Volkswagen Golf Sportsvan, înlocuitorul lui Golf Plus, se prezintă
Volkswagen a prezentat versiunea de serie a lui Golf Sportsvan, succesorul lui Golf Plus. Modelul este un monovolum compact bazat pe platforma lui Golf VII şi aduce noi sisteme de siguranţă în gama compactă a germanilor.
Volkswagen Golf Sportsvan este noua apariţie în gama constructorului german şi vine ca un înlocuitor al lui Golf Plus. Vorbim despre un monovolum compact, dezvoltat pentru a oferi un spaţiu interior cât mai generos, care vine cu un consum de carburant mai mic şi o masă mai scăzută decât modelul pe care îl înlocuieşte. Mai precis, Golf Sportsvan este cu până la 90 kilograme mai uşor decât o versiune echivalentă a lui Golf Plus, în timp ce consumul de carburant este redus cu până la 20 procente. Cea mai economică versiune a modelului ajunge să aibă un consum mediu declarat de 3.6 litri la sută şi să emită doar 95 de grame CO2 pe kilometru.
TEHNOLOGIE
Golf Sportsvan beneficiază de elemente precum asistenţă la menţinerea benzii de rulare, sistem de prevenire a impactului frontal prin frânare automată, sistem de monitorizare a unghiului mort şi sistem de monitorizare posterioară. Cel din urmă este dedicat prevenirii accidentelor care pot surveni la părăsirea locului de parcare dintr-un şir de maşini, când vehiculul rulează în marşarier şi şoferul nu poate să observe eventualele vehicule care vin din spate. Pe lângă elementele de siguranţă, Golf Sportsvan este oferit opţional alături de un nou sistem de infotainment, care integrează sisteme mobile online şi agregatoare de servicii, precum Google Earth, Google Street View şi "Online Traffic Information".
MOTORIZĂRI
Gama de motorizări care echipează monovolumul compact de la Volkswagen include şase propulsoare, toate supraalimentate. Astfel, avem patru TSI-uri, care asigură între 85 şi 150 CP şi două TDI-uri, care livrează 110 sau 150 CP. Cu excepţia unităţii TSI entry-level, de 85 CP, toate motoarele din gamă pot fi comandate în compania unei transmisii DSG. Diesel-ul entry-level, de 1.6 litri şi 110 CP, asigură un consum mediu de 3.9 litri la sută, cu 0.3 litri la sută mai mare decât cel al versiunii dedicate BlueMotion. Aceasta din urmă prezintă modificări aerodinamice şi anvelope cu rezistenţă redusă la rulare pentru a obţine un consum mixt de 3.6 litri la sută.
DESIGN
În ceea ce priveşte aspectul exterior, noul Golf Sportsvan nu vine cu nimic în plus faţă de exponatul cu acelaşi nume pe care Volkswagen l-a prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Remarcăm blocurile optice diferite faţă de cele ale lui Golf, silueta modificată semnificativ şi stopurile care urmează aceeaşi idee de design, dar cu un alt factor de mărime. În comparaţie cu Golf Plus, remarcăm o îmbunătăţire a aspectului monovolumului compact din gama Golf, cu toate că rezultatul final este departe de podiumul vreunui concurs de frumuseţe în segment.
Via Volkswagen
ce fata trista si ce fund lasat are