Preţuri Hyundai Elantra facelift în România: berlina pleacă de la 17.670 euro

Publicat marţi, 06.05.2014 15:30 de Sebastian Toma

Importatorul Hyundai în România a anunţat preţul de pornire al lui Elantra facelift pe piaţa internă. Berlina compactă are un preţ de listă de 17.674 euro cu TVA inclus, dar este oferită la un preţ promoţional de 14.450 euro cu TVA inclus.

Hyundai Elantra facelift este disponibil pe piaţa din România, anunţă importatorul mărcii în ţara noastră. Modelul este oferit tot în compania motorizării Gamma de 1.6 litri, alimentată cu benzină, care livrează 132 CP şi are un preţ de pornire de 17.674 euro cu TVA inclus pe piaţa internă. Clienţii Hyundai pot comanda noul Elantra facelift atât în compania transmisiilor manuale cu şase trepte, cât şi în compania unei transmisii automate cu şase trepte. Berlina este oferită în două variante de echipare pe piaţa din România. În materie de îmbunătăţiri, facelift-ul include şi un afişaj LED "Supervision Cluster", de 3.8 inch, oferit opţional.

Hyundai va lansa 22 de modele noi în următorii patru ani

În comparaţie cu versiunea anterioară, Elantra facelift se mândreşte cu o parte frontală modificată, compusă dintr-o grilă redesenată, noi proiectoare de ceaţă, o bară de protecţie restilizată şi un posterior remodelat. Ampatamentul modelului, de 2.700 milimetri, a rămas neschimbat, în timp ce interiorul a fost optimizat pentru a oferi mai mult spaţiu pentru pasageri şi bagajele acestora, fiind aplicate îmbunătăţiri care oferă în plus 20 de milimetri. Portbagajul are un volum de 485 de litri cu bancheta spate ridicată.

Hyundai a vândut şase milioane de maşini de la debutul său pe piaţa din Europa

Motorizarea are un cuplu maxim de 158 Nm, livrat la 4.850 rpm şi angrenează roţile din faţă. În cazul versiunii cu transmisie manuală, timpul 0-100 km/h este de 10.7 secunde, pe când versiunea cu transmisie automată accelerează până la sută în 11.6 secunde. Viteza maximă este de 200 km/h pentru versiunea cu transmisie manuală, pe când Elantra facelift cu transmisie automată poate să atingă maximum 195 km/h. Consumul mixt declarat este de 6.5 litri la sută pentru versiunea cu manuală cu şase rapoarte, în timp ce automata aduce un consum de 7.1 litri la sută.

Gama Hyundai Elantra este oferită în compania unei singure motorizări, de 1.6 litri, alimentate cu benzină.

Elantra facelift se bucură de pachetul Hyundai 5 Year Triple Care, oferta de servicii post-vânzare a mărcii coreene care include garanţie integrală fără limită de kilometri, cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de verificări tehnice periodice gratuite. Pachetul de asistenţă rutieră implică tractarea gratuită până la cel mai apropiat dealer Hyundai în cazul în care autovehiculul este imobilizat şi serviciul este disponibil non-stop, spun reprezentanţii mărcii. În cazul garanţiei, aceasta este transferabilă la vânzarea vehiculului.

Hyundai Elantra facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Hyundai Elantra
1.6 MPi Elantra
132 6.4 10.7 17.674
Toyota Corolla
1.6 Valvematic Terra
132 6.0 10.0 16.953
Renault Fluence facelift
1.6 16v Authentique
110 6.8 11.5 14.900
Ford Focus
1.0 Ecoboost 125 CP Trend
125 5.0 11.3 17.150
Mazda3 Sedan
2.0 G120 Challenge
120 5.1 8.8 17.690
Opel Astra Sedan
1.6 115 CP Essentia
115 6.3 11.9 16.530
Skoda Octavia
1.4 TSI 140 CP Active
140 5.3 8.4 17.506
Volkswagen Jetta
1.4 TSI Trendline
122 6.2 9.8 18.359
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Hyundai

  • Marian.Nedelcu, marţi, 06.05.2014 15:49

    What ??? S-au troglodit la cap ? Pai vor veni amatorii de Traband domle' si vor spune ca (cu) banii astia isi cumpara mariile lor BADGE Bentz pe caroserie si cu tapiterie din piele de scaun de tren personal, si cu stem de sunet BOZE, pai nu-i normal, esta bani.

