Peugeot 3008 facelift şi 5008 facelift, dezvăluite înainte de Frankfurt
Peugeot va expune la Salonul de la Frankfurt o gamă complet revizuită. Printre vedetele standului francez se vor număra şi modelele de familie 3008 şi 5008, supuse şi ele unui facelift.
După ce a dezvăluit conceptele 308 R şi 208 Hybrid FE, Peugeot mai promite două premiere pentru Salonul Auto de la Frankfurt. Este vorba despre modelele de familie 3008 şi 5008.
Peugeot 3008 facelift
Monovolumul compact 3008 vine cu o nouă faţă, adaptată proaspetei filosofii de design introduse de 308. Cum era şi normal, lista modificărilor estetice se aplică şi versiunii ecologice 3008 Hybrid. Ea include noi blocuri optice frontale şi posterioare, o nouă grilă a radiatorului, un spoiler redesenat şi mai multe inserţii cromate. Nu lipsesc nici jantele de 16 şi 18 inch, revizuite.
Sub capotă, Peugeot oferă mai multe motorizări diesel şi benzină. Avem unitatea 1.6 HDi de 115 cai putere, fratele său mai mare, 2.0 HDi de 150 şi 163 de cai putere, precum şi alte trei unităţi pe benzină: 1.6 VTi de 120 de cai, 1.6 THP de 155 şi 163 de cai putere.
În cazul lui 3008 Hybrid nu se schimbă nimic. Acelaşi ansamblu de propulsie, compus dintr-un diesel de 2.0 litri şi 163 de cai, destinat axei faţă, şi dintr-un motor electric de 37 de cai, destinat axei spate. Combinarea celor două soluţii de propulsie oferă 200 de cai putere şi un consum de 3.4 litri/100 de km.
Peugeot 5008 facelift
Nici familistul 5008 nu va scăpa de febra modificărilor. Aşa se face că aproape toată gama Peugeot va beneficia de o nouă faţă. Şi 5008 primeşte o nouă grilă, faruri şi stopuri noi cu LED, detalii cromate şi jante din aliaj cu dimensiuni cuprinse între 16 şi 18 inch.
Interiorul vine şi el uşor îmbunătăţit, cu ecrane de 7 inch înglobate în tetierele scaunelor, căşti conectate prin Bluetooth şi o serie de console cu suport audio şi video. Nu lipseşte nici funcţia head-up display color, care afişează informaţii legate de viteză, pilot automat şi altele.
Gama de motorizări include patru unităţi pe benzină şi patru dieseluri, conectate la o transmisie manuală, automată sau ETG. Cei care preferă benzina pot alege unitatea de 1.6 litri, cu puteri cuprinse între 120 şi 163 de cai. Cei care sunt fani diesel au de ales motorizări cuprinse între 115 şi 163 de cai putere.