Preţuri BMW Seria 4 Coupe în România: start de la 40.796 euro

Publicat luni, 12.08.2013 15:02 de Sebastian Toma

Importatorul BMW în România a publicat preţurile lui Seria 4 Coupe, înlocuitorul lui Seria 3 Coupe. Cea mai ieftină versiune, 420d, pleacă de la 40.796 euro cu TVA inclus.

BMW Seria 4 Coupe, modelul care înlocuieşte deja celebrul Seria 3 Coupe, este disponibil pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 40.796 euro cu TVA inclus, aplicabil versiunii 420d, entry-level-ul în gama de coupe-uri de clasă medie de la BMW. În raport cu modelul pe care îl înlocuieşte, noul Seria 4 Coupe este mai lung, mai lat şi mai scund decât Seria 3 Coupe. Ulterior, BMW va prezenta versiunea M a lui Seria 4, numită M4, precum şi versiunea decapotabilă a lui Seria 4, numită Seria 4 Cabriolet.

În prezent, BMW Seria 4 este oferit în compania unei game de motorizări care livrează între 184 şi 306 CP. Vârful gamei se numeşte 435i şi este oferit atât în versiuni cu tracţiune spate, cât şi în versiuni cu tracţiune integrală. Între acestea diferă preţul, diferenţa fiind de 2.604 euro între 435i şi 435i cu xDrive, precum şi consumul mediu declarat, mai mic cu 0.3 litri la sută pentru versiunea cu tracţiune spate, respectiv 7.9 litri la sută, precum şi în cazul emisiilor de CO2, care totalizează 185 grame pe kilometru pentru versiunea cu tracţiune spate. Cealaltă motorizare din gamă se numeşte 428i şi are un motor Turbo de 2.0 litri, care livrează 245 CP şi are un consum mediu de 6.6 litri la sută. La fel ca 435i, această versiune este oferită şi în compania sistemului de tracţiune integrală xDrive.

Toate versiunile lui BMW Seria 4 Coupe au în standard pachetul BMW Service Inclusive, care include proceduri de service şi întreţinere efectuate gratuit, în conformitate cu manualul de service BMW. Tot în standard, găsim jante de aliaj uşor, cu diametrul de 17 inch, care sunt echipate cu anvelope runflat şi prezoane antifurt. Lista de dotări de siguranţă include, pe lângă sistemul de control al stabilităţii, ABS, control dinamic al tracţiunii, airbag-uri frontale, laterale şi airbag-uri pentru cap faţă şi spate. Toate discurile de frână sunt ventilate încă de la dotarea standard, iar toate versiunile au în standard o transmisie manuală cu şase trepte, mod EcoPro cu Driving Experience Control şi respectă normele Euro 6.

BMW oferă în standard pentru Seria 4 şi faruri cu xenon cu sistem de spălare, stopuri frână dinamice, pilot automat cu funcţie frânare, proiectoare, banchetă spate rabatabilă 60/40, sistem ISOFIX, cotieră centrală şi cotieră centrală spate, volan sport multifuncţional îmbrăcat în piele, aer condiţionat cu reglare automată, geamuri cu protecţie solară, handsfree cu interfaţă USB şi altele.

Amatorii de personalizare au la dispoziţie Pachetul M Sport, care costă 3.684 euro cu TVA inclus. Există şi gama de accesorii Sport Line, oferită alternativ cu Modern Line şi Luxury Line, oricare dintre cele trei costând 2.000 de euro cu TVA inclus. Cele mai mari jante oferite alături de noul BMW Seria 4 Coupe au diagonala de 19 inch. Din lista de dotări opţionale care îmbunătăţesc dinamica modelului, avem frânele Sport M, la 737 euro, suspnesia adaptivă M, la 1.158 euro, suspensia M Sport, la 410 euro, şasiul adaptiv M, la 316 euro şi o gamă de jante din aliaj, ornamente interioare şi nuanţe exterioare. Comandarea unei transmisii automate în gama BMW Seria 4 Coupe costă 2.263 euro indiferent de motorizare, pe când transmisia automată sport costă 2.473 euro, indiferent de motorizare.

BMW Seria 4 Coupe vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW Seria 4 Coupe
420d M6
184 4.7 7.5 40.796
Audi A5 Coupe facelift
2.0 TDI M6
177 4.7 8.2 39.520
Mercedes-Benz C-Klasse Coupe
220 CDI BlueEfficiency Coupe
170 4.4 8.4 39.773
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via BMW

  • Andi, luni, 12.08.2013 15:31

    Nu e mai direct competitor cu clasa E coupe? Din cate stiu (stiu bine?) la Mercedes coupeurile sunt positionate putin sub clasa din care au derivat...

  • unckle, luni, 12.08.2013 16:16

    E coupe este un pic (50%) mai scump.

  • Sebastian Toma, luni, 12.08.2013 16:23

    @Andi Istoric vorbind, C-Klasse a apărut ca un răspuns la succesul lui BMW Seria 3. De atunci şi până acum, nu s-a schimbat situaţia. Ce ştiai tu cu coupe-urile de la Mercedes-Benz se referea la CLK, model cu platformă de C-Klasse şi exterior de E-Klasse. Între timp, C-Klasse Coupe are platformă de C-Klasse, iar Daimler spune că E-Klasse Coupe are 60% din platforma lui E-Klasse Sedan. Iar E-Klasse coupe este încadrat în segmentul superior faţă de cel în care activează Seria 4 Coupe.

  • Andi, luni, 12.08.2013 16:35

    @Sebastian, dar stiam ca si E-coupe este inca pe platforma lui C. S-a schimbat asta dupa face lift?... De asta spuneam...

  • Valentin Ghionea, marţi, 13.08.2013 00:20

    Mi-e mila de ei....sincer. Au prea multe bube si ma indoiesc ca se vor trata prea devreme.

  • Onixx, marţi, 13.08.2013 11:55

    dezamagitor designul frontal...a pierdut mult din sportivitatea seriei 3 din cauza desenului feminin al partii frontale. Farurile mai sunt cum mai sunt dar partea de jos de la proiectoare cu "chestiile" alea rotunde ii anuleaza agresivitatea celorlalte elemente de design...poate m4 va arata cum trebuie

  • Koss, miercuri, 14.08.2013 13:21

    Cel mai frumos seria 3 din toate seriile 3 :). Noua seria 4 bazata pe noua seria 3 e si ea la fel de frumoasa. Bravo bmw... au spalat rusinea cu penultima seria 3 care nu-mi place deloc :)

  • GVB4, marţi, 03.09.2013 00:34

    Are cineva idee cat ar costa acel 428?