Noul Volkswagen Polo GTI ajunge și în România: prețul pornește de la 21.900 de euro cu TVA
Noul Volkswagen Polo GTI este disponibil și în România începând cu 21.882 de euro cu TVA. Hot hatch-ul german are 200 de cai putere și accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.7 secunde.
Noul Volkswagen Polo GTI a fost prezentat publicului cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, iar acum, hot hatch-ul constructorului german poate fi comandat și pe piața din România. Noul Polo GTI are un preț de pornire de 21.882 de euro cu TVA.
Sub capota modelului german se află motorul pe benzină de 2.0 litri care produce 200 de cai putere la 4.400 rpm și 320 Nm începând cu 1.500 rpm. Resursele motorului sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii cu dublu-ambreiaj și șase rapoarte. Din 2018, clienții vor putea opta și pentru o cutie manuală tot cu șase trepte.
În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 237 km/h. Consumul de carburant anunțat de producător este de 5.9 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 134 de grame per kilometru.
Standard, Polo GTI integrează suspensii sport, iar opțional, clienții pot bifa amortizoarele active care vin cu două setări: Sport sau Normal. În același timp, garda la sol este mai mică cu 15 mm prin selectarea pachetului Sport.
În varianta de bază, Volkswagen Polo GTI vine cu jante de 17 inch, scaune față sport, tapițerie din stofă, blocare electronică a diferențialului, detector de oboseală, Front Assist și Autonomus Emergency Braking, Park Pilot, Pedestrian monitoring și sistemul multimedia Composition Colour.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
PREȚ (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | |
2.0 TSI | Benzină 200 CP |
DSG6 | 21.882 |
De asemenea, Polo GTI poate fi comandat, opțional, și cu următoarele sisteme de asistare și siguranță: cruise control adaptiv, Blind Sport cu Rear Traffic Alert, cameră video pentru mersul cu spatele și Park Assist.
Volkswagen Polo GTi vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volkswagen Polo GTI 2.0 benzină TSI |
200 | 5.9 | 6.7 | 21.882 |
Opel Corsa OPC 1.6 benzină |
210 | 7.5 | 6.8 | 18.880 |
Peugeot 208 GTi 1.6 benzină |
208 | 5.4 | 6.5 | 23.062 |
Renault Clio RS 1.6 benzină |
200 | 5.9 | 6.7 | 22.250 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Surprinzător de competitiv prețul - pentru un VW sportiv cel puțin. În Vest e oricum cu 7-8.000 mai scump, dar alinierea la nivelul rivalilor pe piața noastră nu e o surpriză. De remarcat blocarea electronică a diferențialului prezentă-n versiunea de bază (doar opțională la alții), dar și apropiata versiune cu transmisie manuală, sigur mai ieftină iar după mine și mai de încredere.