Suzuki Baleno: galerie foto completă cu fratele mai spațios al lui Swift (ACTUALIZARE FOTO+INFO)

Publicat marţi, 15.09.2015 17:24 de Sebastian Toma

Suzuki a prezentat două imagini noi ale lui Baleno, noul său hatchback. Noul model al mărcii nipone este inspirat integral din conceptul iK-2, prezentat în luna martie a acestui an.

Suzuki Baleno, noul hatchback al mărcii nipone, se pregătește de debutul în varianta de serie în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. În așteptarea prezentării oficiale, Suzuki a publicat două imagini noi cu viitorul frate mai spațios al lui Swift. Din punct de vedere estetic, noul hatchback al japonezilor este inspirat fără îndoială din conceptul iK-2, prezentat în această primăvară de marca niponă. La momentul respectiv, conceptul iK-2 era expus pentru a afișa viitoarele linii ale unui model subcompact pregătit de marca japoneză pentru 2016.

Suzuki iK-2 Concept prefigurează o maşină de clasă mică programată pentru lansare în 2016

Suzuki îl prezintă pe Baleno drept un hatchback compact, dar dimensiunile conceptului iK-2, care au anticipat acest model, anunță o subcompactă. Cel mai probabil, Baleno va fi încadrat între clasa mică și clasa compactă, urmând să fie o propunere pentru cei care vor o mașină cât mai spațioasă în segmentul B. Astfel, Suzuki va avea două hatchback-ul în clasa mică: Swift și Baleno, la fel cum au și conaționalii lor de la Nissan.

Două motoare pe benzină: 1.0 Turbo și 1.2 aspirat

Noul Baleno este un model desenat urmând limbajul de design "Liquid Flow" al mărcii japoneze și se bucură de o platformă tehnică nouă. Marea noutate de pe Baleno este un motor turbo cu trei cilindri de 1.0 litri care dezvoltă 110 CP și 170 Nm care face parte din familia de motoare turbo denumită de Suzuki Boosterjet. Alături de 1.0 Boosterjet, la Frankfurt și-a mai făcut debutul un motor 1.4 Boosterjet de 140 de cai putere pe care îl vedem în prima fază la lucru pe noul Suzuki Vitara S.

Noul Baleno 1.0 Boosterjet va fi disponibil împreună cu o transmisie manuală cu cinci trepte sau cu una automată cu șase rapoarte. Consumul mediu mixt anunțat de 1.0 Boostejet și performanțele acestui nou motor sunt încă necunoscute. 

Cealaltă variantă de motorizare de pe Suzuki Baleno va fi un motor aspirat de 1.2 litri denumit Dualjet. Acesta are patru cilindri, dezvoltă 90 CP și 120 Nm și, la fel ca în cazul omologului său Turbo, vine cu performanțe și consum încă păstrate sub cheie de Suzuki. 1.2 Dualjet poate fi cuplat cu o transmisie manuală cu cinci trepte sau, opțional, cu o cutie automată de tip CVT.

Via Suzuki

  • Nume inspirat, luni, 31.08.2015 11:28

    Acum vor urma glumele: I: Ce masina ti-ai luat? R: Un Swift .... baleno!!

  • ham, luni, 31.08.2015 11:55

    La fel cum x il intraba pe y : x: Ce masina ti-ai luat Y ? Y: Pai un TE DE IU super-silentios, toarce ca o pisicuta (constipata) :)))

  • szk, luni, 31.08.2015 12:04

    baleno e nume vechi si neinspirat la suzuki care practic vrea sa sugereze ideea de spatiu interior. Apreciez la suzuki ca fac masini cinstite, cu dotari si performante de bun simt in conditiile unor preturi rezonabile, iar daca nu vrei sa-ti oftici vecinii, atunci reprezinta o alternativa de luat in seama.

  • S, luni, 31.08.2015 14:27

    Acuma nu va mai convine nici numele de la masini ? :)) Decat sa aud descrieri de genul TDI cu D si I rosu , mai bine aud toata ziua Baleno.

  • lorinczi.thomas, luni, 31.08.2015 15:36

    Bleaah... nu era de ajuns Swift??? Acum, serios intreb. Nu puteau sa se concentreze pe noul Swift?

  • LUCCI, luni, 31.08.2015 21:29

    Apropo de nume neinspirate si implicit marketing defectuos(nu acuz pe nimeni!), in anii'70, Chevrolet a produs un model pt. piata Americii de Sud si, dorind sa sublinieze noutatea acestuia , l-a botezat ,,Nova''.Ceea ce in spaniola inseamna si ,,No va.-Nu merge'' A fost un esec total chiar daca masina chiar era ok. Asta e! Se mai intampla sa intre culturile in conflict. Iar ,,Baleno'' nu stiu ce inseamna in engleza, franceza sau germana etc. dar in niciun caz ceea ce intelegem noi, ca prea e ,,romaneasca'' denumirea.

  • @lucci, marţi, 01.09.2015 08:01

    la fel ca bora

  • Nelu.Pantofaru, marţi, 15.09.2015 19:31

    O masina simpla si cred ca si fiabila, designul exterior e ok si chiar imi place, interiorul este mult mai simplist insa (ceea ce nu este neaparat rau). Cred ca cel mai mare avantaj al ei va fi pretul si spatiul din interior care cred ca o sa atace segmentul compact din acest punct de vedere, daca va avea si performante decente, chiar cred ca va fi un succes cu toate ca numele ei in Romania te face sa razi.

  • jok21, miercuri, 16.09.2015 02:59

    Un altfel de SANDERO,,,mai finisat,mai evoluat...,mai ales la interior si performante motor/cutie

  • Flavius, vineri, 27.11.2015 17:16

    imi plac multe la suzuki..si pentru faptul ca vin cu modelul care le lipsea din segment, imi sunt si mai dragi...stiu ca pentru europa le fabrica in ungaria...e ok...stiu ca e cea mai ieftina japoneza...e ok...si ca au motoare normale ( peste 90 cai, nu constipate de 60, 70 , 80 ca unele europene...bravo !...stiu ca pretul marcii e cel mai bun de pe piata, avand incluse 7 airbaguri, climatronic , pilot automat si camera video spate ( vorbesc de modelul medium si nu premium de pe vitara...poate si pe alte modele ale marcii...imi place...cireasa de pe tort... au cutie automata la aproape toate categoriile....tot la pret bun...arata bine si pe afara si inauntru.. interiorul simplu imi aminteste de cel al kia sportage , dar credeti-ma ca e ok pentru o domnita....chiar si eu as conduce-o...rezervorul e mai firav, dar oprim mai des la pompa...e ok, mai bem o cafea, un suc, dupa nevoi...singura necunoscuta e motorul ( fiabilitate, consum real, etc, adica proba timpului)...in rest, pariu ca va deveni a 2a masina a romanului , dupa dacia

  • mm, sâmbătă, 27.02.2016 06:40

    n-or sa fure atata vreme cat polo se vinde in draci in conditiile in care este cea mai slaba masina din segment, spalatorii de creiere de la vw si-au facut bine treaba.