OFICIAL: Volkswagen Tiguan facelift se prezintă

Publicat miercuri, 25.05.2011 13:05 de Sebastian Toma

Volkswagen a prezentat un nou set de imagini cu Tiguan facelift şi a dezvăluit detaliile complete ale acestui model, inclusiv data lansării în Europa.

Volkswagen a dezvăluit informaţiile complete ale noului Tiguan facelift, model care va fi disponibil în Europa începând cu luna august. SUV-ul compact din Wolfsburg se mândreşte cu faptul că este singurul model din clasa sa care poate fi comandat în două versiuni diferite: una pentru astfalt şi alta modificată pentru off-road. Cele două modele diferă din punct de vedere vizual (cea dedicată terenului accidentat având un unghi de atac de 28 de grade), dar ambele prezintă modificări semnificative. Gama de motorizări oferă între 110 şi 210 CP şi include atât propulsoare TSI, cât şi unităţi TDI. La nivelul transmisiilor, Tiguan este oferit acum şi cu o unitate DSG cu şapte trepte, în timp ce versiunile standard părăsesc fabrica în compania cutiilor manuale de viteze, cu şase trepte.

Tiguan promite să fie unul dintre cele mai eficiente SUV-uri din lume graţie tehnologiei BlueMotion, care integrează sistemul Stop/Start şi regenerarea energiei cinetice pierdute la frânare. Versiunea 2.0 TDI 4Motion BlueMotion a lui Tiguan are un consum mediu de 5.8 litri la sută. Versiunile entry-level ale lui Tiguan sunt oferite cu tracţiune faţă, pentru clienţii care nu au nevoie de sistemul de tracţiune integrală. Ca rezultat, versiunea TDI de 140 CP a lui Tiguan cu tracţiune faţă are un consum mediu de 5.3 litri la sută. Tiguan s-a vândut în aproape 700.000 de exemplare în doar patru ani şi este lider la vânzări pe segmentul său pe mai multe pieţe. După Golf, Polo şi Passat, Tiguan este cel mai bine vândut model Volkswagen aflat în producţie.

Prin lista de dotări găsim elemente precum sistemele Light Assist, Dynamic Light Assist (faruri Bi-xenon auto-adaptive), asistent la schimbarea benzii de mers, sistem de detecţie a oboselii (standard pe Sport&Style şi Track&Style), sistem de asistenţă la parcare, sistem de parcare semi-automată, cameră video pentru marşarier, diferenţial electronic cu alunecare limitată XDS, şasiu adaptiv DCC. În standard (versiunile Trend&Fun, Track&Field), modelul este echipat cu ESP, şase airbag-uri, aer condiţionat, servodirecţie electro-mecanică, geamuri electrice, display multifuncţional, închidere centralizată, scaune faţă ajustabile şi pe înălţime, sistem audio RDC 201 şi jante din aliaj. Suspensia faţă este de tip MacPherson cu bare de control şi este construită din aluminiu. Suspensia spate este de tip Multilink în patru puncte, construită din oţeluri de înaltă rezistenţă.

Via | Volkswagen

  • LM, miercuri, 25.05.2011 14:03

    din spate tot rau arata, parca-i golf mai inalt

  • ML, miercuri, 25.05.2011 14:23

    Mamaaaa ce masina ! Ce facelift ! Pfuuuuaaaaaa ! Sunt uimit de acest design inovator ! Ma duc sa ma culc.

  • Emanuel Nastasa, miercuri, 25.05.2011 14:36
    parca e ok...

    Indiferent de asemanari (evidente), cred ca fata asta noua a VW se potriveste cel mai bine cu modelul de fata. Designul general este reusit, as zice... fata de Jetta, Passat.

  • newton, miercuri, 25.05.2011 15:21
    pacat

    Pacat de materialele folosite la interior Pacat de calitatea ansamblarii Pacat de faptul ca are printre cele mai lizibile si mai curate ceasuri de bord din clasa Pacat de partea frontala reusita Pacat de masina in general, ..pentru ca atunci cand privesc consola centrala parca are aspect de utilitatra (ma refer strict la design, si nu la calitatea materialelor). Se pare ca VW a cam ramas in pana de design, sau, sacrifica designul de dragul reducerii costurilor.