  • eu, marţi, 06.05.2014 16:07

    Aceiasi marie cu alta palarie... Nu tu turbo...nu transmisii moderne...putin "make up" si atat. "noua" Elantra...right ...

  • DAC, marţi, 06.05.2014 16:35

    Arata foarte bine! Seamana cu i40. Nici inainte nu arata rau! Sunt ferm convins ca va fi oferita la un pret mai mic, promotional, asa cum ne-au obisnuit cei care importa Hyundai in Romania. Pacat ca nici modelul cu facelift nu este oferit cu motorizare Diesel.

  • Andy, marţi, 06.05.2014 17:10

    Elantra se vrea un model pentru pietele emergente si de aceea I30 si I40 primesc mai multe motorizari, dotari etc Pacat de consum ca altfel arata superb!

  • cmg_george, marţi, 06.05.2014 17:53

    Mda... daca pui pretul din oferta curenta: 14.450€ (12.516€ remat)deja parca suna bine nu?

  • mog, marţi, 06.05.2014 18:06

    cum sa nu pui tu 1.6le de 128 cp pe masina asta? eh, probabil importatorul e ocupat sa vanda alte modele. sau sunt ocupati sa completeze documentele de faliment.

  • Dacia Plant, marţi, 06.05.2014 20:16

    Cum sa plece de la 17670 low-costul asta ? Ca i-o pus faruri cu xeon si leduri ? In ea din cate am vazut ai acelasi sentiment ca in Logan. Tot atat de zgomotoasa e la interior, motorul se misca la fel, calitatea materialelor, etc. i40 mi-as dori sa am unul, dar Elantra nici vorba.

  • Andy, marţi, 06.05.2014 20:54

    @Dacia Plant Nu mai divaga ca nu are rost sa compari Dacia, care e singura marca low-cost de pe piata europeana cu un brand de volum (care era low-cost acum 15-20 de ani intr-adevar). Multi cu Dacia baga firma "autohtona" in aceeasi oala cu firme precum Kia-Hyundai, Skoda, Chevrolet in conditiile in care preturile de vanzare ale Daciei sunt si cu 50-70% mai mici decat ale modelelor comparative ale celor 4 producatori amintiti. Elantra nu e Albea din gama Fiat, adica un model low-cost get beget insa multi nu stiu sa faca diferenta. Iar domnule Dacia Plant...chiar nu conteaza pe ce dai tu banii. Fiecare poate da banii pe ce vrea doar avem atatea optiuni pentru tot atat de multe buzunare.

  • Dacia Plant, marţi, 06.05.2014 21:11

    Pretul ala trebuie sa reflecte o masina mai buna calitativ. Este mediocra ! i30, i40 este de calitate mai ridicata. Elantra nu este altceva decat un Hyundai Accent cu alt design si sa nu-mi spui ca ala nu o concurat cu Loganul !

  • Andy, marţi, 06.05.2014 21:38

    @Dacia Plant Accent-ul nu mai exista pe piata europeana insa intra pe site-ul Hyundai american sa vezi ce dotari are si cum arata (inclusiv la interior - ergonomie) si compara cu Loganul nou. Poti fii sigur ca materialele sunt mai de doamne ajuta decat la Dacia (indiferent de model). Bine, adevarul e ca are si un pret dublu fata de Logan ( in general 15000 de dolari inseamna pe piata europeana dupa adaugarea taxarii excesive made in UE undeva pe la 15-16.000 de euro)

  • antonny, marţi, 06.05.2014 21:39

    Elantra e mult mai calitativa decat Skoda Rapid si Jetta

  • EfficientDynamics, marţi, 06.05.2014 22:42

    @Dacia Plant-mentioneaza un singul lucru la care loganul sa fie egalul Elantrei-si iti fac astia statuie la Mioveni. Masina anului 2012 in SUA ,pentru tine e mediocra..

