Toyota Land Cruiser facelift - imagini şi detalii oficiale
Toyota a pregătit un aer proaspăt pentru actualul Land Cruiser. Modelul japonez a primit un aspect exterior nou, revizuit uşor, dimensiuni ceva mai mari şi un interior îmbunătăţit.
Toyota a dezvăluit astăzi faceliftul european al modelului Land Cruiser, un off-road-er veritabil, lansat pentru prima dată în anul 1951. Decizia de revizuire a modelului japonez aduce un nou aspect frontal, uşor redesenat, cu blocuri optice noi, care includ acum şi lumini LED diurne, o grilă frontală mai mare cu linii cromate şi un nou spoiler. Capota a fost şi ea restilizată. Acelaşi tratament şi pentru posterior, acolo unde apare un nou spoiler şi stopuri cu lumini LED.
Toyota susţine că modificările estetice presupun o creştere în dimensiuni a modelului. Land Cruiser măsoară acum cu 20 de mm în plus la capitolul lungime (4355 mm pentru varianta scurtă şi 4788 mm pentru varianta lungă). Chiar şi aşa, unghiurile de atac şi de degajare rămân aceleaşi.
Lista retuşurilor estetice exterioare mai include jante de 17 şi 18 inch, precum şi noi culori de caroserie: Attitude Black Mica, Bronze Mica Mettalic, Dark Green Mica şi Dark Blue Mica.
La interior, Land Cruiser primeşte o consolă centrală modificată parţial, un nou sistem multimedia cu ecran de 4.2 inch, ornamente noi şi scaune noi, îmbunătăţite, pentru rândul doi şi trei de pasageri. Pentru a uşura accesul pe al treilea rând de scaune, japonezii au modificat şi unghiul de rabatare al celui de-al doilea rând de scaune.
Lista de sisteme de siguranţă va include o tehnologie de control a rulotei şi lumini de avarie la frânarea de urgenţă.
Vânzările vor debuta în toamna acestui an, după ce premiera mondială va avea loc, cel mai probabil, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
-
..., luni, 26.08.2013 20:06
Dumnezeule! Oribil specimen. Posibil ca un bloc de locuinte de la ANL sa arate mai bine.
-
@lorinczi, luni, 26.08.2013 20:51
asa e sa stii astia de la toyo au facut numai masini de dou bani DAR!poate te vor gasi pe tine gratie providentei si .......................atunci tiotul se va schimba.poate tu esti ,,alesul'' si ei nu au stiut pana acum.
-
LUCCI, luni, 26.08.2013 20:57
Daca avea sigla GWM sau alta chinezarie, maaaaama ce de critici. Asa...Zici ca e un...o...ceva!
-
T. LC., luni, 26.08.2013 20:57
Urata cu crengi.... Varianta actuala arata mult mai bine.
-
Adrian, luni, 26.08.2013 21:07
@lorinczi.thomas Te inseli amarnic....Land Cruiser are o traditie in spate si o imagine foarte buna la capitolul offroad. Nu e masina de viteza asa ca aerodinamica este ultimul lucru pe care si-l doreste un viitor posesor de Land Cruiser. Land Cruiser bate cam orice SUV (inclusiv Range Rover Sport) in offroad de il asculta cu ureche cum se spune. Nu bag mana in foc dar majoritatea specialistilor asa au spus. Nu am avut ocazia sa merg cu asa ceva deci nu stiu daca este adevarat sau nu. Dar cand 90% spun asta sigur nu e minciuna. Ca masina e uratica....nici mie nu imi place. Dar o masian de teren nu are nevoie de cine stie ce design...important ce e sub capota si caroserie. Cui nu ii place sa mai puna bani si sa isi cumpere veteranul G class care se stie ca e nr. 1 la toate (offroad, lux, imagine etc etc.). Land Cruiser ofera ca acelasi lucru la un pret mult mai mic. Deci isi merita si justifica banii ceruti.
