Renault Captur - imagini şi detalii oficiale

Publicat vineri, 11.01.2013 11:59 de Bogdan Mirică

Renault a publicat astăzi primele imagini şi informaţii ale noului Captur, crossover-ul său de segment B, rival pentru NIssan Juke. Modelul promite spaţiul unui MPV şi o echipare standard extrem de generoasă.

După o serie de imagini spion, mai multe schiţe şi un teaser video, Renault a decis să ne ofere astăzi primele imagini oficiale ale noului Captur, răspunsul său pentru crossovere mici ca Nissan Juke, Opel Mokka şi Peugeot 2008.

Acoperiş în culori contrastante

Botezat exact ca şi conceptul introdus anul trecut la Geneva, modelul de serie se vrea a fi o propunere de sine stătătoare, deşi se aseamănă foarte mult cu noua generaţie Clio, promotorul unei noi filosofii de design Renault. Desenat de acelaşi Laurens van den Acker, omul care a promis să schimbe în bine aspectul modelelor Renault, Captur preia elemente de design de la conceptul cu acelaşi nume.

El oferă o gardă la sol înălţată, dimensiuni compacte şi elemente de protecţie ale caroseriei. O noutate care va face deliciul celor pasionaţi de personalizarea automobilului este fără îndoială acoperişul în altă culoare decât cea a caroseriei.

Senzori de parcare în dotarea standard

Cu o lungime de numai 4.12 metri, Captur promite suficient spaţiu interior pentru cinci pasageri, încercând să ofere senzaţia de habitaclu aerisit mulţumită parbrizului împins în faţă. Potrivit comunicatului emis de Renault, Captur se vrea a fi un adevărat MPV, cu o poziţie înaltă la volan, un portbagaj generos, modularitate interioară şi spaţii de depozitare inovative.

Pe lângă multiplele posibilităţi de personalizare ale habitaclului, Captur ne promite şi o echipare de bază extrem de generoasă. Renault garantează că vom găsi, printre altele, acces fără cheie, asistenţă la plecarea din pantă şi senzori de parcare posteriori.

În lista de opţionale se va regăsi deja cunoscutul sistem multimedia R-Link cu funcţie tactilă, un sistem audio cu şase difuzoare sau unul de înaltă fidelitate Arkamys, conectivitate Bluetooth.

Motoare cu emisii de 96 g/km

Bazat pe platforma noului Clio, Captur promite aceeaşi ţinută de drum confortabilă. Gama de motorizări va fi asigurată de cele mai noi motorizări diesel şi benzină ale Alianţei. Propulsoarele vor fi capabile să ofere cel mai mic consum din segment şi emisii ce pornesc de la numai 96 g/km.

Noul Captur va fi produs la uzina Renault din Valladolid, Spania, şi îşi va face debutul oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

  • antonny, vineri, 11.01.2013 12:11

    Si cand spuneam acum cateva zile la stirea despre acest crossover-ul segment B a fost sters de nenumarate ori ..... Dacia are crossover de segment B daca vorbim fara 4x4...... ""Sandero Stepway "" cu o lungime de 4,08 metri ,garda la sol mai mare decat concurenta iar pretul e imbatabil

  • vasile, vineri, 11.01.2013 12:44

    Atunci mergi si cumpara Dacia. Insa englezul are o vorba: "nu sunt atat de bogat sa-mi iau lucruri ieftine!". Daca pentru tine doar pretul conteaza n-ai decat. Felicitari. Insa vezi sa nu "bocesti" repede ! Bravo celor de la Renault. Un super model !

  • io, vineri, 11.01.2013 12:57

    Am mers intr-un Fluence care are "sistem audio de înaltă fidelitate Arkamys" si nu m-a impresionat absolut de loc. Am mers intr-un Cee'd si se aude mult mai bine cu cele 6 difuzoare standard ca in Fluence. Poate la asta or fi mai bune.

  • Serioux, vineri, 11.01.2013 13:26

    "io" adica tu cumperi masina pentru sistemul audio ?? Hai sa fim seriosi :))

  • io, vineri, 11.01.2013 14:07

    @Serioux nu neaparat pt ala, dar vreau sa zic ca masini mai de kkt cu sistemul standard se aud mai bine decat un "sistem audio de înaltă fidelitate Arkamys" si nu se bat cu caraminda in piept. Cine sunt Arkamys astia de sunt recomandati ca si "artisti ai poporului"? Si cum se aude sistemul standard daca asta nu m-a lovit absolut de loc?

