Prețuri pentru noul Audi A4 în România: a cincea generație a modelului german pleacă de la 32.400 de euro

Publicat luni, 28.09.2015 15:27 de Sebastian Toma

Importatorul mărcii Audi în România a anunțat prețurile noii generații a lui A4. Modelul de clasă medie pleacă de la 32.440 de euro cu toate taxele incluse în varianta sedan cu motorizare 1.4 TSI de 150 CP.

Audi A4, modelul german premium de clasă medie care a ajuns în acest an la a cincea generație, este disponibil pentru comandă și în România. Pe piața internă, cea mai ieftină variantă a noii generații costă 32.440 de euro cu TVA inclus, pentru caroseria berlină, în echiparea de bază, cu motorizare 1.4 TSI de 150 CP și transmisie manuală.

În locul sistemului vechi cu niveluri de echipare, Audi oferă noul A4 în trei variante, cea standard - fără denumire, "Design", și "Sport". Cele două din urmă sunt mai scumpe decât varianta de bază, dar împart același preț. Strategia celor de la Audi a fost să ofere posibilitatea comandării pachetelor de opționale pe care și le dorește clientul și de a oferi și posibilitatea diferențierii prin aspectul exterior și interior al mașinii, A4 Design și A4 Sport având ornamente și materiale diferite la bord și câteva schimbări mici la exterior.

Noi ne-am întâlnit în avanpremieră mondială cu modelul german la finalul lunii iunie, iar testul nostru în premieră națională îl găsiți aici.

La momentul lansării în România, Audi A4 este oferit alături de două motorizări alimentate cu benzină și patru diesel-uri. Aproape fiecare dintre acestea este oferit atât în variantă cu transmisie manuală, cât și în variantă cu transmisie automată, singurele excepții fiind diesel-urile de top, de 218 și 272 CP, care sunt oferite exclusiv cu transmisie automată. Sistemul de tracțiune integrală quattro este oferit doar în compania motorizării 2.0 TDI de 190 CP și a unității V6 TDI de 3.0 litri și 272 CP, în ambele cazuri fiind echipată în standard o transmisie automată.

Cel mai spațios Audi A4 creat vreodată este și cel mai tehnologizat, iar modelul german de clasă medie se mândrește cu tehnologii care merg de la comandă vocală inteligentă, capabilă să-ți afișeze o listă a restaurantelor din zonă dacă îi spui mașinii că-ți este foame, până la radare incluse în locul în care stăteau înainte proiectoarele de ceață. Noua generație a lui A4 este mai ușoară decât predecesoarea sa, are o caroserie mai mare, vine cu un design nou și se bucură de cele mai recente dezvoltări tehnologice ale mărcii din Ingolstadt.

Noul AUDI A4: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI

MOTOR PUTERE

NOUL A4 SEDAN NOUL A4 AVANT
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu automată cu 4x4 PREŢ
(€ cu TVA)
cu automată  cu 4x4
ECHIPARE A4
1.4 TSI 150 CP
32.440 34.689 - - - -
2.0 TFSI ultra 190 CP 32.689 38.940 - - 41.049 -
2.0 TDI 150 CP 35.339 - - 37.449 - -
2.0 TDI 190 CP 38.539 40.790 42.950 (S-Tronic) - 42.899 45.509 (S-Tronic)
3.0 TDI 218 CP - 45.639 - - 50.199 -
3.0 TDI quattro 272 CP - 54.940 - 54.499
ECHIPARE SPORT
1.4 TSI 150 CP 35.540 37.789 - - - -
2.0 TFSI ultra 190 CP 39.789 42.040 - - 44.149 -
2.0 TDI 150 CP 38.439 40.689 - 40.549 - -
2.0 TDI 190 CP 40.989 43.239 45.399 (S-Tronic) - 45.349 47.959 (S-Tronic)
3.0 TDI 218 CP - 48.090 - - 50.199 -
3.0 TDI quattro 272 CP - 54.389 - 56.949
ECHIPARE DESIGN
1.4 TSI 150 CP 35.540 37.789 - - - -
2.0 TFSI ultra 190 CP 39.789 42.040 - - 44.149 -
2.0 TDI 150 CP 38.439 40.689 - 40.549 - -
2.0 TDI 190 CP 40.989 43.239 45.399 (S-Tronic) - 45.349 47.959 (S-Tronic)
3.0 TDI 218 CP - 48.090 - - 50.199 -
3.0 TDI quattro 272 CP - 54.389 - 56.949