  • Dacia Plant, marţi, 06.05.2014 23:27

    Motor diesel 1.500 cmc3 care este cel mai bun din clasa sa si il are si Mercedes ? Motor 0.9turbo de ultima generatie pe cand Elantra are motor aspirat de pe vremea lu Ceasca, doar ca i-o schimbat softul si i-o ridicat turatiile foarte sus sa aibe acei 130cp sau cati are, pe cand defapt masina nu ii arata pe toti ? Navigatie cu touchscreen ? Dotari multe la jumate de pret ? Intretinere mai ieftina ?

  • Andy, marţi, 06.05.2014 23:51

    @Dacia Plant...compari mere cu pere. Faza cu dotari mai multe la pret mai mic e penibila...De ce? Simplu: e ca si cum zici ca o masina de volum 20-23000 euro e mai buna ca o Seria 3 doar pentru ca Seria 3 incepe de la 30.000 de euro si costa intretinerea mult. Comparand masini low-cost cu masini de volum sau pe cele de volum cu cele premium nu ai sa ajungi nicaieri (nu mai zic de low-cost cu premium). P.S. Navigatia aia touch screen e de toata jena atat ca tehnologie cat si ca rezolutie.

  • EfficientDynamics, miercuri, 07.05.2014 00:03

    Vorbesti de motorul ala de 0,9 care ia 8 -9 mixt? La 1,5 ul mult laudat -iti raspund cu 1,6 -128 cp,(desi ar trebui sa comparam strict 1.6 vs 1.6,altfel dacia in general ia bataie mar de la hyundai. Transmisie cu 6 trepte,manuala ,automata(poate prin 2020 si pe logan) 5 stele la siguranta in UE si maxim in state. La capitolul consola centrala loganul e din alt film(anii 80-90) cu tot cu navigatia lui. La capitolul,scaune,banchete,spatiu interior la fel. Uitata-te cum arata volanul,consola si schimbatorul Elantrei si apoi uita te la logan. Comon! Despre designul exterior..o sa mai treaca 50 de ani pana cand un logan va arata asa. Senzori de "ceva" are loganul asta? esp-ul si abs-ul mai sunt optionale? Incalzire in scaune si bancheta,trapa,jante 17? 5 ani garantie, 2 revizii moca pe an?

  • P&T, miercuri, 07.05.2014 09:22

    Elantra este cu mult peste Fluence din ce review-uri am vazut!!!! Ce dracu cauta in discutie Dacia????Dacia e in segmentul Low-Cost.

  • sandu, miercuri, 07.05.2014 09:52

    o masina low cost scumpa. nu merita banii. cititi cate probleme au posesorii cu ele.

  • mishazaitev, miercuri, 07.05.2014 09:57

    @Dacia Plant Tu nu numai ca ti-ai facut un job din a-i contrazice pe toti cand e vorba de masini noi, dar, mai nou, asta nefiindu-ti suficient, ai inceput sa te contrazici pe tine insuti. La orice stire despre Dacia nu mai stii cum sa ponegresti masina autohtona. Ba ca-i prea proasta, ba ca-i prea scumpa, ba ca ca nu-i deloc confortabila, ba ca are tehnologie invechita. Culmea este ca admiratorii masinilor produse la Mioveni, care nu ti-au citit balariile si insultele pe care le adresezi autoturismelor romanesti fara sa scapi nicio ocazie in acest sens, sunt chiar tentati sa-ti dea manute rosii, Acum te folosesti de Dacia ca sa ponegresti o masina a altui producator, dintr-un cu totul alt segment, asa cum faci cu multe alte masini despre care habar n-ai, dar despre care-ti dai totusi cu parerea fara ca macar sa te fi urcat in ele! Care-i rostul acestei discutii? Nici Loganul si nici Elantra, oricat de diferite ar fi, nu corespund idealului tau in domeniul auto, ideal care se rezuma la 2.0 TDI-ul ala de 400 000 Km (REALI), cu scaune imbracate in piele, in care preferi sa ramai in drum, decat sa circuli cu o masina noua, mai modesta, dar ale carei roti se invart!

