Ultima scânteie
Spark, cel mai mic membru al gamei Chevrolet, a primit un facelift discret în 2012. Am testat versiunea de top a modelului de clasă mini pentru a afla cât de competitivă este citadina lansată iniţial în 2009 în raport cu noile apariţii.
-
BaditzaEx, miercuri, 15.01.2014 14:17
nu ofera mai niciun avantaj, vb lui Dacia Plant , un Sandero este de N ori mai masina , cu noul motor de o,9l Tce ( care este si mai economic si mai puternic ), cu ocazia asta, vreau sa zic ca, daca Dacia ar scoate un model in segmentul asta, cred ca ar rupe p-ta ( un fel de Lastun aka City ) off-topic mi-as dori cel mai mult sa vad Dacia 1300 Concept lansata https://www.youtube.com/watch?v=y2YkDXjxyVU
-
sandu, miercuri, 15.01.2014 14:51
nu merita masina. din toate punctele de vedere
-
ics, miercuri, 15.01.2014 15:39
De ce ti-ai lua un Spark si nu o Sandero?
-
Sam, miercuri, 15.01.2014 15:49
Macar nu are un pret absolut ridicol ca un Smart. Ii mai puternic, spatios, economic si sigur decat un Smart. Totusi, la fel cum au spus si alti comentatori, un Sandero nou are fi mult mai multa masina la banii astia. Defapt, nici un vad de ce mai exista masini de segment A cand sunt multe optiuni mai bune in segmentul B, iar pretul nu difera mult.
-
bbb, miercuri, 15.01.2014 16:11
dar de ce sa imi iau sandero si nu spark?unora le place spark-ul,unora le este suficient spatiul oferit de spark...ca la o adica...de 11500 E imi iau masina de 2 ani second hand din clasa medie...dar de ce daca unora le place spark-ul?asa ca pentru unii considera ca merita spark-ul cum pentru altii nu merita...din orice punct de vedere
-
Radu, miercuri, 15.01.2014 17:05
E greu sa dai 11.000 euro pe un spark cand era in Iasi la un moment dat un focus nou cu motor de 1l la oferta cu nu stiu ce pachet promotional 12.000. Da...apar relativ rar asemenea oferte si poate ca sparkul are dotari mai multe dar totusi. Evident sunt clase diferite cu targeturi diferite dar totusi traim in Romania. Sparkul acesta trebuie luat in echipare medie cu oferta ajungand pe la 7500 euro.
-
Tzugulea, joi, 16.01.2014 00:17
cum puteti sa ii dati 4.5 stele urateniei astea? sa mai privim inca odata, va rog :)
-
71doru, joi, 16.01.2014 08:14
Intra cu brio la capitolul cele mai urate masini. Inteleg ca modelul a fost ales de public. Erau clar toti in stare de ebrietate. Matiz avea farmec. La fel de urat mi se pare spatele de la noul Aveo. Pacat pentru ca la Aveo botul arata binisor amintind de Alfa 159 si nu ar fi o masina tocmai rea. La Cruze nu ma inpac cu textila de pe bord, altfel OK la design.
-
mm, joi, 16.01.2014 09:09
mania de-a compara masini din categorii diferite, o masina mica are avantaje incontestabile in oras, n-are rost sa le enumar, de regula cine-si ia o masina din clasa mini nu se uita la ce-ar putea cumpara din banii respectivi (sa nu uitam de smart, sau ce-ar fi daca am spune ca de banii de mini ne-am putea lua un superb) ci strict la avantajele oferite de acel tip de masina. cat despre spark, consider ca matizul era mai pe subiect, consuma maxim 5 in oras, iar modul in care se comporta la drum lung este absolut irelevant in contextul in care trebuie utilizata o astfel de masina.
-
kaka, duminică, 19.01.2014 00:37
chevrolet si-a facut iesirea din europa;orice alte comentarii sunt inutile
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
De banii astia imi cumpar un Sandero care este mai masina. Spark-ul este urat rau, numai bun pentru transport pizza la domiciliu.