Renault Clio şi Zoe: cea mai mare promovare din ultimii 20 de ani
Renault se pregăteşte de cea mai mare campanie publicitară din ultimii 20 de ani. Francezii vor încerca astfel să promoveze noile Clio şi Zoe.
Viitorul Clio şi electricul Zoe sunt două modele de o importanţă capitală pentru Renault, care nu îşi mai poate permite să piardă teren în segmentul mic, adică acolo unde în urmă cu câţiva zeci de ani reprezenta un etalon de perfomanţă.
Pentru a se asigura că cele două modele vor avea succesul dorit, Renault se pregăteşte să demareze o campanie publicitară impresionantă, cea mai mare din ultimii 20 de ani. Pentru asta, constructorul l-a cooptat pe Stephen Norman, omul care a gândit campania de lansare a actualului Fiat 500, instalat acum în funcţia de director de marketing al Renault.
Norman a recunoscut importanţa campaniei de marketing pentru cele două modele, subliniată şi de reinventarea completă a brandului, mesaj transmis de asemenea în cadrul viitoarelor evenimente de promovare. "Noutatea acestei campanii o reprezintă chiar modelele, complet diferite de ceea ce Renault a prezentat până acum."
Într-un interviu acordat publicaţiei AutomotiveNews, Norman descrie viziunea sa pentru promovarea noilor modele de clasă mică. "Pentru Clio văd un poster cu maşina în culoarea roşu metalizat, pe un fundal de asemenea roşu, şi o bandă pe care apare citatul *Îl vei cumpara pentru calitate şi pentru siguranţă*".
În cazul lui Zoe, imaginea lui Norman sună cam aşa "Recurgi la electrice pentru o mulţime de lucruri, de ce nu şi pentru o maşină?"
Campania viitoarelor modele Renault va fi în mare măsură digitalizată."În prezent nu te poţi da jos din pat fără a lua contact cu lumea digitală. 80% din cei care ne vizitează showroom-urile ne vizitează şi pagina de internet. Aşadar nu ne putem gândi la mass-media fără să nu luăm în calcul tehnologia digitală".
via | AutomotiveNews