  • Dacia Plant, miercuri, 07.05.2014 11:06

    @Efficient: L-ai testat tu de ia 8-9 mixt ? Intra pe forumul posesorilor de logan sa vezi cat consuma. Acceleratia este destul de slaba pt 132cp la 6300rpm. Cuplul este atins la 4850rpm ceea ce mi se pare foarte sus. Iar cand masina va fi incarcata o sa tragi de ea. Tu vorbesti mai mult de design. Scaunele, si totul pe noul logan s-au schimbat si sunt mult mai bune, inclusiv antifonarea. Cu garantia m-am lamurit, n-am nevoie. Are ABS, ESP standard. Acel design costa inca 9-10.000euro.

  • Dacia Plant, miercuri, 07.05.2014 11:10

    @Misha: Trebuie sa postezi astfel incat sa obti rezultatele pe care le doresti. Pretul ala o trage rau de tot in jos. Un 13-14.000era mult mai ok. PS: Sa vad eu cum o ii face toate liniile alea in caz de accident usor. Pe cand la logan il poti face si cu mistria si iese perfect la linie.

  • mog, miercuri, 07.05.2014 11:22

    in primul rand, cea mai ieftina elantra e 14k fara remat. coreenii asa fac, au discount permanent fata de pretul de lista, fara nici o negociere and shit. i40 cu remat are 7k reducere!!!!! i30 are 4,5k ... prostia din capul lor (al importatorului) insa e sa nu aduca si alte motaore, mai ales diesel. cunosc 2-3 persoane care vroiau masina noua si au fost la test drive cu elantra, le`a placut masina f mult, pretul mai ales insa motorul i`a dezamagit.

  • mishazaitev, miercuri, 07.05.2014 11:35

    Faza asta cu "trebuie sa postezi astfel incat sa obti rezultatele pe care le doresti" e tare! Ce rezultate? O fi si asta un punct de vedere pentru unul a carui unica satisfactie in viata este aceea de a primi voturi pozitive! Mari rezultate, n-am ce zice mai ales ca sunt obtinute cu pretul unei lipse de verticalitate. Sfatul meu e sa ramai la sh-urile pe care le visezi si sa nu te pronunti cu privire la masini noi. Cum coste un Elantra 13000, cand un Logan MCV 1.5 dci 90 cp full se apropie de valoarea asta? Iar faza cu adusul "perfect la linie" dovedeste, inca odata, faptul ca nu esti capabil sa-ti depasesti conditia de amator de sh-uri din anii '90. Cine da 17 000 de euro pe o masina isi permite CASCO, motiv pentru care isi permite sa ceara inlocuirea piesei in cazul in care reparatia nu e "perfect la linie"! Daca tu in caz de accident usor te duci cu rabla la nea Vasile sa-i puna 3 kile de kit si sa-i dea doua ciocane, gandeste-te ca altii isi permit mai mult!

  • Andy, miercuri, 07.05.2014 13:39

    Comparatiile lui Dacia Plant sunt jalnice: -compara o masina low-cost cu una de volum -compara o masina din clasa B (Loganul/Sandero sunt masini de clasa mica prima fiind sedan) cu una din clasa C (Elantra) Eventual poate compara Loganul cu Rio sau Aveo (apartin tot clase B si sunt sedan) insa aici iar vorbim de low-cost vs. volum (mai ales ca Aveo si in special Rio au o tona de dotari pe care Logan-ul le va avea probabil prin 2020 - gen volan incalzit - la Rio - sau camera pt marsarier - la ambele - )

