
În manej
Am testat în România noul Ford Mustang Cabriolet în varianta 2.3 EcoBoost. Modelul american a fost adaptat la preferințele europenilor și are și un motor prietenos cu taxele noastre. Ce mai știe să facă noul Mustang Cabrio aflați din acest material.
-
Scorpionul_negru, vineri, 11.09.2015 14:12
Frumos , bun si accesibil. Isi merita banii ! E una din putinele masini sport accesibile si cu atatea calitati.
-
ioi, vineri, 11.09.2015 14:37
Sa fie si niste masuratori, nu doar cifre oficiale: (urmariti in coloana de mijloc unde scrie "C/D TEST RESULTS") -pt mustang convertible automatic: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-ecoboost-convertible-test-review -pt mustang coupe manual: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-23l-ecoboost-manual-test-review
-
Pai da..., vineri, 11.09.2015 14:41
@mm, din pacate, exista norme de zgomot interioare si exterioare pe care un autovehicul trebuie sa le respecte la omologari, care sunt din ce in ce mai exigente... Si daca ai versiunea de 5 litri, tot trebuie sa respecti normele de zgomot!
-
M5, vineri, 11.09.2015 18:05
O masina superba la un pret destul de bun.
-
Mihai, sâmbătă, 12.09.2015 19:10
O masina cu un pret foarte bun pentru ce oferta. Mi-as cumpara V8 doar pentru sound. Motorul de 2.3 are mai multa putere decat ai nevoie in traficul din Romania. Acum cateva zile a oprit langa mine la semafor un Mustang galben V8 cu numere de Germania. Are un sunet fabulous. Super tare masina!
-
LR, duminică, 13.09.2015 14:31
Dacă NHTSA = National Transportation Safety Board, Atunci NTSB = National Highway Traffic Safety Administration. Rezultă: WTF = Walter The FireFighter. q.e.d.
-
ANAF, luni, 14.09.2015 12:15
@Mihai Intrebarea ai avea bani de benzina pt. un V8 ? Ti l-ai permite ?
-
Mihai, miercuri, 16.09.2015 23:11
@ANAF Conduc o masina pe benzina cu un consum mediu de 9-10%. Merg putin cu masina personala, cam 20,000 Km pe an. Motoarele mari nu consuma chiar atat de mult. Depinde foarte mult de cum sunt conduse. Daca scoti untul din ele, orice masina consuma mult. Un Mustang V8 nu cred ca are un consum mediu de peste 17%. Asta cu mers in oras, cu mers sportiv, cu mers potolit cu copiii in masina. Ca sa-ti raspund la intrebare mi-as permite un consum de 17%. Ce nu-mi permit este impozitul urias si asigurarile. In plus masinile cu motoare de peste 3,000 cc au o devalorizare uriasa.
-
Adi, sâmbătă, 19.09.2015 10:57
@Mihai Interesant. Eu sunt invers. Mi-as permite impozitul si asigurarea dar nu ma tin la consum. As merge foarte putin cu ea ....
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,