-
CTC, luni, 26.08.2013 21:13
Cine stie, cunoaste; Land Cruiser & Nissan Patrol sunt niste monstri sacri cu rolul lor bine definit in cei peste 60 de ani de perfectionare pe segment. Sunt niste globetrottere ce pot inghiti suprafete vaste indiferent de relief si clima. Le poti duce lejer din Siberia pana in Africa de Sud daca vrei, sau in orice zona a globului , transportand 7 persoane in deplin confort.
-
andrey11, luni, 26.08.2013 21:18
@lorinczi: nu inteleg cum poti folosi in aceeasi propozitie cuvintele Dacia Lodgy, Duster si legendarul Land Cruiser :|
-
Sam, luni, 26.08.2013 21:43
Sincer asa in general nu eram foarte mare fan Land Cruiser. Mi se parea cam lenta. Acum dupa ce am fost in una imi dau seama ca nici nu trebuie sa fie mai rapida pentru ca ii o masina dedicata trup si suflet off-road-ului si nu ii vreun SUV gen BMW X6 care pretinde ca ii sportiv. Un alt lucru pe care lam apreciat cand am calatorit cu Land Cruiser ii ca are un grad foarte ridicat de comfort.
-
Dragos, luni, 26.08.2013 21:47
Toyota Land Cruiser e singurul model pt. Europa al Toyota care este la superlative.Restul modelelor sunt carute pe roti.
-
Andi, marţi, 27.08.2013 07:49
Si despre motoare nu se stie nimic? Concurenta a trecut de ceva vreme la peste 250CP pentru categoria 3litri, toyota tot sub 200 a ramas?
-
Ivanoff, marţi, 27.08.2013 09:21
Draga Andi, dupa ce ai sa conduci masina asta ai sa observi (cum nai toti de mai sus) au spus-o deja ca aici vb de un off roader veritabil si nubde un SUV, iar ceea ce tu numesti concurenta...am indoieli ca ar fi urcat mai sus de 200CP fiindca vezi tu, nu prea ai ce face cu ei pe masina asta, masina care asa cum este ea, cu sasiu si caroserie separata a gasit solutia pt a pastra masa proprie in jurul valorii de 2.000 kg care fata de un X5 de exemplu ( caroserie autoportanta) este cu aproximativ 400 kg mai light...
-
jig, marţi, 27.08.2013 09:33
@ivanoff - din datele producatorului: Toyota LC150 3.0d AT - Masa Proprie la gol 2355kg. BMW X5 3.0d - Masa Proprie la gol 2.150kg. E ilogic ca un offroader in adevaratul sens al cuvantului(reductor, diferentiale, sasiu etc) sa cantareasca mai putin decat un SUV de sosea.
-
Andi, marţi, 27.08.2013 10:16
@ivanoff - ideea e ca in mod normal este prea putin condusa offroad, in majoritatea timpului ruland pe drumuri asfaltate.
-
Dan, marţi, 27.08.2013 10:30
Din fata seamana cu un caine ciobanesc cu urdori la ochi :-)))
-
mntsn, marţi, 27.08.2013 11:13
@Andi Nu, ideea este ca un LC este special facut sa mearga prin teren, acela este mediul pt care a fost proiectat, nu pt asfalt. Cine si-a luat LC pt a-l folosi pe asfalt, in mod sigur si-a ales gresit masina. Pe de alta parte, am ramas surprins sa vad noile masini ale ONU in reportajele despre investigatiile ONU din Siria: Toyota LC. Eu stiam ca folosesc Patrol-uri.
-
eu, marţi, 27.08.2013 11:17
cunosc posesori de Land Cruiser care nu l-au scos nici macar pe acostamentul asfaltului daramite in off-road. E mai samponata si ceruita ca o fata mare. Si un Logan a iesit mai des la iarba verde ca unele modele din astea.
-
Adrian24, marţi, 27.08.2013 11:23
pana la urma discutia este despre potentialul masinii nu despre cat de des il scot unii propietari la iarba verde.
-
lorinczi.thomas, marţi, 27.08.2013 11:25
@eu: Adevarat!
