
Magnetism
Vi se pare că un Juke normal arată trăznit, dar nu are suficientă putere? Nissan a inventat Juke Nismo. Tot nu vi se pare suficient de dement? Nicio problemă, iată noul Juke Nismo RS. 218 cai putere.
-
rushinica1, joi, 11.06.2015 21:39
218 CP si viteza maxima de 200 km/h. WTF?
-
@rushinica, joi, 11.06.2015 23:42
Daca tu crezi ca cu client care vine cu 15.000 EUR in buzunar poate fi convins sa dea 26.000 EUR inseamna ca ai o parere f proasta despre clienti :D si poate si mai proasta despre marketing :) Cumva sa fi gresit AM iese din calcul, nu ?
-
NN, vineri, 12.06.2015 07:33
@rushinica Nu faci diferenta intre modele si versiuni. 15.000 e pretul de pornire pentru MODELUL Juke, iar Nismo RS e doar o alta versiune, la fel cum sunt acenta visia tekna. Era aiurea daca puneau pretul de PORNIRE la Qashqai si testatu Juke. Atunci puteai comenta, insa atat timp cat e afisat pretul pentru modelul testat, anume 30.000 euro, nu vad care-i problema. Oricum fata de Countryman JCW la 37.700 pret de pornire, Juke e chilipir
-
Kap, vineri, 12.06.2015 11:19
Păi în cazul ăsta poate punem şi la vreun articol despre Mitubishi Lancer Evolution preţ de pornire de pe la 14.000 şi ceva, că e tot Lancer, nu? Sau la Megane RS să dăm preţ de pornire pentru Meganele de bază. Bine, au comis-o şi mai tare ăia de la Skoda, care ţi-arătau în reclamă Octavia şi-ţi serveau preţul de start de Fabia, fără taxe şi cu rablă. De-aia le-au şi interzis reclama.
-
Edi, duminică, 14.06.2015 16:14
E clar, in week-end au intrat angajatii Renault- Nissan pe site si au dat minus la comentarii, altfel nu-mi explic de ce dupa o saptamana cu proportia covarsitoare a raspunsurilor cu plus dupa 2 zile sunt mai multe minusuri.
-
MPT, joi, 18.06.2015 01:14
Nu prea pot sa trec peste gandul ca "petarda" asta de Juke este facut de acelasi producator care face si GT-R-ul.
-
Mihai82, luni, 22.06.2015 20:33
@Edi , @MPT Nu ar trebui sa studiati pentru examenul de capacitate acum? :)
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
Prima minciuna: pretul de pornire afisat in caseta informatia-15490 euro. Inteleg ca acesta este pretul de baza al unui Juke simplu dar aici vorbim de un Nismo RS care, de fapt, incepe de la 26.700....e bine sa para mai ieftina decat este, poate convingem clientii.