Opel GTC Astra, în România de la 18.990 euro

Publicat vineri, 02.12.2011 12:43 de Sebastian Toma

Importatorul Opel în România a anunţat preţul de pornire al noului GTC Astra. Cea mai ieftină versiune poate fi cumpărată pentru 18.990 de euro cu TVA inclus.

Opel GTC Astra, versiunea cu trei uşi a lui Astra, a debutat pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 18.990 de euro cu TVA inclus pentru versiunea 1.4 Turbo Ecotec Start/Stop 120 CP. Primele exemplare nu au ajuns încă la dealerii din România, preţul publicat fiind valabil doar pentru comandă. În prezent, oferta celor de la Opel pentru acest model include doar motorizările 1.4 Turbo şi 1.6 Turbo, care dezvoltă 120, 140 sau 180 CP. CDTI-ul de 2.0 litri şi 165 CP va debuta în gamă în 2012, alături de alte opţiuni şi posibilităţi de configurare.

"Ne-am dorit ca modelul GTC Astra să reprezinte însăşi esenţa limbajului de design Opel, măiestria sculpturală întâlneşte precizia Germană, şi să cuprindă pasiunea noastră pentru autovehicule.Cu toate acestea am vrut ca emoţia să nu pună în umbră caracterul funcţional: GTC Astra este un dream car inteligent şi accesibil.", declară Mark Adams, Vicepreşedinte Design Opel/Vauxhall.

TEHNOLOGIE

Noul GTC Astra îşi propune să fie cel mai performant Astra în ceea ce priveşte dinamica de conducere şi designul, fără a face compromisuri în materie de spaţiu sau spirit practic. Modelul oferă în continuare cinci locuri şi se bucură de un portbagaj cu un volum de 370 litri, ce poate fi extins până la 1.235 de litri dacă se pliază bancheta din spate. În comparaţie cu generaţia precedentă, spaţiul interior a fost mărit cu 50%, spun cei de la Opel. Clienţilor li se oferă şi scaune faţă cu reglare pe opt direcţii şi suport lombar cu reglare pe patru direcţii, aprobate de experţii în sănătatea spatelui din cadrul asociaţiei AGR din Germania (Aktion Gesunder Rucken – Acţiune pentru un spate sănătos).

Printre elementele tehnologice ale lui GTC Astra se numără cea de-a patra generaţie a sistemului de faruri adaptive Bi-Xenon (AFL 4+), ce poate fi asistat de sistemul Opel Eye şi sistemul inteligent de reglare a iluminării. Cei de la Opel susţin că GTC Astra este echipat cu cel mai bun pachet de iluminare din segment. GTC Astra se mândreşte şi cu un sistem de direcţie EPS mai performant, care are motorul electric montat direct pe cremalieră (nu la baza coloanei de direcţie ca în cazul altor sisteme) şi care minimează efortul de virare la viteze mici şi reduce asistenţa automată la viteze mai mari. Sistemul nu necesită o pompă hidraulică, reducând consumul de energie al sistemului.

MOTORIZĂRI

Opel oferă noul GTC Astra în patru variante de motorizare: trei propulsoare pe benzină şi un diesel.Modelul dispune de un nivel de putere situat între 120 şi 180 CP. Ulterior, va fi introdus în gama un CDTI de 1.7 litri, care dezvoltă 110 sau 130 CP şi are Start/Stop în standard. Tot în 2012 va debuta şi o versiune OPC a acestui model, care va dezvolta 280 CP şi 400 Nm. Toate motorizările sunt oferite în standard în compania unei transmisii manuale cu şase trepte. Pentru pasionaţii transmisiilor automate, o cutie de viteze cu şase trepte va fi oferită în compania motorului 1.4 turbo începând cu anul 2012, iar unitatea va fi disponibilă şi pentru CDTI-ul de 2.0 litri.

 

CLICK AICI pentru a citi testul Automarket cu Opel GTC Astra 2.0 CDTI

 

Opel GTC Astra vs. CONCURENŢA 

MODEL Opel GTC Astra
Volkswagen Golf Volkswagen Scirocco Renault Megane Coupe Volvo C30
VERSIUNE DE BAZĂ 1.4 Turbo Ecotec Start/Stop 120 CP 1.4i M5 Trendline 80 CP 1.4 TSI 122 CP 1.6 16v 110 CP Colour Edition  1.5 D2 115 CP M6 (diesel)
PREŢ (Euro)* 18.990 15.413 22.167 16.100  18.972
CEA MAI PUTERNICĂ VERSIUNE Astra OPC - 280 CP şi 400 Nm Golf R - 271 CP şi 350 Nm Scirocco R - 265 CP şi 350 Nm  Megane RS - 250 CP şi 340 Nm T5 Kinetic 2.5i 230 CP şi 320 Nm 
*Preţuri de listă, versiuni de bază , fără oferte speciale. TVA inclus.