-
4_4_4, marţi, 27.08.2013 11:28
'' REGELE '' s-a intors . Cu performante si abilitati de neegalat in off-road, cu o fiabilitate imbatabila, cu o istorie de peste 60 de ani in domeniul 4X4, cu un grad de confort f rificat la bord.......( se cheama )...Toyota Land Cruiser 150, cel mai performat SUV de teren din timpurile s-a intors cu un facelift. Felicitari !
-
Ivanoff, marţi, 27.08.2013 11:42
@Andi: Doar aruncand o privire pe Automarket care din pacate nu au nici o treaba cu acuratetea informatiilor (dar mai bine pe siturile proprii ale producatorilor ) ai sa vezi ceea ce eu am scris mai sus legat de masa proprie a fiecarei masini este corect si chiar nu inteleg de ce ti sa arunci informatii eronate in commentul tau. Ideea e ca pt n offroader, puterea este mai mult decat suficienta si in plus au capacitatea si cunoastrerea de a folosi materiale semnificativ mai usoare, mai avansate decat a "rivalilor" europeni...
-
Ivanoff, marţi, 27.08.2013 11:43
Commentul de mai sus era adresat lui " jig"... Sorry!
-
jig, marţi, 27.08.2013 12:03
Stimabile esti simpatic. Informatiile le-am luat din fisele de specificatii tehnice date direct de producator.
-
chandlerbing, marţi, 27.08.2013 17:09
AUDI Q7 - 3.0 TFSI - 2220-2240 kg; 3.6 FSI - 2205 kg; 4.2 FSI - 2240 kg; 3.0 TDI - 2270-2320 kg; 4.2 TDI - 2515 kg; 6.0 TDI - 2605 kg; BMW X5 - 3.0 30i - 2000 kg; 3.0 35i - 2070 kg; 4.4 50i - 2190 kg; 4.4 M - 2305 kg; 4.8 48i - 2105 kg; 3.0 30d - 2075 kg; 3.0 40d - 2110 kg CADILLAC Escalade - 6.2 V8 2517 kg; 6.0 V8 Hybrid - 2704 kg; HUMMER H3 - 3.7 - 2194 KG; 5.3 V8 - 2268 kg; HUMMER H2 - 6.2 V8 - 2942 kg; HUMMER H2 SUT - 6.2 V8 - 2942 kg; IVECO Massif / Campagnola - 3.0 HTP - 2035 kg; JEEP Grand Cherokee - 3.6 V6 - 2354 kg; 5.7 V8 - 2499 kg; 6.4 V8 - 2458 kg; 3.0 CRD - 2347-2430kg; LAND ROVER Defender - 2.2 TD4 - 1681-1812-1880-1967-1987-2007 kg; LAND ROVER Discovery - 3.0 TDV6 - 2508 kg; RANGE ROVER - 5.0 V8 - 2330 kg; 3.0 TDV6 - 2160 kg; 4.4 SDV8 - 2360 kg; LEXUS RX - 450h - 2110 kg; MERCEDES M - 3.5 350 - 2055 kg; 5.5 63 AMG - 2270 kg; 2.2 250 CDI - 2075 kg; 3.0 350 CDI - 2100 kg; MERCEDES G - 5.5 500 V8 - 2417(Cabrio)-2567(St. Wagon) kg; 5.5 63 V8 AMG - 2475 kg; 6.0 65 V12 AMG - 2505 kg; 3.0 300 CDI Professional - 2435 kg; 3.0 350 CDI (St. Wagon) - 2607 kg; MERCEDES GL - 4.7 500 - 2370 kg; 5.5 63 AMG - 2505 kg; 3.0 350 CDI - 2380 kg; MITSUBISHI Pajero - 3.2 DI-D - 2085-2280 kg; NISSAN Pathfinder - 2.5 dCi - 2060-2140 kg; 3.0 V6 dCi - 2210 kg; PORSCHE Cayenne - 3.6 V6 - 1995 kg; 4.8 S - GTS - 2065 kg; 4.8 Turbo 2170 kg; 4.8 Turbo S - 2215 kg; 3.0 S Hybrid - 2240 kg; 3.0 Diesel - 2080 kg; 4.2 S Diesel - 2195 kg; TOYOTA Land Cruiser - 3.0 D-4D - 3 usi - 2055 kg; 5 usi - 2290 kg; TOYOTA Land Cruiser V8 - 4.5 D-4D - 2625 kg; VOLKSWAGEN Touareg - 3.0 TSI V6 Hybrid 2240 kg; 3.0 TDI V6 - 2222 kg; 4.2 TDI V8 - 2299 kg; VOLVO XC90 - 3.2 AWD - 2143 kg; 4.4 V8 - 2109 kg; 2.4 D4 FWD - 2064 kg; 2.4 D5 - 2141 kg;
-
xxx, miercuri, 28.08.2013 08:59