  • Adm, vineri, 11.01.2013 14:43

    daca nu are 4x4 macar optional e degeaba masina. Am citit un comunicat acum cateva zile cum ca nu ar avea.

  • antonny, vineri, 11.01.2013 15:39

    @vasilica ....50% conteaza si pretul ,dar cand concurenta..... ex mokka 4x2 1.6 benzina care la pretul de 18 200 euro imi ofera apoximativ acelasi dotari pe care le are Sandero Stepway 1.5 dci la 12200 euro plus garda la sol mai mare .....atunci care e prostul care da 6000 euro in plus ???

  • slVW_83, vineri, 11.01.2013 16:07

    4x4 nu spatiu nu practicabilitate nu ruliu DA De ce-ai da un car cu bani pe asa ceva???

  • div, vineri, 11.01.2013 16:15

    @slVW_83:, ai descris VW Up!, sau Polo? :) @ChuckNorris: recunosti ca esti biased? Ca daca nu, s-o gasi unul sa-i puna un badge cu TDI lui Captur si sa te dea pe spate :)

  • 4545, vineri, 11.01.2013 16:57

    Cumva clio cross?Sau am eu dubii? Orikum arata bine.

  • io, vineri, 11.01.2013 19:28

    Ma nu stiu de ce imi tot dati cu rosu, masina e chiar reusita, ce nu inteleg eu e de ce se lauda cu sistemul ala audio cand el e penal. Mai bine l-ar lasa cum era pe megane 2 si ala mi se pare peste "Aramis". Sau poate voi sunteti multumiti de sistem si nu ma pricep eu sa-i inteleg "fineturile"

  • ven, vineri, 11.01.2013 19:55

    @div:de ce aduceti in discutie modele care n-au nici o treaba cu articolul?Nu cumva frustrarea e mare ca VW le da clasa la francezi si japonezi?

  • maserati, sâmbătă, 12.01.2013 02:22

    @slVW_83:erata la persoana div:in loc de"ai descris VW Up! sau Polo",inlocuiesc cu"ai descris Toyota Aygo sau Yaris?:)"

  • dragos, sâmbătă, 12.01.2013 02:25

    Tineti-o la fel Renault cu toate modelele sio veti avea succes.

  • rov, sâmbătă, 12.01.2013 18:23

    nu ar strica sa angajeze un designer adevarat... zonele cromate frontale imi amintesc de tuning-ul cu banda lucitoare efectuat "a la bloc" pe daciile 1310 !!!

  • agentul006, sâmbătă, 12.01.2013 18:40

    Pt un astfel de segment pot spune ca arata aproape premium la interior .

  • Someone, sâmbătă, 12.01.2013 19:05

    @slVW_83 E o imbecilitate sa vorbesti de spatiu, practicabilitate si ruliu, cand tu n-ai vazut masina in realitate.Dar deh, daca era Vw, sigur il pupai in partea dorsala. Eu zic ca Renault a dovedit si prin noul Clio - primul reprezentant a ceea ce va urma - ca poate oferi practicabilitate, tinuta de drum buna etc. intr-un pachet de exceptie. Ce se poate spune pana acum e ca acest mini-crossover e SUPERB si are un interior inteligent conceput. Restul e can-can. @ven Un Vw nu va avea niciodata rafinamentul si savoarea designului Renault. Laurens van den Acker e de-a dreptul genial.

  • CFF, sâmbătă, 12.01.2013 19:38

    Afirmatia ta este aberanta ( cea legata de design ) intrucat nu exista design bun sau rau. De ce? Pentru ca este un aspect interpretabil. In raport cu ce poti sa spui ca un design e frumos sau urat daca nu cu propia-ti parere, care cu siguranta nu reprezinta un etalon mondial oricine ai fi. Nu ai cum sa cuantifici calitatea unui design din punct de vedere estetic. Daca nu intelegi acest aspect si nu iti respecti semenii cu gusturi diferite denota o grava lipsa de "imaginatie". Poti insa sa spui ca masina X nu este pe gustul meu, in timp ce masina Y este exact pe gustul meu. O seara deosebita va doresc.