  • Dacia Plant, miercuri, 07.05.2014 15:50

    @misha: Ce rezultate ? Cele pe care vreau sa le vad eu. Nu-mi pasa de manutele rosii sau galbene, verzi, etc. Eu vorbesc de sh, din perspectiva persoanei care nu a avut niciodata unul. Inca n-am avut suficient curaj spre a cumpara unul deoarece pe foaia mea de calcul nu au iesit rezultate pozitive. Dar pot sa demonstrez ca nu este asa daca vreau, depinde de ce am chef in momentul respectiv, cam tot asa si cu Dacia, Anti-Dacia, etc. Casco este mai mult o fita daca ai masina mai veche de vreo 2 ani. Nu cred ca vrei sa mai platesti masina inca odata indiferent ca ti se intampla ceva sau nu. Mie nu mi se intampla nimic, deoarece masina sta la loc sigur, deci nu poate fi furata, incendiata, etc. Nu poate fi vandalizata pentru ca n-am dusmani, iar in caz de accident tipu respectiv imi da asigurarea lui, eu nu fac accidente sa fiu vinovat ca sunt un sofer prudent. Iar masinile din anii 90" sunt mult mai reusite ca design comparativ cu ce apare in ziua de azi si sunt schimbate din 2 in 2 ani cu facelifturi ca nu le-o reusit din prima. @Andy: Tu vorbesti de o singura dotare pe care nu o are Loganu si o are Rio... gen volan incalzit. Fiecare din acest segment a venit cu cate o inovatie. Dacia de exemplu a venit cu o navigatie ieftina si foarte buna calitativ, are un mod de condus eco, are motorizari de generatie noua si motorul 1.2 care este foarte fiabil. Poate am mai gresit unele idei de ale mele, deoarece nu am timp suficient de discutat, insa toti gresim. Prefer sa ma opresc aici si sa va las pe voi sa decideti daca merita sau nu cumparata aceasta masina. Personal daca as fi fan Hyundai as lua acest model pentru sotie sau viata de zi cu zi, iar i40-ul l-as folosi in ocazii mai speciale daca le pot spuen asa. Elantra daca poate fi cumparat cu maxim 14.000euro este o afacere corecta.

  • mog, miercuri, 07.05.2014 16:12

    pai poate, fix 14k eur e cel mai ieftin model, cu remat chair 12.5k aia cu Casco, nu sunt de acord, la 2k ron/an cat dau pe casco, chiar nu merita sa stau fara.

  • mishazaitev, miercuri, 07.05.2014 16:45

    @Dacia Plant Tu n-ai masina sh? Ha ha ha! La cate intrebari ai pus despre sute de modele sh pe care intentionai sa le cumperi, afirmatia asta e la fel de adevarata cu aceea in care sustineai ca ai avut 2 Dacii noi pe timpul lui Ceausescu si ai facut cu fiecare sute de mii de km cu benzina de la Peco intr-o vreme in care cota lunara era de 20 l, iar tu nu aveai mai mult de 12 ani! CASCO fita? In general e fita tot ceea ce nu-ti permiti.Pentru amatorii de jafuri de care ai tu, care le mai si tin prin garaj si le folosesc in week-end sa se deplaseze la tara, poate nu renteaza. Doar n-o sa platesti intr-un an pe CASCO cat ai dat pe masina. Un om care merge cu masina cat de cat in apele ei, mai noua sau mai veche, zi de zi, constientizeaza faptul ca nu este obligatoriu sa aiba dusmani ca sa-si gaseasca masina lovita in parcare, de exemplu. Sau sa fie lovit de unul care-i da un RCA emis de o companie de asigurari de doi lei care-i conditioneaza repararea masinii de efectuarea reparatiei in nu stiu ce sandrama de service de ala de-ti place tie, unde se foloseste mult chit. Omul asta stie cu un parbriz se poate ciobi si de 3 ori pe an chiar daca tu nu ai habar ca sunt masini la care doar inlocuirea parbrizului acopera CASCO pe 1 an! Omul asta, pe care tu-l consideri fitos pentru ca plateste CASCO, atunci cand isi alege masina, nu sta sa se gandeasca ca modelul respectiv are nu stiu ce muchii si in caz de accident nu iese "perfect la linie". Iti urez s-o ti tot asa! Injura tot ce-i nou si ce nu-ti poti permite si mai ales continua sa lauzi masini pe care cu putin timp in urma le-ai ponegrit! Afirma sus si tare, ori de cate ori ai ocazia, ca un sh e mai bun decat o masina noua, dupa care lauda-te ca nu ai avut niciodata un sh! O fi si intr-o asemenea atitudine o logica, insa un primul rand un asemenea comportament constituie o dovada lipsita de echivoc a faptul ca acele proverbe conform carora strugurii sunt acrii atunci cand nu-i poti ajunge si capra raioasa tine mereu coada pe sus, iti sunt pe deplin aplicabile!

