Hyundai va lansa 22 de modele noi în următorii patru ani

Publicat miercuri, 11.12.2013 11:47 de Sebastian Toma

Allan Rushforth, COO-ul Hyundai Europe, a anunţat că intenţionează să lanseze 22 de modele noi sau actualizate până la finele anului 2017.

Hyundai are planuri mari pentru piaţa din Europa, dar producătorul coreean vrea să avanseze cu precauţie pe Bătrânul Continent. După cum explică Allan Rushforth, şeful departamentului de operaţiuni Hyundai Europe, reprezentanţii mărcii doresc o creştere sustenabilă, care să nu se "dezumfle" în timp din cauza unei campanii agresive de vânzări. Printre primii paşi ai acestei ofensive se numără lansarea a 22 de noutăţi până în 2017, noutăţile fiind reprezentante de modele noi şi de facelift-uri. Ne putem aştepta la o împrospătare completă a gamei, chiar dacă Hyundai are numeroase modele care au primit o generaţie nouă în ultimul an.

”Piaţa din Europa va rămâne un mediu foarte competitiv în lunile care vor urma. Pentru marca noastră, 2013 a fost un an de tranziţie, în care am cules roadele investiţiilor anterioare, care au început să ofere rezultate pozitive. Ţelul nostru principal este de a continua creşterea calităţii operaţiunilro noastre, chiar dacă asta înseamnă că nu putem să ne menţinem cota de piaţă. Înainte, eram o marcă de cucerire, majoritatea clienţilor fiind pentru prima dată la volanul unui Hyundai. Acum, vom schimba unghiul de abordare pentru a ne menţine business-ul şi clienţii, în special prin măsuri care să ne ajute să recucerim clienţii vechi atunci când aceştia îşi caută o maşină nouă”, a declarat Allan Rushforth, şeful departamentului de operaţiuni Hyundai Europe.

Pentru anul 2014, Hyundai are aşteptări de la noua generaţie a lui i10 şi de la berlina Genesis. În timp ce noul i10 va realiza volume mari în Europa, berlina Genesis este aşteptată să obţină aproximativ 1.000 de unităţi vândute în 2014. Este al doilea cel mai scump model oferit vreodată de Hyundai şi ţinteşte un segment de nişă, piaţa berlinelor premium de segment E.

Hyundai se aşteaptă la o cotă de piaţă de 3.5 procente în 2014, pe când ţinta anului 2017 este o cotă de piaţă de cinci procente în Europa. Finele anului curent îi va găsi pe cei de la Hyundai cu o cotă de piaţă europeană de aproximativ 3.5 procente, cu 0.1 puncte mai mică decât cea din 2012.

Via AutomotiveNews (înreg.) 

  • mog, miercuri, 11.12.2013 12:00

    pana nu bagati motoare mici turbo pe benzina, chiar si diesel, mai multe decat banalul 1.6 nu aveti nici o sansa de crestere.

  • Scrooge, miercuri, 11.12.2013 12:05

    cam putine...ma asteptam macar 50 de modele sa fie.

  • Ivanoff, miercuri, 11.12.2013 12:24

    @MOG Zici? Eu in schimb iti recomand sa te mai gandesti si sa arunci o privire la strategia adoptata de Mazda (motoare relativ mari, aspirate, nu tocmai in "trend" insa cu cucces rasunator). Nu toti pun botul la ideea de downsize-ing, consum redus, cuplu si alea-alea fiindca pur si simplu nu toata lumea e idioata si superficiala, mai sunt si clienti care mai au cata habar de cum stau lucrurile de fapt.

  • @Ivanoff, miercuri, 11.12.2013 12:47

    pe gandirea asta a ta ar trebui toti sa ne uitam la tv-uri alb negru si sa vorbim la celulare de 2 kg. Lasa-ma dracu cu japonezii aia...atata ii ridicati in slavi si aia sunt mai penibili si mai conservatori pana si decat nemtii. Macar neamtu daca le deseneaza la fel de nspe' ani iti da tehnologie tata. E penibil sa vezi pe o mazda de 35000m euro ecrane cu matrice de acu 10 ani si motoare de 2 litri si 120 cp...

  • Lache, miercuri, 11.12.2013 12:55

    Succes rasunator? In your dreams,mate!