  • cineva, sâmbătă, 12.01.2013 20:02

    @CFF Gresesti. Exista un design bun sau rau, iar aici majoritatea decide. Ma refer la presa de specialitate si clienti. Poti sa spui ca vygor opera e o masina frumoasa? Da?! Pe ce planeta? La fel de bine exista un limbaj de design comun intre cei care practica aceasta meserie. Li se poate cere niste linii sterse si conservatoare (vezi mare parte din gama Volkswagen) sau li se poate cere un design plin de "savoare" , cum bine e descris mai sus.

  • cineva, sâmbătă, 12.01.2013 20:04

    Si da, la ultima parte "gusturile nu se discuta" . Pe unii pur si simplu nu-i deranjeaza o masina conservatoare.

  • ven, sâmbătă, 12.01.2013 20:28

    @Someone:ai inteles gresit.Eu am vrut sa spun ca luand in calcul toate plusurile si minusurile Renault si VW,germanii castiga clar.Daca nu recunosti asta inseamna ca esti prea subiectiv,iar pt. @cineva,care cred ca e aceeasi persoana,tocmai datorita succesului din multe alte puncte de vedere VW e preferat fata de marcile franceze,chiar daca modelele sunt mai conservatoare.Exact ca la ceasuri de mana,unul de o marca valoroasa chiar daca arata conservator e preferat de oameni pt. calitate,finisaje,fiabilitate,traditie,valoarea intrinseca si calitatea pieselor,pastrarea valorii sale in timp,in schimb alt ceas facut pe vapor arata superb insa e forma fara fond.Am fortat comparatia sa intelegi ce vreau sa spun,nu am o parere proasta despre Renault,noul Clio chiar e rezonabil,insa mai e mult pana departe.

  • zarnesteanu, duminică, 13.01.2013 04:21

    O masina simpla, cocheta si foarte atragatoare pentru cine isi doreste un crossover compact. Daca nu vrei masina germana, italiana, americana, etc, sunt sigur ca asta te poate multumi fara probleme. Cumparatorii de masini asiatice insa au din ce in ce mai putine motive sa-si justifice achizitiile. Mai ramane doar dispretul pentru propria cultura si rasa.

  • CFF, duminică, 13.01.2013 16:34

    Oamenii sunt asa de diferiti incat nu ai cum sa ii multumesti pe toti. E foarte spinoasa discutia asta. Dar tocami din cauza ca nu este un lucru palpabil eu zic sa si-l asume firma respectiva si daca produsul este apreciat sau nu va fi treaba lor. Motivelel ce stau in spatele unei decizii de achizitie a unui automobil nou sau vechi sunt extrem de multe si de cele mai multe ori sunt extrem de personale. Ideea era sa nu ne mai jignim reciproc. O zi buna.

  • ven, duminică, 13.01.2013 20:37

    @Someone,cineva:nu m-ai inteles ce am vrut sa spun:comparand + si - germanilor cu francezii,nemtii castiga destul de clar.Iar referitor la conservatorismul designului ce e de preferat :o masina foarte valoroasa cu calitate,finisaje,pastrarea valorii in timp,fiabilitate,echipare de ultima generatie,platforma noua inovatoare si design foarte frumos dupa majoritatea sau o masina ca valoare fata de VW sub toate acele caracteristici...

  • dragos, luni, 14.01.2013 01:15

    VW e senzationala.De ce unele comentarii ale lui ven apar si dispar chiar daca sunt de bun simt

  • Andy, marţi, 26.02.2013 16:50

    O masina interesanta si un mare plus pentru noul design Renault care incet incet se desparte de conservatorismul aproape teutonic pe care l-a avut ani buni. Personal imi plac mai mult insa Trax/Mokka. Multi zic ca nu e practica si ca e o masina de oras 4x4. Ganditi-va ca e o masina pentru cineva sub 25-26 de ani, fara familie sau pentru o doamna de orice varsta care mai are cel putin o masina mai mare in familie pentru aspectele practice legate de calatorii/concedii. Plus ca e mai buna iarna pe orice drum fata de o 4x2 de orice fel.

  • marius, sâmbătă, 09.03.2013 08:33

    interesant faptul ca atunci cand vorbim de masini, Renault face masini proaste iar vag supermasini, in acelasi timp dacia (un fel de Renault old generation) este cea mai tare, dar de se vad efectele celor 70 de ani de indobitocirew ai romanilor care s-au concretizat in anii nostir prin masini nemtesti, manele si tricouri pe burta.