
David şi Goliaţii
Opel încearcă imposibilul: să se ia de guler cu Fiat 500, cu Mini şi, marginal, cu Citroen DS3 în segmentele inferioare fashion. Am testat cea mai nouă apariţie din gama germanilor şi analizăm şansele sale de reuşită.
-
ztele, luni, 19.11.2012 21:56
Ce anume are tehnologic in plus fata de Fiat 500 (de exemplu)? Faptul ca se poate conecta telefonul la el? Fiat 500 are Blue&Me care-i cam tot aceeasi chestie. Deci nu vad unde anume "lasa clar in spate" Fiatul. Frumusica masina, dar 95% din design e copie dupa 500, iar poza aceea cu interiorul (spartan si simplu, cu scaune desebit de atragatoare) e generata pe computer. Mie personal nu imi place, dar asta conteaza mai putin, oricum nu fac parte din target-ul lor.
-
adi, marţi, 20.11.2012 13:09
O parere personala: e urat. Puteti sa ma huliti cat vreti, asta e parerea mea. Fiat 500 e net superior la capitolul imagine si stil. Cine vrea o masina mica chic, nu o sa se indeparteze de Fiat 500 sau Mini.
-
eu, marţi, 20.11.2012 13:51
mie imi plac enorm interioarele sunt super marfa
-
Andy, marţi, 20.11.2012 14:49
O masinuta chic pentru domnisoare pana in 25 de ani. E adevarat ca se aseamana cu Fiat 500 insa mai mult ca sigur ca materialele interioare sunt de 10 ori mai bune decat plasticul tare stil anii 90 regasit in Fiat. Asteptam motoare mai performante si mai putin gurmande!
-
ADAM !, marţi, 20.11.2012 23:33
super masinuta....e peste orice din aceasta clasa....arata mult mai bine decat anemicul fiat 500 care e si putin mai mic sau asa pare ....cand ma gandesc cum arata adam si cum arata up , nu-mi vine sa cred ca amandoua sunt modele noi din 2012.....up e depasit rau si fata de 500 . Un singur motor imi vine in minte pe Adam - 1.6 tubo 192 cp de pe corsa opc :) ...ar fi o nebunie !
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 6 iunieSUV-ul poporuluiCel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 30 maiPlanor terestruÎn garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 26 maiNouveau QuatrelleAnul trecut, legendarul Quatrelle a reînviat sub forma unui model pur electric. Noi l-am condus în cadrul testelor internaționale din Portugalia, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 23 maiFamilia extinsăMazda CX-80 a aterizat din nou la noi în redacție, doar că de data asta cu o motorizare foarte atractivă și interesantă. Mă refer aici la E-SKYACTIV D, care vine la pachet cu un motor diesel cu 6 cilindri, în linie, de 3.3 litri. Asta este pentru cei care susțin că zilele motorului diesel sunt numărate. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 16 maiSenzații tariOdată cu noua generație, BMW M5 a intrat într-o nouă eră. Cea a electrificării. Este primul M5 plug-in hybrid din istorie, o mașină care, dincolo de toate, promite să ofere senzații tari la fiecare apăsare mai hotărâtă a pedalei de accelerație. Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
O jucarie chic pentru doamnele si domnisoarele care nu au posibilitati de mini sau alte hatchuri cu tenta premium si care nu sunt nici foarte pretentioase cand vine vorba de performante. Zic asta pt ca banuiesc ca n`o sa coste mai mult de 12-13 000 chiar cu ceva optionale adaugate.