Via | Opel

  • TIKA, vineri, 02.12.2011 13:22

    Foarte frumos. Cel mai tare din clasa sa cel putin ca design!

  • Ursulica, vineri, 02.12.2011 13:23

    Este ilara comparatia cu megan in special cu motorizarea de 1.6

  • t, vineri, 02.12.2011 14:28

    din ciclul sa dam cu mucii in fasole si sa punem in tabel mere si pere. ce e asa greu sa compari mere inagold cu mere golden. iei motor 1.4turbo de la opel si il compari cu motorizari turbo echivalente de la concurenta si pe caroserii echivalente. renalt are 1.4 130cp vag are 1.4 +120cp si compari preturile respective. si chiar MAI MULT cauti echipari asemanatoare de la fiecare si atunci vezi unde se pozitioneaza real acest opel astra gtc 1.4 turbo, pret de baza & stuff

  • iulianiulianb, vineri, 02.12.2011 16:03

    Ba, a-ti inebunit cu un megan!, niciodata nu are loc langa opel, vb de 1.4 si 130 de ponei poate...

  • Buburuzu Vâlvoi, vineri, 02.12.2011 16:09

    da, ce prostie sa compari motorul turbo de la opel cu versiuni mai slabe de la concurenta. :-)) Nu stiati cum sa scoateti GTC in evidenta? cu informatii eronate? Penibil.

  • Buburuzu Vâlvoi, vineri, 02.12.2011 16:14

    @iulianiulianb Se pare ca esti orbit de galbenul de la GTC. Aici nu e vorba de Megane sau altele ci de tabelul comparativ irelevant.

  • lorinczi.thomas, vineri, 02.12.2011 18:28
    Baaaaaaaaaaaaiiiiii....

    ... in tabel ati pus Golf in locul lui Scirocco care costa 22.167 € in versiunea cu 122 CP, TSI etc., uitati-va chiar pe siteul vostru: http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/scirocco-625/ Ati pus Golful ca e mai ieftin ca sa cumpere VW-ul. Sa va spun ca sa intelegeti: Astra GTC este aproximativ 20% diferita fata de versiunea cu 5 usi, deci, poate concura linistit cu Scirocco. Plus ca si Scirocco are versine R!

  • Zipu, vineri, 02.12.2011 23:41

    hai ca se lucreaza, a aparut Scirocco in tabel. Mai rasfoim un pic site-ul si aflam ca exista si un motor de reno 1,4 TCe de 130CP si il schimbam cu ala de 110. Nu-i asa? (cum ar zice stim noi cine)

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 03.12.2011 19:16
    Asa...

    ...La Megane puneti "Colour Edition" care o sa dispara, pentru ca e "Edition"!

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 03.12.2011 19:19
    Aloo!

    Cum adica Golf R are 271 CP Scirocco R are 265 CP?????? Adica Golf R este mai puternic decat Scirocco R??????

  • Liviu, sâmbătă, 03.12.2011 21:40
    Nota 10

    Superb design. Fara cuvinte !

  • Vaner, duminică, 04.12.2011 00:17

    masina e superba . e bijuteria clasei dupa parerea mea , nu cred ca poate fi comparata cu megane decat la design ,dar oricum astra gtc e mai originala fiind o evolutie a versiunii precedente nu o copie cum e megane 3 (megane 2 fiind un fier de calcat , trebuiau sa se inpsire de undeva si ei pt 3 nu ). cu scirocco se compara in mod natural iar de aici depinde de client cu cine simpatizeaza mai mult. eu merg pe mana opel , intrucat ca si astra care e mai rar decat golful , asa si noul gtc va fi sigur o prezenta mai exclusivista ca sa zic asa decat scirocco. si arata si mai bn gtc . asta e parerea mea . iar motorul de 165 cp diesel e delicios.

  • @Vaner, duminică, 04.12.2011 11:54

    Cum poti sa spui pui termenul exclusivist langa o masina de masa? Faptl ca se vinde in cantitati mai reduse decat Golful se datoreaza "calitatilor" specifice Opel.

  • Anonim, duminică, 04.12.2011 12:04

    M-ati innebunit cu Opel-ul asta!! Cat va plateste reprezentanta ca sa ne bomardati cu rablele grupului GM?

