Renault Megane a ajuns la a patra generație: primele imagini oficiale
La două decenii de la lansarea primului Megane, Renault a prezentat primele imagini oficiale ale celei de-a patra generații. Modelul va fi prezentat public la Frankfurt.
Renault Megane primește în această toamnă cea de-a patra generație, după 20 de ani de la lansarea primului model și peste 6.5 milioane de unități vândute. Compacta franțuzească a primit un design complet nou, adaptat de la fratele său mai mare, Talisman. Încă de la prezentarea primelor imagini oficiale, francezii au dezvelit varianta GT a lui Megane, care se bucură de aportul diviziei RenaultSport. În comparație cu generația precedentă, noul Megane va fi mai lat, mai lung și mai scund, iar întregul design inspiră sportivitate și caracter.
Noul Renault Megane: primele imagini au fost dezvăluite înainte de prezentarea oficială
Francezii de la Renault nu au detaliat partea tehnică a noului Megane până la prezentarea oficială, preferând să se concentreze pe explicarea design-ului. După cum putem observa, compacta preia anumite linii de la Talisman, noul model de clasă medie al mărcii franțuzești. Cea mai importantă preluare este semnătura luminoasă, fiind implementată o nouă formă atât la nivelul blocurilor optice frontale, cât și la nivelul celor posterioare. Astfel, Megane 4 va fi ușor de recunoscut de la distanță drept un produs nou al mărcii franțuzești, după cum explică Franck Le Gall, designerul responsabil de exteriorul mașinii.
Cum va arăta noul Renault Megane? Diferenţe între ipotezele de design franceze şi cele britanice
Galeria foto oficială nu a prezentat și cadre de la interiorul noului Megane, dar francezii anunță preluarea unor trăsături de la fratele său mai mare, alături de tehnologiile și motorizările aferente. Altfel spus, francezii au pregătit un Megane complet nou, care își propune să se lupte de la egal la egal cu Volkswagen Golf și Ford Focus.
Renault lucrează la un viitor Megane RS hibrid
Via Renault
-
Thor, luni, 07.09.2015 22:09
Alo copy paste, ornamentul de sub oglinda e marca Volt Chevrolet
-
Pana, luni, 07.09.2015 22:26
Stati linistiti. Peste 10 ani Megane va arata cu totul altfel facand ca designul actual sa fie depasit. Asta spune multe despre designul inovator al fiecarei generatii, cand nu se pastreaza mai nimic cand se trece de la generatie la alta. Multi ar trebui sa invete de la VW ce inseamna design cu traditie care sa prinda la public cu fiecare generatie. Ori asta, oricat demult s-ar da unii cu fundul de paman, le reuseste la f putini. Tocmai la aia care sunt stupizi si patetici. De ce stupizi si patetici? Fanii Renault (care pana nu demult ridicau in slavi tot ce insemna Renault si Alianta Renault-Nissan) care se perinda pe acest site, ar trebui sa stie. Ca doar ei au spus ca asa este concurenta, aia despre care designerul sef de la Renault spune ca face masini fantastice si ca SPERA ca Renault sa se ridice la nivelul ei.
-
Luk, luni, 07.09.2015 22:49
Domnule "Pana", cred ca incerci sa te convingi pe tine de anumite aspect din lumea auto. Te felicit pentru VW-ul tau superb si care prinde la public.Lasa-ne pe noi, cei cu Renault in patrimoniu, sa ne reparam masinile in liniste. Megan-ul asta mi se pare ok. Cu 1.6 dci sub capota sper sa fie urmatoarea masina a sotiei mele.
