Preţuri Peugeot 2008 în România: start pentru rivalul francez al lui Juke

Publicat marţi, 02.07.2013 18:14 de Bogdan Mirică

Peugeot a publicat preţurile noului 2008 în România. Crossover-ul pleacă de la 13.421 de euro pe piaţa autohtonă, însă promoţia francezilor face ca până la 31 iulie valoarea de început să scadă până la numai 12.750 de euro.

Lupta în segmentul SUV-urilor de segment mic de ascute şi în România. Peugeot a publicat preţurile noului 2008, crossover-ul francez care va încerca să fure din clienţii deja popularului Nissan Juke.

Noul 2008 vine cu o nouă abordare estetică dominată de bandouri de protecţie din plastic, de o gardă la sol ceva mai mare şi de pasajele roţilor ceva mai generoase. Nu lipsesc nici ornamentele laterale din aluminiu şi nici jantele de 17 inch, din aliaj, care pot fi înlocuite şi cu unele speciale, pentru teren accidentat.

Gama de motorizări este una generoasă şi include două motoare pe benzină şi trei dieseluri. Entry-level-ul va fi asigurat de un motor VTI de 1.2 litri şi 82 de cai putere, însă există şi opţiunea unei unităţi de 1.6 litri şi 120 de cai. Cel mai mic diesel va fi un motor de 1.4 litri şi 68 de cai, însă există posibilitatea de a opta pentru două versiuni ale motorului de 1.6 litri: una de 92 şi una de 115 cai putere.

Preţul de pornire pentru noul Peugeot 2008 în România este de 13.421 de euro, însă până la 31 iulie constructorul francez garantează o reducere ce scade preţul la 12.750 de euro.

Lista de dotări standard include: ABS, aer condiţionat manual (începând cu versiunea 1.6 Hdi de 92 CP), airbaguri frontale, cortina şi laterală, banchetă rabatabilă fracţionat, ESP, computer de bord, faruri diurne cu LED, geamuri faţă electrice, oglinzi electrice şi încălzite, preechipare audio cu 4 boze şi închidere centralizată pe telecomandă.


PEUGEOT 2008 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Peugeot 2008
1.6 e-HDi 92 CP Acces
92 4 11.5 16.158
Renault Captur
1.5 dCi 90 CP Authentique MT5 
90 3.6 13.1 14.000
Opel Mokka
1.7 CDTI 130 CP Enjoy
130 4.5 10 21.290
Chevrolet Trax
1.7D MT6 FWD LT
130 4.5 9.6 19.500
Nissan Juke
1.5 dCi Visia
110 4.9 11.2 18.090
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • terraF, marţi, 02.07.2013 19:52

    va fi si cu tractiune integrala?

  • LUCCI, marţi, 02.07.2013 23:09

    O clasa care devine din zi in zi mai interesanta!Eu,din patriotism as pune langa ele si Stepeway(stiu,stiu, ii lipsesc 1,8 mm la garda , are farurile prea lungi samd alte aberatii), care le-ar da o na-na...De ce as face acest lucru?Pt. ca noi n-avem ,,gip,,

  • Je, marţi, 02.07.2013 23:35

    Foarte faina jucaria!

  • Adrian, miercuri, 03.07.2013 00:40

    O masina draguta la un pret decent. Chiar daca Nissan este mult mai urat, trebuie sa recunosc ca este o masina mai buna tehnic. De fiabilitate nu mai zic. Dar totusi la cum arata de rau Juke, as alege fara sa clipesc Peugeot-ul.

  • Ducu, miercuri, 03.07.2013 11:40

    O masina frumoasa cu un start promitator.Peste 24000 de comenzi din prima luna.

  • Sak, miercuri, 03.07.2013 11:56

    Cutie automata? Tractiune integrala? Exista optiunile acestea?

