
Reglaje
Honda Civic a primit anul trecut un facelift. Dacă modificările estetice nu sunt majore, schimbările de la interior și cele mecanice sunt rapid percepute.
-
geo, marţi, 14.07.2015 12:51
@AM Citez :˝Portbagajul are un volum de 401 litri.˝ Chiar atât ? Poate vă răzgândiţi !!!
-
mishazaitev, marţi, 14.07.2015 13:21
Cum poti "asimila" un post de conducere? Inteleg ca vorbim romgleza dar chiar inventam cuvinte?
-
@geo, marţi, 14.07.2015 14:16
Portbagajul e de 407 l. E cam tot pe acolo.
-
jean, marţi, 14.07.2015 14:26
O simpla masina, cu un simplu motor diesel si 22000 euro. O suma enorma si de neatins pt o familie normala din Ro, mai ales din provincie. Ma intreb cati din cei care comenteaza pe aici, si care se bat in cunostinte in materie de masini si pareri pertinente si-ar permite o masina ca cea din test. Probabil multi din cei ce cumpara masini de peste 20k o cumpara doar ca le place cum arata sau ca au auzit ei ca Honda e masina buna de ex, si nici nu frecventeaza siteuri auto. Adica unii vb despre masini si altii le cumpara.
-
scamel, marţi, 14.07.2015 14:41
@jean ai dreptate. nici prin gand nu-mi trece sa cumpar. mai astept cateva luni ptr viitoarea corola
-
edi80, marţi, 14.07.2015 17:41
da jean asa e!! dar de asta exista golfuri si alte modele de 15 ani..pentru ce care nu isi permit!! oricum costa 22k dar faci 200k de km si nu te duci decat la revizie! dealer-ii honda au facut petitie scrisa la fabrica honda ca fac masinile prea rezistente si ei nu isi scot banii!! asa ca isi justifica fiecare leut!
-
flavius, marţi, 14.07.2015 19:03
Cui ii trebuie Diesel in oras?!De la cumparatorii Honda am alte pretentii !
-
McLaren_Honda, miercuri, 15.07.2015 04:12
Masinuta asta consuma mai mult ca tdi-ul meu de 2 litri din 2009??????
-
@celui care nu ştie cum se num, miercuri, 15.07.2015 08:36
Volumul portbagajului este de 407 l + 70 l spaţiu sub podea = 477 l. Capisci ?
-
Ionut2015, duminică, 19.07.2015 23:59
Mi se pare un articol scris de cineva care are ceva cu masina asta sau e invidios ca nu o poate avea:).Si hai sa fim sinceri, duceti-va sa vedeti sau documentati-va despre pret. Iti poti lua varianta elegance (diesel daca tii in mod exceptional) la un pret de vreo 18k euro dupa ce scazi rabla si alte reduceri pe care ti le mai fac ei.Si la banii astia chiar ai dotari calumea. AI bani putini iti iei un Golf lesinat la 15k euro cu nema dotari sau eventual te mai storci de vreo cateva sute sa ti mai pui o optionala in plus care costa de te indoaie.Dar cine are VW, esti nebun?Si cand colo pe afara gardul si inautru leopardul. Parerea mea:O masina exceptionala iar calitatea ei se vede de cum ridici capota. Pentru cine are ochi vede. Uitati va si alti producatori si veti intelege despre ce vorbesc.
-
Marc, marţi, 28.07.2015 08:30
interesant sa vad preturile din Romania. Am un civic model echipare sport din 2012 si am vazut acum preturile de lansare din Germania. Faceliftul in aceiasi motorizare (1.8 Vtec) cu mult mai multe dotari: navigatie, incalzire in scaune, bluetooth) este la pretul de aprox. 17000 euro aici in Germania. Va rog intrati si cautati pe mobile. Am rezistat cu greu sa nu schimb masina :-) dar ma gandesc ca peste un an, o pot lua cu un rulaj destul de mic undeva la 13-14mii. Asadar nu cred foarte tare in preturile de lista, mai ales aici in Germania unde poti negocia orice pret.
-
eee, marţi, 04.08.2015 09:01
Eu am o intrebare. Cum se poate ca o masina cu motor mai putin puternic (cai putere si cuplu) sa aiba o viteza maxima mai mare decat una mai puternica ?
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
@AM sunteti neseriosi. i-ati scos consum mai mare ca CRV