  • Andy, miercuri, 07.05.2014 16:46

    @Dacia Plant Navigatia ieftina de pe Logan-ul nou e cu dus si intors. E mai scumpa decat solutii de la terti care se lipesc pe geam avand in acelasi timp si rezolutie mai slaba decat oferta respectivilor. La harti nici nu are rost sa comparam. Atat Aveo cat si Rio au monitoare si navigatie plus dotari gen scaune incalzite pe fata, guri de ventilatie pentru pasagerii din spate, faruri automate, volane reglabile in toate directiile si mult mai multe la Rio (optionalele la Rio sunt chiar ieftine). Adauga la ambele caroseria galvanizata (Dacia inca nu are asa ceva pe niciun model), 5 stele la EuroNcap, ESP standard si o ergonomie mult mai buna (butoanele care trebuie sunt pe volan si nu pe langa ca sa nu mai zic de cele pentru geamuri care la Logan sunt tot pe bord) si-ti zic ca nu are rost sa compari. Plus ca design-ul si finisarile de la Aveo si in special Rio sunt cu o generatie peste Logan II - daca nu chiar cu 2 -

  • Dacia Plant, miercuri, 07.05.2014 16:56

    @misha: De unde ai dedus tu ca eu pe vreamea lui Ceausescu am avut 2 dacii cu care am facut un anumit nr de km ? In rest ti-am zis ca ma abtin sa comentez pentru ca nu are rost.

  • mog, miercuri, 07.05.2014 17:43

    Dacia Plant, nah: http://www.autoexpress.co.uk/dacia/sandero/64021/dacia-sandero-dci-vs-rivals

  • mishazaitev, miercuri, 07.05.2014 17:58

    Ai postat aici: http://www.automarket.ro/stiri/clubul-posesorilor-de-modele-clasice-de-la-dacia-se-reuneste-in-10-mai-la-56210.html urmatoarele: Dacia Plant la 30.04.2014, 14:48 Am avut 2 Dacii noi, cu una am facut cam 160.000km si cealalta inca nu 100.000 ! Sa nu mai aud de Dacie in viata mea. Poate doar de la Logan in sus. Dacia Plant la 30.04.2014, 12:40 @misha: Ma lasi ? Daciile mele au fost luate de noi, faceam reviziile numai la ei si la serviceuri autorizate, benzina numai de la Peco si mereu aveam probleme. Mai ales dupa 100.000km deja o fost gata de masini si erau intretinute ca la carte si erau printre cele mai frumoase dar pe partea mecanica erau un calvar. Vrei sa-ti dau si exemple in care ponegreai Loganul cu un avant demn de o cauza mai buna? Acum sa nu ma intrebi de unde am tras si concluzia ca la revolutie aveai 12 ani....

  • Dacia Plant, miercuri, 07.05.2014 18:11

    Si unde reiese ca am avut Dacii pe vremea lui Ceausescu ? Sau din 90 pana in anii 2000 trebuie sa fie sf sa mai ai Dacie 1300 si sa faci km cu ele nu ? Ti se par multi aprox 260.000km cand au fost utilizate prin familie ? Sau sa iti spun de unde am cumparat benzina pentru ele ? Ideea este ca nu se mai merita achizitionata o masina noua cu 15.000euro sau mai mult. Deja in 15.000 gasesti masini care iti ofera cu totul altceva de 2-3 ani si max 100.000km care te mai duc mult si bine.