 

Audi A4 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi A4
2.0 TFSI MT6
190 5.6 7.2 36.689
BMW 320i
2.0 i MT6
184 5.5 7.2 35.650
Mercedes-Benz C200
2.0 MT6
184 5.7 7.5 37.491
Volvo S60
1.6 T4 180 CP MT6 Start-Stop
180 5.8 8.3 31.134
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • eee, luni, 28.09.2015 15:32

    mai au si tupeul sa puna 2.0 tdi in oferta ... si sa mai si ceara o gramada de bani pe el. lipsa totala de respect pentru clientul final.

  • gogu, luni, 28.09.2015 16:26

    A4 e mic copil, se opreste la 55.000, Passat merge pana la 65.000 :)

  • S, luni, 28.09.2015 16:45

    Mi se pare interesanta motorizarea 3.0tdi cu tractiune fata si cutie manuala, ma intreb de ce nu este si de 272cp cu tractiune fata, te-ai distra de minune. 2.0TURBO BENZINA + 190CP = consum 5.6% ! Si dieselul 2.0tdi de CR de 140cp de pe Passat b6 din 2009 avea tot 5.6% mediu. Tare as vrea sa ii sanctioneze cu aceste consumuri mincinoase.

  • Moldovean, luni, 28.09.2015 16:53

    @Gogu Asta am căutat și eu uitându-mă la prețuri. Varianta de vârf e 57.000, pe când la Passat sare de 60.000. Iar A4 e premium, Passat doar vrea să fie. Eu nu-i mai înțeleg...

  • zuzu, luni, 28.09.2015 16:56

    @S - mei, testele se fac la vale, maneta scoasa pe liber. Pai daca ghertoii astia de politicieni accepta, pe bani multi, asfel de declaratii si consumuri ,,oficiale''!!!!

  • Madalescu_Georgian, luni, 28.09.2015 17:00

    Cata nesimtire pe fata .Cer 50 de mii pe un motor care polueaza cat 10 tractoare antice :))))....nu mersi cu 50 iti poti cumpara Lexus IS300H o masina net superioara oricarei masini germane la calitate si fiabilitate....ehhh este totusi sub marcile germane la capitolul ''inselatorie'' pe fata :)))))

  • Madalescu_Georgian, luni, 28.09.2015 17:01

    Stau si ma intreb unde sunt ''expertii'' aia doi : Lache si mowgli , observ ca nu prea mai au nimik de zis ......bn , nu ca ar fi zisw ei ceva ''inteligent'', dar stau si ma intreb asa .

  • Mihai, luni, 28.09.2015 17:06

    Au tupeu sa apara cu preturile si motorizarile astea si pe alte piete ? Si daca da, cine le cumpara TDI-urile ? Pe piata din Romania poate merge, ca sunt multi necunoscatori, ca sa nu zic prosti. Dar daca vor sa le vanda la ei acasa, le dau germanii un "hai sictir" de nu se vad. Le spun germanii verde-n fata la cei de la Audi: ba noi nu suntem romani !

  • Scorpionul_negru, luni, 28.09.2015 17:10

    @Madalescu_Georgian Citez ,, Lexus IS300H o masina net superioara oricarei masini germane la calitate si fiabilitate. '' Serios ? E mai de calitate chiar si ca un S class Maybach ? Ma faci sa rad :)))) Da. E o masina mai buna ca A4. Dar cam atat. Nu o poti baga in aceeasi oala cu clasele superioare.

  • QAR7, luni, 28.09.2015 17:15

    Consumul pentru 2.0 TFSI nu mi se pare imposibil, sunt posesor al variantei ce dezvolta 180 CP (generatia care tocmai si-a incheiat activitatea) si am scos un consum chiar si de 4.7 pe Bucuresti - Ploiesti, evident, fara exagerari si cu un ritm de condus exclusiv in limita legala a vitezei.

  • mecanicul vesel, luni, 28.09.2015 17:16

    nu stiu de ce dar am impresia ca au gresit pretul cand l-au scris .... au pus un zero in plus la urma !!! Se va inghesui lumea sa cumpere ....

  • Japonezul, luni, 28.09.2015 17:20

    @mecanicul vesel Stai linistit ca prosti sunt gramada ! Se va vinde ca painea calda ca de obicei.