  • Ivanoff, miercuri, 11.12.2013 13:24

    @Lache http://www.automarket.ro/stiri/mazda-creste-productia-motoarelor-skyactiv-pentru-a-face-fata-cererii-52613.html @ NONAME Despre ce vb?... http://www.automarket.ro/stiri/mazda-noua-generatie-mazda3-este-cel-mai-bun-produs-al-nostru-52915.html

  • Andy, miercuri, 11.12.2013 14:22

    Piata europeana este importanta insa nu chiar atat de importanta pentru Hyundai asa cum precizeaza CEO-ul. La urma urmelor pietele americana si asiatica realizeaza grosul vanzarilor Hyundai (valabil si pentru producatorii japonezi). Plus ca din pacate Europa este inca in criza...In domeniul auto vedem cum firme de renume precum Peugeot-Citroen, Fiat, Opel au probleme financiare enorme in ultimii 4-5 ani care nu se datoreaza neaparat managementului precar ci mai ales crizei si lipsei creditarii (totusi nici in vest oamenii nu-si achizitioneaza autoturismele din economiile proprii). Hyundai profita insa foarte mult de globalizare (baieti destepti) si ofera produse care confera clientului "more bang for your buck" cum zice americanul. Adaugand o fiabilitate buna si garantie peste concurenta europeana directa (adica Renault, Skoda, Fiat - firmele de volum-buget de pe batranul continent), grupul Hyundai-Kia reuseste sa aiba o felie de aproape 10% din ceea ce inseamna piata auto europeana. Peste Renault-Dacia, Fiat Group, Ford Europe si toti producatorii japonezi prezenti. La nivel mondial Hyundai-Kia sunt deja in top 5 ca grup.

  • EfficientDynamics, miercuri, 11.12.2013 14:23

    O sa fie in curand black friday la motoarele "active-n cer" Bijuteriile de 1,5 benzina 100cp si 2 l 120cp,trebuie sa primeasca nobelu'. Pacat de designer,ala isi merita banii.

  • EfficientDynamics, miercuri, 11.12.2013 15:29

    "multi oameni au ajuns sa nu mai dea doi bani pe astfel de coji de branduri nemtesti.....sunteti o povara." Mda,vanzarile o arata,bine ca suntem noi multi si "prosti" degeaba. Fiti voi destepti cu 17 000e pe 100 cp japonezi ,cautand motive de bucurie ca sunteti "altfel".

  • mog, miercuri, 11.12.2013 15:35

    in europa, mazda or sa vanda fix 5 motoare din alea 2.0 120 cp. eu m`am referit strict la ce se vinde in europa. hyundai nu are imaginea toyota, sa vanda indiferent de ce ofera (motor design etc) - trebuie sa vina cu ceva nou, la pret mai bun, sa ai mai multa masina de aceeasi bani. nu cu mazda vrea hyndai sa se bata pt ca acum sunt la acelasi nivel, ei vor cu ford, vw chiar si cu francezii, si ca sa`i bati pe astia, trebuie sa fii mai bun si mai ieftin. in state, e alta mancare de peste.

  • lui, miercuri, 11.12.2013 18:24

    pt " EfficientDynamics " si alti spalati pe creier ca tine ; voi nu pricepeti ca in vestul Europei toate taxele ,asigurarile se platesc in functie de cati CP are masina, nu de capacitatea cilindrica . Mazda a scos intentionat acest model cu doar 120 CP, Chiar si Audi A4si BMW 3 au motoare de 2 litri turbo diesel care au 120 CP respectiv 116 CP. e usor sa dai verdicte, e greu sa gandesti !

  • @lui, miercuri, 11.12.2013 20:25

    Care este motorul de 2 litri Bmw de 116 cai omule? Ala e motor de 1.6, stai jos.

  • razvanis, miercuri, 11.12.2013 23:03

    22 modele in 4 ani, si VAG lanseaza numai in 2014 - 18 modele noi sau facelift : http://www.automarket.ro/stiri/lansari-in-romania-in-2014-vw-aduce-noile-polo-si-passat-audi-vine-cu-54401.html in ritmul asta sigur aveti sanse sa-i prindeti ... bravo :)

  • @@lui, joi, 12.12.2013 15:43

    bmw 2.0 316d vezi Automarket sectiunea Masini Noi