Miza pe jante, culori şi lumini: Volvo V40 primeşte un facelift discret adaptat la noua filosofie de design a mărcii

Publicat miercuri, 24.02.2016 10:19 de Daniel Popescu

Volvo V40 a primit un facelift discret care include modificări minore de design, noi modele de jante şi opţiuni suplimentare pentru culori care adaptează modelul la noua filosofie adoptată de constructorul suedez.

Volvo V40 este cel mai bine vândut model din Europa al constructorului suedez, iar acesta a primit în cele din urmă un facelift prin care se adaptează la noua filosofie de design a mărcii disponibilă deja pe S90, V90 şi XC90.

Modificările sunt însă mai degrabă minore, întrucât noutăţile se remarcă în special la designul grilei frontale, care include logo-ul Volvo, sau la blocurile optice LED în forma literei T întoarse. De asemenea, îţi vei putea alege din 5 culori noi pentru exterior, cele mai multe în nuanţe de albastru, dar şi din 8 noi tipuri de jante disponibile pentru V40, V40 Cross Country şi R-Design.  

La interior, V40 facelift a primit tapiţerie City Weave şi culori noi pentru volan şi ornamente, inclusiv cele de pe uşi. De asemenea, Volvo a îmbunătăţit şi aplicaţia de smartphone On Call. Aceasta primeşte acum suport şi pentru Microsoft Bând 2, pe lângă compatibilitatea cu Apple Watch şi Android Wear, dar integrează şi calendarul disponibil pe smartphone.

Din punct de vedere al motorizărilor nu se schimbă însă nimic. Astfel, facelift-ul va beneficia în continuare de patru motoare pe benzină, dintre care trei de 1.6 litri (T2, T3 şi T4) şi de unul de 2.5 litri şi 241 CP (T5), în timp ce fanii diesel pot alege între o unitate D2 de 1.6 litri şi două unităţi D3 şi D4 de 2.0 litri. Singura noutate este că motorul D2 de 1.6 litri are acum emisii mai mici, de 89 g/km.

Volvo V40 facelift este un model compact hatchback care are ca rivali principali BMW Seria 1, Audi A3 şi Mercedes-Benz Clasa A.

Via Volvo

  • Kirotractor, miercuri, 24.02.2016 11:48

    Versiunea V40 Cross Country imi pare cea mai reusita ca design/proportii, dar si din pdv practic (garda la sol o idee mai mare, fara s-o dea totusi in SUV-isme.) Din pacate-i prea scumpa pentru mine, dar unele opinii pot folosi... altora mai solvabili (am condus un V40 "neliftat" si pot spune ca nu-i cu nimic mai prejos decit rivalii de la Audi, BMW sau Mercedes.)

  • iuliohir, miercuri, 24.02.2016 12:36

    Personal, prefer prima varianta, estetic vorbind. de la asta nou as lua farurile. Masina e foarte reusita de prima data...nu cred ca era cazul si pentru episodul 2..3....10...ca la filme.

  • flavius, sâmbătă, 27.02.2016 01:34

    Daca ar renunta la turbo si ar apela la Atkinson,nu Alzheimer @ vianu ar sparge vaca !