Mercedes revizuieşte gama de motorizări a lui E-Klasse şi transmisia cu şapte trepte
Toate motoarele din gama Mercedes-Benz E-Klasse au acum injecţie directă, iar transmisia 7G-Tronic a fost optimizată şi integrează şi un sistem Stop-Start.
Nemţii de la Mercedes-Benz au anunţat îmbunătăţiri în gama E-Klasse W212. Toate motorizările pe benzină au acum injecţie directă, unităţile E350 şi E500 fiind ultimele care nu beneficiau de sistemul BlueDirect, ceea ce înseamnă că toate propulsoarele din gama E-Klasse oferă acum injecţie directă. Transmisia automată 7G-Tronic a primit şi ea câteva modificări, soft-ul său fiind optimizat pentru a oferi un consum mai bun de carburant şi performanţe mai bune, fiind vorba de setări optimizate şi nu de schimbări majore în privinţa acesteia.
Mercedes-Benz E350 CGI oferă acum 302 CP în loc de 288 cât furnizează actuala unitate. În compania unei transmisii 7G-Tronic Plus, economia de carburant creşte cu până la 20% faţă de actualele unităţi, în funcţie de caroseria aleasă. Emisiile de CO2 sunt între 159 şi 164 grame pe kilometru, în timp ce timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este redus cu 0.5 secunde, atingând 6.3 secunde. Viteza maximă este limitată în continuare la 250 km/h.
Versiunea E500 a lui E-Klasse a fost echipată cu noul propulsor V8 twin-turbo de 4.6 litri, care a debutat în gama S-Klasse. Noul motor reprezintă strategia de downsizing a celor de la Mercedes-Benz şi oferă atât performanţe mai bune decât vechea unitate aspirată de 5.5 litri, cât şi emisii de CO2 reduse drastic şi un consum de carburant redus semnificativ. Respectivul model are nevoie doar de 5.2 secunde pentru a aceelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă este limitată tot la 250 km/h. Economia de carburant a fost îmbunătăţită cu 17%.
Via | Autocar