Incontestabil TOYOTA Land Cruiser este o referinta pentru alti contructori. Referitor la design este o chestie de gust, nu imi place dar nici nu ma deranjeaza, arata mai bine decat inainte dupa parerea mea Sunt de acord cu ce a scris "eu", daca esti super fan off-road iti iei si iti echipezi o masina special numai pentru acest lucru, am Duster 4x4 in 3 ani si un pic o singura data am folosit-o pe un drum desfundat in Delta, in rest mi-a cam fost mila de banii mei (in schimb a fost ok iarna m-a prins viscolul acum 2 ani pe A1 si am trecut fara mari emotii)
-
bbb, miercuri, 28.08.2013 13:37
Peste aceasta masina nu mai exista nimic in materie de offroad, dotari si ce mai vreti voi. Cine critica aceasta masina vorbeste ca sa nu adoarma, sau inca nu a implinit nici macar 12 anisori si vorbeste ce a vazut prin surprizele Turbo. Aceasta masina nu este un SUV. Nu mai comparati cu cotete precum q17, x14, sau alte acareturi.
-
unul, miercuri, 28.08.2013 21:02
Cainii latra, ursul merge ... Toyota ramane ceea ce a fost indiferent ce spun niste pacalici !!!! Strugurii sunt acri cand nu ajungi la ei ... vad pe aici comentarii facute cu curul de neaveniti care habar nu au despre ce vorbesc ... pacat , cine are o Toyota stie ce inseamna o asemenea masina indiferent de cum arata la exterior .
Citeste si
-
FRANKFURT 2013 | vineri, 13 septembrieŞeful de design Volvo: "După viitorul XC90, pregătim noul S90"Lansarea viitoarei generaţii a SUV-ului XC90 va fi urmată de apariţia celei mai mari berline a mărcii, viitorul S90. Ambele modele se vor inspira din designul lui Volvo Coupe Concept, spune Thomas Ingenlath într-un interviu acordat Automarket.ro la Salonul de la Frankfurt. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembriePreţuri Opel Insignia facelift în România: start de la 21.185 euroAbia lansat la Salonul Auto de la Frankfurt, facelift-ul lui Opel Insignia are deja preţuri pentru piaţa din România. Versiunea cu motor de 140 CP pleacă de la 21.185 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembrieMazda: „Noua generaţie Mazda3 este cel mai bun produs al nostru”Într-un interviu acordat Automarket în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Koji Tabata, designerul noului Mazda3, a declarat că modelul compact este cel mai bun produs al constructorului, dar că mai are de recuperat ca să ajungă VW Golf. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembrieDacia: "Nu vom avea prea curând un model sport, dar analizăm extinderea versiunilor Stepway pe celelalte modele din gamă"Dacia nu este interesată de modele şi versiuni de nişă, astfel că un model sport sau cabriolet este exclus din planurile Dacia. Totuşi, vânzările excelente ale lui Sandero Stepway deschid alte opţiuni pentru marca de la Mioveni. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembriePorsche 918 Spyder a devenit cel mai rapid model de serie pe NurburgringNoul Porsche 918 Spyder a devenit cel mai rapid automobil de serie pe circuitul Nurburgring. Modelul german a spulberat recordul anterior, îmbunătăţind-ul cu 14 secunde şi trecând sub pragul de şapte minute. Citeste tot
Vrea sa fie in stil Hippy precum Dacia Lodgy dar nu ii iese cum trebuie. Pariu ca sta mai prost decat Duster la capitolul aerodinamica? Ce sa mai zic de interior, bloc cu 2 etaje...