-
Madalescu_Georgian, marţi, 08.09.2015 00:14
@Pana, ''design cu traditie'' ? :)))))))) .VW face cele mai anoste si sterse masini si tu spui ca le reuseste la ft putini ? Pai tu crezi ca toti vor sa faca masini atat de anoste ? Nu susnt fan Renault, chiar am criticat acest model, dar nu ''mi-e rusine'' nici cu VW :))))) . Oricum un FE SE IU da clasa unui Logan ce sa mai :)))))
-
@madalin, marţi, 08.09.2015 00:55
A zis bine Pana , designul VW are traditie pentru ca tine de ceva timp. In acelasi timp vanzarile spun ca este si apreciat. Nu toti sunt pustani de 20 de ani care vor design futurist si luminite de diferite culori. Da un tefeseiu cum vrei tu sa-i spui are performante bune fata de multe marci de volum, in special 1.8 si 2.0. Pe multe marci de volum nici nu gasim motoare asa puternice pe toata gama .. decat niste labe de maxim 130 cp. Maxim ce sa spun. Astia de isi cumpara labe de motoare si se mandresc cu consumuri mici se cred si cei mai zmei pe sosele. Frustrarea e mare , dar macar e economica masina :))
-
eu, marţi, 08.09.2015 08:54
Imi place foarte mult cum arata, este un pas mare de tot inainte, pentru Megane. Bravo celor de la Renault ca au schimbat linia de design.
-
2-10, marţi, 08.09.2015 10:25
partea frontala pare mai degraba o evolutie de la Logan
-
Claudiu, marţi, 08.09.2015 10:49
Golf-ul este conceput ca sa placa la un numar cat mai mare de oameni, atat tineri, cat si cei de varsta mijlocie sau cei mai in varsta, atat la femei cat si la barbati. De asta pastreaza un design conservator si este cel mai bine vandut hatchback la nivel mondial. Fiind foarte dificil sa egalezi performantele Golf-ului, Megane-ul sau Focus-ul vin cu un design care prinde mai bine publicului tanar si de varsta mijlocie. Din punct de vedere subiectiv, noul Megane arata foarte bine si are un design mai complet care ar trebui sa atraga oamenii de toate varstele, la fel ca si noul Astra. La capitolul fiabilitate, consider ca orice masina din aceasta clasa e capabila sa functioneze fara probleme majore 5-10 ani atata timp cat este ingrijita adecvat si nu se face rabat la revizii(filtre, ulei, distributie, discuri si placute de frana).
-
Azazel, marţi, 08.09.2015 11:18
Te contrazici singur. Ai spus asa: "Golf-ul este conceput ca sa placa la un numar CAT MAI MARE DE OAMENI, ATAT TINERI, CAT SI CEI DE VARSTA MIJLOCIE sau cei MAI IN VARSTA, atat la FEMEI cat si la BARBATI. De asta pastreaza un design conservator si este cel mai bine vandut hatchback la nivel mondial. Fiind foarte dificil sa egalezi performantele Golf-ului, Megane-ul sau Focus-ul vin cu un design care PRINDE MAI BINE PUBLICULUI TANAR SI DE VARSTA MIJLOCIE. Din punct de vedere subiectiv, noul Megane arata foarte bine si are un design mai complet care ar AR TREBUI SA ATRAGA OAMENII DE TOATE VARSTELE, la fel ca si noul Astra." In prima faza spui ca designul lui Megane sau Astra este conceput sa atraga publicul tanar, dar apoi spui ca ar trebui sa atraga publicul de toate varstele.
-
Claudiu, marţi, 08.09.2015 13:14
@Azazel Intentia nu era de a ma contrazice. Am vrut sa zic ca vechea generatie Megane si Astra erau mai rotunjite si atrageau in primul rand publicul tanar, in timp ce noile modele au un design mai matur care este mai placut pentru o categorie mai larga de oameni. Nu retin unde am vazut analiza acum cativa ani, dar un studiu realizat in Europa si in SUA a aratat ca masinile rotunjite sunt preferate de tineri, in timp ce modelele mai simple, mai sobre, cu muchii ascutite sunt preferate de cei de varsta mijlocie si de varsta a 3-a. Per total, studiul arata ca Golf-ul vindea mai bine decat Astra sau Megane, BMW vindea mai bine decat Lexus.
-
Ionut, marţi, 08.09.2015 14:13
Sunt curios daca vor scoate modelul cu cutie EDC cu 7 trepte. DSG-ul este mult in fata lor in aceasta privinta. Eu am un Grandtour automat cu 6 trepte si sincer chiar se preteaza a 7-a. La 80 km/h mers usor deja o are pe a 6-a si pe autostrada de ex la 130 sunt in 2500 de rotaii in loc de 2000 probabil in a 7-a si cu un consum corespunzator...
-
flavius, marţi, 08.09.2015 15:19
Daca Renault va avea aceeasi "poltica" a motoarelor gen Captur or sa cada in Kadjar si nici un Talisman nu ii va Clio !
