Clasa de design
O maşină unanim iubită. Asta au studiat designerii Mercedes la cursul dedicat unui sedan compact. Clasa oamenilor de creaţie a fost receptivă şi a dat publicului actualul CLA, un coupe cu patru uşi, care se apropie de obiectivul fixat.
-
slVW_83, marţi, 14.01.2014 11:43
Un lucru e cert: Mercedes, prin noile modele lansate vine foarte puternic din urmă. O maşină completă, poate mai puţin pentru infrastructura românească.
-
BaditzaEx, marţi, 14.01.2014 12:03
4 stele din 5 , acordate la cat. Pret de achizitie, pt un hatch-coupe de 35-40k ??? in ce tara traiti ?! aici nu suntem in Arabia Saudita sau Elvetia, si chiar daca am fi, voi ar tre sa fiti aia SPECIALISTII p.s. n-o sa-mi publicati comentul nu?! ;-)
-
Inexo-cuantic, marţi, 14.01.2014 12:07
Cam scumpa in acesti bani.
-
Radu, marţi, 14.01.2014 12:14
4-7 zile fara niciun test..2 zile consecutive (aproape) 2 teste. Sper sa nu renuntati niciodata la comparatiile de la inceputul testelor.
-
BaditzaEx, marţi, 14.01.2014 12:23
acestui CLA ii acordati 4 din 5 ( cat pret )stele avand, disponibil motorul diesel de pe Logan la un pret de la 32k iar unui V40 ii dati 3 din 5 stele (cat pret), unde V40 ofera un 1,6 diesel cu 115cp la 23k Specialistilor Hauto
-
And, marţi, 14.01.2014 12:27
Treaba cu frumusetea unui automobil e relativa, depinde muuult de gust. Eu pe un audi a3 as da 40.000, un cla nu mi-ar trebui nici gratis. Insa apreciez ca mercedes a inceput sa-si schimbe interioarele, care sunt din ce in ce mai reusite, si nu mai au interiorul acela care pana acum atragea doar un anumit public, mai diversificat coloristic.
-
Scorpionul.negru, marţi, 14.01.2014 13:42
Masina are calitati incontestabile....sincer un pretul de 30-35 de mi se pare normal (nic mare nici mic) la cum arata si ce ofera masina. 40 -43 de mii e drept ca e cam mult si poti lua un E class mai ,,chel''' de banii aia. Intre A3 Sedan si CLA diferenta de pret este mica. Iar CLA mi se pare mai rafinat la orice capitol ca A3. Asteptam si concurentul de la BMW care probabil va fi seria 2 Grand coupe. Am o banuiala ca o sa fie nr.1 in clasa asta. E doar parerea mea....posibil sa ma insel.
-
@Dumitru, marţi, 14.01.2014 16:12
Dumitre, la cum scrii si cum te exprimi (suparat rau, dobitoci/nesimtiti, multe semne de exclamare, etc ) eu te-as bana pe site-ul asta. Noroc ca nu sunt eu adminu' :) Poate daca te exprimi intr-un mod mai linistit ramane comentariul tau pe site. Incearca.
-
@slvw_83, marţi, 14.01.2014 17:38
vinde sub sigla mercedes niste jafuri la preturi nesimtite...ma rog,daca-si gasesc fraierii bravo,lor!vorba domnului de mai sus ,,cum dracu sa dai 40000 pe motorizarea asta?!''
-
Unu care a incercat CLA, marţi, 14.01.2014 21:27
Bajetei de gradinita, platesti 40000 nu pentru motorizare, daca te uiti la ce pot face cei 156 de caluti ii dai seama ca pentru Romania nu ca sunt suficienti, dar sunt cam multi! Pentru Germania in schimb masina se cumpara pentru sigla si nu pentru ce poate, cu toate ca poate rula cu 230 de Km pe ora pe autobahn si la capitolul comfort e greu de batut! Pana la urma cand mergi 7-8 ore pe autostrada degeaba ai 200 - 300 de cai daca nu ai unde sa ii folosesti!
-
Gelu, marţi, 14.01.2014 21:49
@@slvw83 S-au gasit clienti si pentru masini de peste 60.000 de euro cu motoare de 2200 diesel ca: S250 cdi, ML 250 cdi sau CLS 250 cdi. Toate acestea sunt niste masini de snobi. La dracu, dai o caruta de bani pe o masina si nu poti lua macar un 3 litri diesel? Ehh, macar consuma putin( ca na, cand dai 60.000 de coco pe o masina te intereseaza consumul, nu?).
