În manej
Am testat în România noul Ford Mustang Cabriolet în varianta 2.3 EcoBoost. Modelul american a fost adaptat la preferințele europenilor și are și un motor prietenos cu taxele noastre. Ce mai știe să facă noul Mustang Cabrio aflați din acest material.
-
Scorpionul_negru, vineri, 11.09.2015 14:12
Frumos , bun si accesibil. Isi merita banii ! E una din putinele masini sport accesibile si cu atatea calitati.
-
ioi, vineri, 11.09.2015 14:37
Sa fie si niste masuratori, nu doar cifre oficiale: (urmariti in coloana de mijloc unde scrie "C/D TEST RESULTS") -pt mustang convertible automatic: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-ecoboost-convertible-test-review -pt mustang coupe manual: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-23l-ecoboost-manual-test-review
-
Pai da..., vineri, 11.09.2015 14:41
@mm, din pacate, exista norme de zgomot interioare si exterioare pe care un autovehicul trebuie sa le respecte la omologari, care sunt din ce in ce mai exigente... Si daca ai versiunea de 5 litri, tot trebuie sa respecti normele de zgomot!
-
M5, vineri, 11.09.2015 18:05
O masina superba la un pret destul de bun.
-
Mihai, sâmbătă, 12.09.2015 19:10
O masina cu un pret foarte bun pentru ce oferta. Mi-as cumpara V8 doar pentru sound. Motorul de 2.3 are mai multa putere decat ai nevoie in traficul din Romania. Acum cateva zile a oprit langa mine la semafor un Mustang galben V8 cu numere de Germania. Are un sunet fabulous. Super tare masina!
-
LR, duminică, 13.09.2015 14:31
Dacă NHTSA = National Transportation Safety Board, Atunci NTSB = National Highway Traffic Safety Administration. Rezultă: WTF = Walter The FireFighter. q.e.d.
-
ANAF, luni, 14.09.2015 12:15
@Mihai Intrebarea ai avea bani de benzina pt. un V8 ? Ti l-ai permite ?
-
Mihai, miercuri, 16.09.2015 23:11
@ANAF Conduc o masina pe benzina cu un consum mediu de 9-10%. Merg putin cu masina personala, cam 20,000 Km pe an. Motoarele mari nu consuma chiar atat de mult. Depinde foarte mult de cum sunt conduse. Daca scoti untul din ele, orice masina consuma mult. Un Mustang V8 nu cred ca are un consum mediu de peste 17%. Asta cu mers in oras, cu mers sportiv, cu mers potolit cu copiii in masina. Ca sa-ti raspund la intrebare mi-as permite un consum de 17%. Ce nu-mi permit este impozitul urias si asigurarile. In plus masinile cu motoare de peste 3,000 cc au o devalorizare uriasa.
-
Adi, sâmbătă, 19.09.2015 10:57
@Mihai Interesant. Eu sunt invers. Mi-as permite impozitul si asigurarea dar nu ma tin la consum. As merge foarte putin cu ea ....
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,