-
S, marţi, 08.09.2015 15:44
Din comentariul lui Claudiu, deduc ca sunt persoana de varsta mijlocie. Ma simt batran :))
-
hazard, marţi, 08.09.2015 16:01
Nu pot sa nu remarc cate stiri despre Renault si Dacia au aparut pe site. E foame de bani...baieti? :)
-
Sam93, marţi, 08.09.2015 16:19
@hazard LOL, e salonul auto de la Frankfurt.
-
Sam93, marţi, 08.09.2015 16:24
@S fiind fan al muscle car-urilor vechi, si a modelelor noi Chrysler, Dodge, Jeep si Cadillac, care cam toate sunt cu muchii ascutite si patratoase, deduc ca sunt o persoana de varsta a treia.
-
Johnney.R, marţi, 08.09.2015 17:37
Si meganul si g0lful sunt frumoase, dar noul 0pel arata bestial si Le0nul de la seat. Eu personal as alege intre un seat le0n model actual si noul 0pel.
-
Andy, marţi, 08.09.2015 19:18
Clar Megane si Astra sunt vedetele in clasa compacta in momentul de fata. Vor manca mult din piata Golf-ului pana la aparitia urmatorului. Ca design exterior imi place mai mult Megane. La interior e interesant monitorul stil tableta (multi producatori vor folosi asa ceva pe viitor) insa ergonomia e mai slaba ca la Astra (CC-ul nu e pe volan, nu au pus o rotita pentru faruri in stanga bordului ci se incapataneaza sa mearga tot cu maneta clasica - asta e si boala japoneza - aici numai americanii si nemtii stau bine). De vazut care va folosi materiale mai bune insa. Probabil ca Opel. Motoarele vor conta mult. La fel ca preturile. Renault in general e mai competitiv si pragmatic. De notat si situatia financiara precara in care se afla Opel de foarte multi ani... Greu de ales. Bine ca nu am de facut alegerea :-P. Pentru cei care o au, le recomand sa citeasca recenzii, forumuri si sa faca drive teste. Numai asa pot alege ce e mai bun pentru ei.
-
@Andy, miercuri, 09.09.2015 22:50
Hai pe bune megane si astra vedete in clasa :)) Vor mananca din vanzarile lui Golf , ma faci sa rad maxim. Adica un client care cumpara un Golf urmatoarea masina sa fie un Megane? Mor de ras... Andy sa urmaresti vanzarile in segment , o sa realizezi ca Golf nu o sa piarda nimic , are cea mai constanta evolutie indiferent daca avea model nou sau nu , sau daca scotea orice marca un hatch nou.
Citeste si
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | vineri, 18 septembrieBowers&Wilkins a lansat la Frankfurt primul sistem audio cu tweetere din diamantEnglezii de la Bowers&Wilkins au lansat primul sistem audio cu tweetere din diamant. Acesta este oferit opțional pe noua generație BMW Seria 7 și are 16 difuzoare în total. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | vineri, 18 septembrieDupă viitorul Q6 electric, Audi mai pregătește un model cu zero emisiiUn oficial Audi a anunțat că producătorul german are în plan două modele complet electrice. Primul este viitorul Q6, anticipat de conceptul e-tron quattro, iar al doilea ar urma să sosească ulterior, după 2020. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieDacia: ”Nu vom ținti cinci stele EuroNCAP și nici nu vom oferi sisteme de siguranță de ultimă generație”Într-o conferință de presă desfășurată la Salonul de la Frankfurt, un oficial Dacia a declarat că brandul nu va ținti punctajul maxim în cadrul testelor EuroNCAP. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieCutia de viteze automată Easy-R va fi folosită și pe modele din gama RenaultDacia a lansat versiuni cu cutie automată Easy-R pentru modelele Sandero și Logan, dar acest tip de transmisie ar putea fi introdus și pe modele din gama Renault. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieRolls-Royce va lansa un SUV în 2018: CullinanRolls-Royce a venit la Frankfurt cu noul Dawn. La scurtă vreme după prezentarea decapotabilei, oficialii mărcii au confirmat lansarea primului SUV Rolls-Royce în 2018. El se va numi Cullinan. Citeste tot
Cel mai frumos Megane creat pana acuma !