  • Andy, miercuri, 07.05.2014 18:22

    O masina care a facut in 2-3 ani undeva pe la 60-100.000 km e deja destul de uzata din punctul meu de vedere. De ce? Simplu: eu fac in medie 12.000km pe an deci abia in 8 ani voi avea 100.000 km. 30-50.000 km pe an inseamna in general uz comercial (si stim cu totii cum se conduc masinile de firma) sau in cel mai bun caz naveta (oameni care teoretic fac zilnic 80-100km cu masina insa e putin probabil in Europa tinand cont ca distantele nu-s cele din US). In general un utilizator normal nu depaseste 15.000 km pe an (chiar in conditiile unui concediu pe an in care face 4-5000 km si a inca 2 in care face 800-1000 km in fiecare)

  • EU, miercuri, 07.05.2014 19:25

    Ma nene cand va aud cu texte ca le-a placut super mult la test drive insa motorul nu le-a placut si d-asta vezi domne n-au cumparat ei masina , ma faceti sa rad. Adevarul ca si 3 sferturi din romani sunt cunoscatori de masini, motoare cum merg ele sau cum ar trebui sa fie. HAI SA FIM SERIOSI!!!! nici n-am citit stirea, masina nu imi place ( si nu pt ca e hiundai sau altceva ca n-am figuri sau nascut in Bentley) insa nu mai veniti cu texte ca astea sunt motivele pentru care n-au cumparat unii masina asta. V-ati nascut toti Schumaheri cunoscatori , majoritatea nu stiti cum arata o bujie sau unde se gaseste joja

  • mog, joi, 08.05.2014 11:00

    @Eu: asa a fost. unul isi dorea diesel dar a incercat masina, altuia i s`a parut ca are 10 martoage nu 132... samd. si`au luat altceva pana la urma

  • mishazaitev, joi, 08.05.2014 11:43

    @Dacia Plant Tu ori nu judeci, ori ne crezi pe toti tampiti! Ai spus ca ai avut 2 Dacii noi si ca ai pus benzina de la Peco! Daciile erau 1300, pentru in articolul pe care le-ai comentat despre astea era vorba. Daca nu erau 1300, inseamna ca te-ai trezit vorbind asa cum faci de obicei. Daciile 1300 se fabricau pe timpul lui Ceausescu, prin urmare daca ai afirmat ca le-ai avut de noi este clar ca le-ai cumparat pe timpul lui Ceausescu pentru ca dupa '90, nu puteai cumpara Dacie 1300 noua! Deci uite cum minti de ingheata apele! Analiza minciunilor pe care le spui poate continua. Prin urmare ai afirmat ca puneai benzina DOAR DE LA PECO, in replica la afirmatia mea legat de faptul ca inainte de '89 multe Dacii aveau probleme datorita faptul ca romanii erau nevoiti sa foloseasca carburanti prosti datorita nenorocitelor de cote. Tu ai spus nu eu! PECO nu mai era in 2000. Mai mult decat atat dupa ce ai afirmat cat de multe probleme ti-au facut tie cele doua Dacii, acum vii si spui ca le-ai avut mult dupa '90. Alta gogomanie. Daca erai satul de probleme, de ce nu ti-ai luat alta masina dupa '90, ca erau sute disponibibile? Continuam in aceeasi nota legatea de defecte. Prin umare, ne-ai zapacit sustinand cat de proaste erau Daciile alea si acum vii si ne spui ca le-ati folosit in familie! Cum adica? O saptamana tu, una tatal tau, una unchiul de pe mama si alta unchiul de pe tata, nu? Prin urmare ori acele masini nu au existat decat in mintea ta, ori defectele ale se datorau exploatarii in grup si atunci nu avea niciun motiv sa ne explici tu noua cat de proasta era Dacia. Ceea ce nu vrei tu sa intelegi este faptul ca ceea ce pentru tine nu merita pentru ca nu-ti permiti, pentru mine sau pentru altul merita. Iar pe banii altuia, tu nu ai de ce sa-ti dai cu parerea. Merita ce crede fiecare ca merita, nu ce spune unul care de frustrat ce e pentru ca nu-si permite, sustine ca nu merita! Repet, de la tine care ai pus zeci de intrebari legate de achizitionarea unor masini vechi de peste 10 ani, nu vrem sa luam lectii despre ce am putea face cu 15 000 de euro.

  • george, miercuri, 08.10.2014 00:14

    cumparativa masini din GERMANIA taranilor