  • Misha, miercuri, 03.07.2013 12:28

    @terraF Nu va fi cu tactiune cu tractiune integrala. Deci despre care rivalitate vorbim.

  • gorilla, miercuri, 03.07.2013 12:48

    Din tabelul de mai sus reiese faptul ca Juke are consum mare si putere mica,raportat la ceilalti rivali. Chevrolet Trax ramane cea mai interesanta masina din segmentul asta.

  • 908, miercuri, 03.07.2013 14:20

    2008 nu are tractiune integrala insa are GRIP Control, un sistem dezvoltat de Peugeot pentru puntea fata ce actioneaza eficient pe diferite tipuri de teren. S-a ales o astfel de solutie pentru a nu ingreuna masina cu sistemul 4x4.

  • sandu, miercuri, 03.07.2013 15:58

    intrebare de roman: de ce sa-mi iau aceasta masina cand portbagajul are doar 350litri?? cica este suv... mai bine imi iau un hatchback ca are portbagajul mai mare si sta si mai bine in curbe. oricum nu e 4x4 si offroad nu poti sa faci cu el. deci? INUTIL!!!

  • All Mode, miercuri, 03.07.2013 17:20

    Sa fim realisti... Nissan Juke e cu 10 clase peste Peugeot 2008, atat dpdv al conceptului de design, cat si al tehnologiei si fiabilitatii generale.

  • Misha, miercuri, 03.07.2013 17:23

    @908 Asta-i vrajeala ... Francezii nu au pus 4X4 ca sa nu ingreuneze pretul, nu masina. Nimic nu poate inlocui tractiunea AWD.

  • @gorilla, miercuri, 03.07.2013 17:38

    "Diavolul Tasmanian" vine cu Around View Monitor, Torque vectoring awd, Dynamic Control System, motor pe benzina la 190- 200 CP, sistem 4x4 inteligent etc. Ofera americanul "Sina" sau Peugeot-ul falimentar asa ceva???

  • @All Mode, miercuri, 03.07.2013 22:36

    Sa fim realisti, apoi urmeaza "Juke este peste cu 10 clase", halal realism, nu exista in aceasta lume 2 modele concurente la aceeasi clasa care sa fie cu 10 clase peste, asta este fanatism renault-nissan.

  • @@All Mode, miercuri, 03.07.2013 23:48

    Eu zic ca juke are destule argumente cat sa fie cu 10 clase peste, atat ca oferta tehnologica, cat si ca atitudine.. juke e top seller in uk peste mini countryman la el acasa...cam greu de crezut ca o sa ajunga peugeot-ul sa vanda macar cat countryman, mai ales ca si-au dovedit incompetenta cu nenumarate alte produse...dovada si situatia jenanta in care PSA se afla astazi. Designul e complicat, mult prea serios si deloc digerabil...nu e cazul sa te legi si de renault...e la mintea cocosului ca renault captur vine cu linii mai fluide, in general mai placute, culori mai vesele, personalizari diverse, pret mai bun, deci per ansamblu o oferta mai competitiva decat 2008. Sunt argumente destul de evidente.

  • zarnesteanu, joi, 04.07.2013 20:12

    Una din cele mai faine masini din segment. Pret, performante, consum, are tot ce-i trebuie. S-o compari cu juke e ca si cum compari printesa cu broscoiul. Au intr-adevar ceva in comun. Apar in aceeasi poveste. Printesa as alege-o fara sa clipesc dar peste broscoi n-as sti cum sa calc mai cu grija sa nu mi-l lipesc de talpa. Pentru mine Citroen-Peugeot au avut intotdeauna un loc aparte ca si design, originalitate si acel spirit latin al francezilor. Bafta maxima si sa scape de probleme!

  • Captur, marţi, 09.07.2013 18:05

    Francezii prefera Renault Captur, nu Peugeot. France June 2013: Renault Captur up to #4, Peugeot 2008 #11 Sursa: bestsellingcarsblog.com › France