-
Scorpionul.negru, marţi, 14.01.2014 21:59
@Gelu Da Gelu ! Poate ca pe tine nu te intereseaza consumul.....dar pe majoritatea ii intereseaza ! Iti dau dreptate cu 3 litri...la masini mari gen limuzine si SUV-uri e nevoie de un V6/L6. La cele mici nu e nevoie neaparat de motor mare. Indiferent cat dai pe masina, daca mergi mult cu ea, nu iti convine sa stai toata ziua sa alimentezi si sa risipesti o gramada de bani degeaba. Ce sa faci cu motor mare la noi ? Sau daca nu esti pasionat de viteza ce iti trebuie multi cp ? Ala e snobism...cand pui motor mare si mergi cu maxim 100 km/h.
-
Gelu, marţi, 14.01.2014 23:58
@Scorpionul.Negru Pe o masina gen S, ML, CLS un motor mai mare nu trebuie neaparat pentru viteza. La urma urmei, nu-ti iei ML sau S pentru viteza, ci pentru comfort, rafinament, pentru statut. Ok, nu vrei sa mergi de 3 ori saptamana la pompa ( daca iti iei s500), ia-ti un 3 litri diesel. E compromisul perfect. Mie mi-ar fi rusine sa ma dau jos dintr-un s250 cdi.
-
Scorpionul.negru, miercuri, 15.01.2014 00:23
@Gelu Daca citesti mai bine, ti-am dat dreptate la masini din categoria limuzine, suv-uri si altele mai mari ca este nevoie de un 3 litri. Dar pe compacte, crossover si alte nise nu isi are rostul un motor mare.
-
Brembo, miercuri, 15.01.2014 08:58
Pretul realist ar fi cu 10 000 Euro mai mic.Dar de fapt atat costa steluta de pe capota.
-
Sher, miercuri, 15.01.2014 12:05
Mercedes inca are motoare si cutii de viteza manuale depasite moral. Sa nu se supere nimeni. Conduc un C200 cdi din 2008.
-
xedos6, miercuri, 15.01.2014 22:14
Este superb , mai ales cu pachetul sport dar , din pacate, in spate oamenii de peste 1.80 cm nu vor sta confortabil si vor da de fiecare data cu capul de plafon cand vor intra in masina, pentru ca linia geamurilor e mai joasa decat plafonul. Deja se bate cu c classe la pret si ar fi trebuit sa fie intre a si c...ma rog, daca ar fi plecat de 20000 de oiro pretul ar fi fost un mare succes!
-
Highlander, joi, 16.01.2014 20:34
Pai consum de 6 litri extern e multumitor ??? Pai..suntem in 2014 .. daca auzeam de 3 la extern atunci da dar asa ? Pai o masina de 1.6 de acum 10 ani scoate atata . unde e progresul tehnologic plus ca masina mai si costa 40 k Euro ? sau face parte din strategia americana de crestere a consumului prin devalorizare morala ?
-
unckle, marţi, 21.01.2014 09:36
@sher - subscriu :) (A160cdi din 2007) dar sunt si ei acolo "sus" cand vine vorba de motoare pe masini scumpe. Nu uita ca Audi oferea minunatul 1.6i pe A4 pana de curand, si minunatul 1.9tdiPD ... si cred ca gasim si la bmw mici relicve
-
Catalin, vineri, 31.01.2014 00:15
in weekendul 25-26 ian am condus A klasse 180 cdi // 130 km am parcurs si am alimentat 11 litri. Cum vi se pare aceasta informatie ?
-
M-Star, sâmbătă, 01.02.2014 00:25
se plangea un neamt, fost coleg ca-i cam fluturau oglinzile la peste 100 nu stiu cat..si ca prefera acum AUDI, poate e cam ieftin la interior si a scazut calitatea unor accesorii, dar iti confera o senzatie de robustete pe care nu o au alte masini. Dpdv al sigurantei ramane peste BMW si AUDI Am avut un C si pot sa spun ca simteam senzatia de siguranta. Prefer un C sh de 2-3 ani decat un rahatzel de Golf nou la aceiasi banutzi
-
M-Star, sâmbătă, 01.02.2014 00:36
si parerea mea e ca un A3 Sedan sau ne, e o alegere proasta pe langa acest Merq, nici nu incape comparatie, sa nu exageram...poate de la A4 in sus, dar nici asa. AUDI = masini pt femei, sau feminini
-
Stefan, joi, 25.11.2021 14:29
TÂNJEȘTI DUPĂ 200CP AI FACI UN SOFT DE 200EUR STAGE 1 SI PRIMEȘTI 195CP CU O MAȘINA DE 1350KG RUPE ORAȘUL CREDE-MĂ
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Oricat mi-ar secreta papilele gustative nu pot sa nu ma gandesc... cum sa dai 40 de mii pe un 1,6 de 156CP?... :) Nu ca tanjesc dupa o cilindree mai mare ci dupa o putere de macar 200CP...