Seat pregăteşte un Leon cu care să recâştige titlul de cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă de la Nurburgring
Echipa tehnică a celor de la Seat lucrează deja la un Leon Cupra cu care să recâştige recordul la Nurburgring pentru automobile cu tracţiune faţă, titrează englezii de la Auto Express.
Seat Leon Cupra, deţinătorul titlului de cel mai rapid model cu tracţiune faţă la Nurburgring pentru o scurtă perioadă de timp, ar putea să primească o ediţie specială menită să-i recâştige această distincţie. Englezii de la Auto Express au discutat cu un reprezentant al echipei de ingineri de la Seat, Sven Schawe, managerul responsabil de dezvoltarea şasiurilor, care le-a spus că este încrezător că poate să înfrângă Megane RS 275 Trophy-R la Nurburgring odată ce vor modifica un Leon Cupra într-un mod similar, respectiv să renunţe la bancheta din spate şi să monteze elemente mai uşoare şi să aplice anumite îmbunătăţiri la nivelul motorizării. Singura necunoscută în privinţa ediţiei speciale a lui Leon este posibilitatea sa de comercializare, fiind necesară o posibilitate de comercializare în volume suficient de mari încât să justifice dezvoltarea acesteia.
"Renault deţine momentan recordul, dar maşinile noastre sunt diferite. Dacă am fi eliminat şi noi anumite componente ale maşinii noastre, sunt încrezător că am putea să tăiem diferenţa de patru secunde. Trebuie să vedem dacă există suficienţi clienţi interesaţi de aşa ceva, pentru că avem nevoie de o maşină de serie pentru a putea obţine un nou record, iar asta nu poate fi aprobată până când nu este dorită de suficienţi clienţi. Oricum, acest plan este mai mult decât o idee, avem deja o asemenea maşină, dar ne trebuie ceva care să fie pentru toată lumea, nu o serie limitată. Trebuie să decidem dacă are rost să continuăm acest concurs cu Renault şi dacă putem beneficia din asta", explică Sven Schawe, manager al departamentului de dezvoltare şasiu pentru Leon Cupra.
Seat Leon Cupra a stabilit un timp record pe Nurburgring pentru automobilele cu tracţiune faţă
Reprezentantul Seat a infirmat deja posibilitatea dezvoltării unei versiuni cu tracţiune integrală a lui Leon Cupra pentru a-l înfrânge pe Megane RS 275 Trophy-R, explicând că soluţia actuală este şi mai ieftină, şi mai uşoară, iar concernul VAG oferă deja un model compact de performanţă cu tracţiune integrală – Volkswagen Golf R. În cazul Leon-ului Cupra care detronase recordul lui Megane RS din 2011 de la Nurburgring, acesta era echipat cu pachetul sport opţional, care includea frâne Brembo, jante din aliaj uşor cu diametru lde 19 inch, un set de praguri laterale sport şi anvelope Michelin Pilot Sport 2. Versiunea şi mai performantă a lui Cupra ar fi aşteptată să fie mai uşoară, să renunţe la locurile din spoate şi să ofere mai multă putere şi setări mai agresive ale suspensiei.
Via AutoExpress
Ii scot bancheta spate si realizeaza un timp cu 4 secunde mai bun ca Meganu =))), apoi vine Reno cu scosul scaunului de la pasager si castiga si ei 4 secunde, apoi asa fac aia de la Seat, pana in final masinile vor mai ramane cu un scaun, 4 roti si volan.