  • masini, miercuri, 25.05.2011 15:46
    masini

    Parca sunt din ce in ce mai urate masinile din ziua de azi. Incepe sa imi fie dor de design Trabant, Renault Gordini sau Major, chiar si de o Skoda...1000 MB (Megabytes).

  • ignis, miercuri, 25.05.2011 15:55
    n-are zvâc

    Are ceva ce n-are. Cam aşa se traduce. Partea frontală parcă e mai reuşită la modelul de teren (cel cu scut) faţă de cel de oraş. Îi dă parcă mai mult dinamism. În schimb ca la multe maşini, ceva nu se leagă între faţă şi spate. La fel, văzută din profil (poza 29), maşina parcă dezamăgeşte. Au făcut schimbări de gragul schimbării (ca la Dacia Sandero care are o faţă oribilă după face-lift). Prima versiune de Tiguan avea mai mult fun.

  • VAG, miercuri, 25.05.2011 17:04

    Tot o mizerie ramane. Kuga e bijuterie pe langa asta.

  • so, miercuri, 25.05.2011 17:16

    nu reusesc sa schimbe bordul ala oribil cu unul mai ondulat si mai asezat, urat...per general masina arata bine, bordul este ORIBILLLL!!!!

  • slv83, miercuri, 25.05.2011 18:10
    mai bine

    Orice s-ar spune, are un design mai echilibrat decat generatia precedenta, mai tonic. Bordul e cam la fel insa calitativ se prezinta bine, ca la mai toate modelele VW. Cred ca va continua succesul vechiului model!

  • FloRx, miercuri, 25.05.2011 19:19

    nu m-ar deranja deloc sa am o "urata" ca asta

  • EC, miercuri, 25.05.2011 21:11
    @VAG

    Kuga este o masina frumoasa (exterior) ca orice Ford, dar doar atat. De calitatea interiorului, finisarii nu are rost sa vorbim . Am ramas extrem de dezamagit de masina (am vrut sa-mi cumpar) cand am luat-o la drive-test si am vazut bordul ala atat de asemanator al plasticului cu Dacia Logan si motorul diesel foarte puturos. Brrrr!

  • Maka, miercuri, 25.05.2011 21:32
    Urata

    Pacat ca nu au folosit ocazia sa imbunatateasca aspectul. Platforma e rezonabila ca si comportament rutier si cu dotari si interior de calitate dublate de fiabilitate buna. Cum a tot facut VW in ultima vreme, e doar o actualizare a sistemelor si nu isi asuma schimbari radicale ci tot mai subtile. Mai avem de asteptat generatie ca sa vedem ceva care sa arate diferit... Pana atunci recomand X1 fie mai putin dotat, fie si usor rulat care se poate lua la bani de Tiguan nou si care cel putin la condus si la satisfactia soferului +ceva spatiu in plus iti ofera ceva; da, e tot urata si asta...

  • Gabi, miercuri, 25.05.2011 21:58

    poate sunt multi carora le place acest tiguan ,insa eu unul m-am convins si dupa facelift ca am facut cea mai buna alegere in aceasta clasa in 2011 si anume antara facelift de care sunt extrem de satisfacut.

  • Antonio, miercuri, 25.05.2011 22:01

    se vede clar ca pozele sunt facute in photoshop.daia si arata mai bine in poze decat live.uitati-va la poza nr.7.unde este manerul de deschidere al usii spate? =)) sau poate in poza nr.7 este alt model de vw din moment ce are ceva modificat cat de mic( gen "noul" touareg)

  • valiy, miercuri, 10.08.2011 23:37
    buna

    ia utati-va ce sunet de plin au usile la inchidere si tot felul de chestii din astea care par neimportante. ;-)