
Surprize
Când credeai că le-ai văzut pe toate și că nu prea mai există mașini care să smulgă complimente, apare o demență roșie care te surprinde.
-
PF, joi, 12.11.2015 14:03
"Acceleratie 0-100 km/h s8.1" la 185 cp si 400NM pe un FOCUS si atat de greu face suta? Pai un TSI 1.8 de doar 160 cp si 250 ii ia fata cu 7.8 s/100 km . Si nu nu vreau sa agit spiritele diesel vs benzinar.
-
lorinczi.thomas, joi, 12.11.2015 14:43
@gigi, sunt anumite diferente intre un test aranjat in strainatate, cu piscoturi, ochi frumosi alea alea, si un test neprogramat pe drumurile patriei
-
@PF, joi, 12.11.2015 14:45
ti-am dat +, dar acel TSI de 1.8 are de fapt vreo 187 CP; ca toate motoarizarile VW-Audi, in realitatae are mai multi cai decat oficial. de fapt si motorizarile BMW au mai multi cai in realitate decat oficial, cel putin M-urile; M3 vreo 462 CP real si M5 vreo 620CP. mai bine s-ar pune problema ca (oficial) Leon FR 2.0 TDI 1P de 170CP era la fel de rapid ca 1.8TSI de 160CP, acei 10 cai in plus si cei 100Nm fiind inutili, consumul real nefiind cu mult mai mic
-
@Automarket, joi, 12.11.2015 18:38
De astra j biturbo de 2.0 litri si 195 de cai nu vreti sa mentionati absolut deloc desi are performante cel putin egale si in varianta gtc chiar mai bune cu 0-100 in 7.8 secunde . Si surpriza , joaca exact in acest segment chiar dinaintea focusului .
-
S, joi, 12.11.2015 21:37
@Automarket: Mai romglezilor... ce-i torque steer ? :)))
-
unckle, vineri, 13.11.2015 09:43
@S - este un fel de TouchDown din "fotbalul" american ... cam fara traducere in romana (decat, poate, in cartile de specialitate pe care n le-a citit nimeni :) )
-
Marius, vineri, 13.11.2015 11:49
O nota meritata.
-
andi77, vineri, 13.11.2015 15:23
Automarket corectati si voi textul la motor/transmisie :"ST te ia prin surrindere".Multumesc.
-
Vlad, sâmbătă, 14.11.2015 14:14
De ce dumnezeu comparati pretul cu LEON FR? Rivalul lui Ford Focus ST este CUPRA, nu FR ! Iar Cupra se invarte pe la 28.000 +...
-
Pt PFF, miercuri, 18.11.2015 14:31
Te contrazic 1.8 TSI-ul care vine si pe Golf sau Octavii are 160 cp si ia suta in 7.8 . Cel vechi(primul) are tot 160 cp si ia suta in 8-8.1 sec pe Octavia 2 am eu si stiu ce vorbesc. Mi se pare aiurea ca un motor de 2.0 turbo diesel cu 25 cai mai multi si 150 NM in plus sa faca prima suta la fel sau mai prost. Sa nu mai pun ca Focus este si destul de usor..Octavia are 1450 kg .
-
daniel, vineri, 20.11.2015 20:10
pt PFF pai cine ti a zis tie ca Focusul e destul de usor? Eu am St Benzina si are 1437 kg iar Dieselul1464 kg comparatia benzina diesel nu si are rostul
-
Lav, sâmbătă, 21.11.2015 18:51
Vlad, Cupra e visul umed al Focusului... acceleratie 0-100 in 5,8s.... Leonul fr 1.8tsi are 180 cp ...
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
Ce s-a schimbat atat de mult de aici? http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-ford-focus-st-diesel-60201.html Doar soferul?