  • QAR7, luni, 28.09.2015 17:20

    In ceea ce priveste motorizarea TDI, cei care sunt fani diesel si chiar intentioneaza sa-si cumpere au inteles deja ca motoarele afectate sunt cele de generatie mai veche, nu si Euro 6. Bineinteles, scepticii vor nega acest lucru, insa cred ca un lucru sigur este bun in aceasta situatie, nu cred ca VW vor mai scoate prea curand motoare cu un astfel de soft, asta doar daca nu intentioneaza sa dea faliment cu orice pret, ci se vor stradui sa-si spele imaginea prin ridicarea calitatii motorizarilor. In fond, in aceasta valtoare a mass-mediei toata lumea s-a simtit inselata, de parca si-ar fi cumparat cineva masina pentru emisiile de noxe scazute, nu pentru ca ar dezvolta x cai putere, consum x si imaginea de brand. Noi sa fim sanatosi.

  • Klaus_CT, luni, 28.09.2015 18:18

    Hmm... arata bine, insa dupa scandalul in care se afla grupul VAG cine mai are incredere in ei? Cu motorizarile TDI au dat-o-n bara rau de tot. Cele pe benzina, nu stu ce sa zic... Eu nu am incredere in acest producator.

  • S, luni, 28.09.2015 18:32

    @Automarket: motorizarile 3.0TDI vor avea si AdBlue sau alta "zeama" care se adauga pe langa motorina ?

  • dan_grc, luni, 28.09.2015 18:38

    Noul A4 este un model foarte competitiv, avansul tehnologic fata de vechiul model fiind insemnat, cu sau fara soft, eu cred ca va avea un start bun la vanzari, bineinteles pt ca lumea este proasta, dar trebuie sa mai fie cateva mega scandaluri pt ca Audi sa vanda mai putin decat Lexus de exemplu, intelegi @Madalin?

  • @dan_grc, luni, 28.09.2015 19:15

    Bănuiesc că tu când zici start bun la vânzări te referi strict la piața din România. În Germania nu cred că sunt atâția proști. Conform multor studii bazate pe fapte reale Audi este o mașină cu o motorizare foarte proasta.

  • dan_grc, luni, 28.09.2015 19:24

    Normal ca la piata din Romania, jumatate de milion de masini noi plus 1,5 milioane sh-uri, cam iese ce vinde Audi la nivel mondial. Audi nu este o masina, este o marca, care are multe motorizari, conform unor studii bazate pe fictiune.

  • Madalescu_Georgian, luni, 28.09.2015 20:09

    Au sfeclit-o falsificatorii astia de doi bani. Cu siguranta ''vor avea un start bun la vanzari'' frauduloase, asta evident prin frauda clasamentului total de unitoti vor fi iar in ''frunte'', exact cum sunt acum tot ''in frunte'' .Eu cred ca s-au umplut de respect ! :))))

  • Madalescu_Georgian, luni, 28.09.2015 20:11

    Am uitat sa precizez , ca VW scade la bursa foarte mult. II cam paste falimentul.

  • @dan_grc, luni, 28.09.2015 20:43

    Cred ca te afli intr-o eroare cam mare. Audi si VW AU VANDUT milioanele de masini care zici tu pacalindu-i pe cei neinformati. Studiile la care ma refer sunt facute pe baza problemelor reale nu ale fictiunii. Pe baza fictiunii va luati voi BMW si Audi. In baza marcii si semnului din "botul" masinii. Cei care se pricep la masini stiu ca o masina e reprezentata de alte caracteristici nemincinoase. In curand va veti lamuri multi cum stau treburile, cand va trebuie sa va schimbati masinile si nu veti mai lua pe ele nici 10 euro.

  • Andy, marţi, 29.09.2015 01:27

    @gogu & Moldovean Un A4 nou configurat la maxim va sari de pretul Passatului, stati linistiti. In configuratorul actual exista vechiul A4 plus ca noul A4 va avea foarte multe dotari pe care noul Passat nu le va pupa. Plus ca va mai exista si varianta S4...

  • mk9, marţi, 29.09.2015 07:31

    la noi va fi un succes, romanul avand o toleranta incredibila la minciuna si hotie.

  • mecanicul vesel, marţi, 29.09.2015 20:53

    se prezinta un indian: -Salutare tuturor, ma numesc Nor Negru,dar prietenii apropiati imi spun Volkswagen.....