  • VW =FAS AUTO, duminică, 04.12.2011 15:19

    asta de deasupra care postezi de doua ori la 10 min distanta sa credea lumea ca sunt doi (care vezi Doamne sunt inpotriva gm si care sunt pupincuristi vag ). IA-TI TRACTORASUL SI DU-TE TARE INAPOI PE OGOR ! NU MAI POLUA SUBIECTUL CA DEJA MIROASE A FUM PAICI ! astra gtc e clar peste ambele modele ale wc,padron vw scoase special sa tina piept gtc-ului. si-au dat si ei seama ca nu puteau face asta doar cu caruta aia cu linii de dubita numita golf coupe =)))

  • LR, duminică, 04.12.2011 22:06
    Tabel

    Tabelul pare facut in fuga. Nu pot sa cred ca autorul a gasit doar aceste modele pentru comparatie. Pur si simplu se grabea undeva si a vrut sa termine cat mai rapid articolul. Sau a vrut sa ne intarite.

  • Aramis, duminică, 04.12.2011 23:04
    @VW =FAS AUTO

    Doare?Te tavalesti in chinuri?Ai nevoie de cineva care sa-ti spuna inspira-expira?Faci o obsesie din scuipatul la adresa celor pe care nu-i intelegi?Ai in sange spiritul de turma?Suferi cand vezi oameni mai inteligenti ca tine?Te apuca tremuratul cand nu ti se da dreptate?Faci bulburuci la gurita ca exista si alte opinii,gusturi,idei decat ale tale?Nu te ingrijora e doar prostie!Si se regaseste la multe specimene ce populeaza planeta!Nu esti bolnav,esti doar prost!!!Imi pare rau ca sunt pe langa subiect dar,nu m-am putut abtine!Masina e ok-"de gustibus non est disputandum"(stai linistit,nu e injuratura)!!!

  • lorinczi.thomas, luni, 05.12.2011 08:44

    Seria 1 Coupe + Seria 1 M Coupe. Singura diferenta este coada lui 1! Poate viitorul C4 Coupe (actualul inca mai merge)! Poate Citroen DS3 cu al sau DS3 Racing care este editie limitata:(! Poate viitorul "Sciroco" al lui Ford, pentru ca noul Focus nu va avea 3 usi:(. Honda CR-Z (Fara varianta sport, eventual Mugen):( Poate o versiune cu 3 usi a lui Lancia Delta.:) Viitorul Mercedes-Benz A-KLASS:) Mini Cooper, One Peugeot 308 (cu GTI) Seat Leon (FR, Cupra)

  • Atos seful sclavului aramis, luni, 05.12.2011 11:03

    ai vorbit si tu de prin coclauri ? tocami despre efectul de turma care iti este atasat cu orice vw passat, golf ,touran sau cazan. ca masina mai banala decat passat si marca mai taraneasca decat vw nu exista momentan in europa. te inteleg daca ti-am atins o coarda sensibila. poate mamica ta e amanta sefilor vw de ai intrat in fibrilatii aici cu atatea fraze fara sens. eu inteleg frustrarea pana la un anumit nivel , dupa aia dai deja in penibil. dar asa sunt fanii vw asa ca te intelegem.ti-a luat tactu un golf 4 full fara piele si geamuri electrice si acuma simti nevoia sa iei apararea marcii in cauza. gandeste si tu inainte sa aberezi pe aici.poate reflectezi putin si iti reconsideri punctul de vedere . hai fuguta ca completezi cu niste ulei pana nu ne incecam toti in fum . =)) ce idioti

  • Anonim, luni, 05.12.2011 23:51

    "Opel nu a mai obtinut de un deceniu profit anual in Europa si va termina si in 2011 in pierdere, ceea ce inseamna ca strategia de ralansare a marcii a fost un esec, a spus pentru Financial Times Deutschland, Steve Girsky, vicepresedinte al General Motors. El a spus ca este uimit cat de bine merge Volkswagen care cu preturi mai mari si multe marci reuseste sa obtina marje de profit extrem de bune.". Cam atat despre rebuturile Opel.

  • Ronny, miercuri, 07.12.2011 16:35
    gtc

    fac rate la banca si tot imi iau masina asta :)), glumeam dar arata foarte bine, tare as vrea un test cu ea

  • @Anonim, vineri, 16.12.2011 23:22

    ia-ti tractorul si du-te tare. Nu are treaba situatia financiara cu design-ul absolut cu 3 clase peste orice wc,pardon vw CARE S-A SCREMUT, A SCOS SCIROCCO SI TOT NU POATE STA UMAR LA UMAR CU ASTRA GTC PENTRU CA AU UN DESIGN DE PENSIONARI.INTR-ADEVAR SCIROCCO ARATA MAI RASARIT ,DAR PANA ACUM CAND GTC-UL A FOST LANSAT. VA DATI SEAMA CE FRUSTRARE PE CEA MAI VANDUT MARCA RURALA VW SA CONSTATE CA AU 2 MODELE PENTRU ACELASI OBIECTIVGOLF COUPE SI SCIROCCO PENTRU A FACE FATA UNUI SINGUR MODEL OPEL ASTRA GTC =))) ATAT SUNT DE INVIDIOSO GM PE EI, EXACT =))