Vezi , preafericite Patriarh, ca-ti iei minusuri la greu. Ce ai scris tu acolo se numeste BLASFEMIE!!
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
Doamne ce hidosenie de Golf Plus+Plus+Plus+ !!! Ca actual posesor de Touran (2007) sunt total dezamagit de noul "design". Arata a masina chinezeasca, iar bordul ala negru lucios..............BLEAAHHHHHHH