
David şi Goliaţii
Opel încearcă imposibilul: să se ia de guler cu Fiat 500, cu Mini şi, marginal, cu Citroen DS3 în segmentele inferioare fashion. Am testat cea mai nouă apariţie din gama germanilor şi analizăm şansele sale de reuşită.
-
ztele, luni, 19.11.2012 21:56
Ce anume are tehnologic in plus fata de Fiat 500 (de exemplu)? Faptul ca se poate conecta telefonul la el? Fiat 500 are Blue&Me care-i cam tot aceeasi chestie. Deci nu vad unde anume "lasa clar in spate" Fiatul. Frumusica masina, dar 95% din design e copie dupa 500, iar poza aceea cu interiorul (spartan si simplu, cu scaune desebit de atragatoare) e generata pe computer. Mie personal nu imi place, dar asta conteaza mai putin, oricum nu fac parte din target-ul lor.
-
adi, marţi, 20.11.2012 13:09
O parere personala: e urat. Puteti sa ma huliti cat vreti, asta e parerea mea. Fiat 500 e net superior la capitolul imagine si stil. Cine vrea o masina mica chic, nu o sa se indeparteze de Fiat 500 sau Mini.
-
eu, marţi, 20.11.2012 13:51
mie imi plac enorm interioarele sunt super marfa
-
Andy, marţi, 20.11.2012 14:49
O masinuta chic pentru domnisoare pana in 25 de ani. E adevarat ca se aseamana cu Fiat 500 insa mai mult ca sigur ca materialele interioare sunt de 10 ori mai bune decat plasticul tare stil anii 90 regasit in Fiat. Asteptam motoare mai performante si mai putin gurmande!
-
ADAM !, marţi, 20.11.2012 23:33
super masinuta....e peste orice din aceasta clasa....arata mult mai bine decat anemicul fiat 500 care e si putin mai mic sau asa pare ....cand ma gandesc cum arata adam si cum arata up , nu-mi vine sa cred ca amandoua sunt modele noi din 2012.....up e depasit rau si fata de 500 . Un singur motor imi vine in minte pe Adam - 1.6 tubo 192 cp de pe corsa opc :) ...ar fi o nebunie !
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
O jucarie chic pentru doamnele si domnisoarele care nu au posibilitati de mini sau alte hatchuri cu tenta premium si care nu sunt nici foarte pretentioase cand vine vorba de performante. Zic asta pt ca banuiesc ca n`o sa coste mai mult de 12-13 000 chiar cu ceva optionale adaugate.