Hyundai va lansa 22 de modele noi în următorii patru ani
Allan Rushforth, COO-ul Hyundai Europe, a anunţat că intenţionează să lanseze 22 de modele noi sau actualizate până la finele anului 2017.
Hyundai are planuri mari pentru piaţa din Europa, dar producătorul coreean vrea să avanseze cu precauţie pe Bătrânul Continent. După cum explică Allan Rushforth, şeful departamentului de operaţiuni Hyundai Europe, reprezentanţii mărcii doresc o creştere sustenabilă, care să nu se "dezumfle" în timp din cauza unei campanii agresive de vânzări. Printre primii paşi ai acestei ofensive se numără lansarea a 22 de noutăţi până în 2017, noutăţile fiind reprezentante de modele noi şi de facelift-uri. Ne putem aştepta la o împrospătare completă a gamei, chiar dacă Hyundai are numeroase modele care au primit o generaţie nouă în ultimul an.
”Piaţa din Europa va rămâne un mediu foarte competitiv în lunile care vor urma. Pentru marca noastră, 2013 a fost un an de tranziţie, în care am cules roadele investiţiilor anterioare, care au început să ofere rezultate pozitive. Ţelul nostru principal este de a continua creşterea calităţii operaţiunilro noastre, chiar dacă asta înseamnă că nu putem să ne menţinem cota de piaţă. Înainte, eram o marcă de cucerire, majoritatea clienţilor fiind pentru prima dată la volanul unui Hyundai. Acum, vom schimba unghiul de abordare pentru a ne menţine business-ul şi clienţii, în special prin măsuri care să ne ajute să recucerim clienţii vechi atunci când aceştia îşi caută o maşină nouă”, a declarat Allan Rushforth, şeful departamentului de operaţiuni Hyundai Europe.
Pentru anul 2014, Hyundai are aşteptări de la noua generaţie a lui i10 şi de la berlina Genesis. În timp ce noul i10 va realiza volume mari în Europa, berlina Genesis este aşteptată să obţină aproximativ 1.000 de unităţi vândute în 2014. Este al doilea cel mai scump model oferit vreodată de Hyundai şi ţinteşte un segment de nişă, piaţa berlinelor premium de segment E.
Hyundai se aşteaptă la o cotă de piaţă de 3.5 procente în 2014, pe când ţinta anului 2017 este o cotă de piaţă de cinci procente în Europa. Finele anului curent îi va găsi pe cei de la Hyundai cu o cotă de piaţă europeană de aproximativ 3.5 procente, cu 0.1 puncte mai mică decât cea din 2012.
Via AutomotiveNews (înreg.)
pana nu bagati motoare mici turbo pe benzina, chiar si diesel, mai multe decat banalul 1.6 nu aveti nici o sansa de crestere.