Lamborghini Urus va tripla producţia mărcii italiene supersport
Lamborghini spune că Urus va tripla producţia şi că peste 50% din exemplarele acestui model vor fi vândute în Statele Unite ale Americii.
Lamborghini Urus - sau LB736, cum este numit intern - va fi un model extrem de important pentru constructorul din Sant'Agata Bolognese. Sub atenta conducere a grupului Volkswagen, Lamborghini speră ca acest model să tripleze producţia. La această oră gama Lamborghini se compune doar din modelele supersport Aventador şi Gallardo.
Italienii căutau de mult un al treilea model pentru a mări vânzările. Multă vreme s-a crezut că Lamborghini va introduce în producţia de serie un model performant cu patru portiere bazat pe conceptul Estoque din 2008, însă s-a decis ca viitorul mărcii să fie bazat pe un model SUV performant. Ce-i drept, acest gen de modele s-a dovedit a fi de succes. Porsche este poate cel mai bun exemplu, Cayenne salvând practic marca din Stuttgart şi devenind cel mai bine vândut model din gamă. Mai nou, chiar şi Bentley şi-a anunţat intenţiile de a intra în zona SUV-urilor prin intermediul conceptului EXP 9 F prezentat la Salonul auto de la Geneva.
Preşedintele şi CEO-ul Lamborghini, Stephan Winkelmann spune că piaţa actuală pentru modele supersport cu două portiere şi puteri de peste 400 CP merge bine acum, dar că previzionează un viitor declin. Urus va pune Lamborghini la adăpost de acest lucru. Cel mai probabil, SUV-ul Lamborghini va ajunge în producţia de serie undeva în 2015 şi va fi propulsat de un motor V8 twin-turbo plus un sistem hibrid. Puterea totală va fi undeva în jur de 600 CP. Un Lamborghini Urus de serie va costa undeva peste 200.000 dolari, se vor produce probabil cam 3.000 de unităţi pe an, iar peste 50% din producţie va fi vândută în Statele Unite ale Americii, a mai spus Winkelmann.
Via | autoblog
pe cat de ciudat este modelu pe atat de interesant....... imi pare rau ca va ajunge pe maini gresite(ma refer la oameni care va cumpara masina...) pt. ca in trecut Lamborghini si Ferrari erau cumparate pt. performanta si stilul lor unic(supercar) in ziua de azi toti cocalari isi cumpara asemenea masini nu fascinati de masina in sine ci pt. ca 'asa se cere' sunt multi in bucuresti care au Gallardo da nu isi permit sa mearga la spalatorie cu masina mai bine sio spala de la fantana arteziana in mijlocu strazi.....nau bani de restaurant da merg la supermarket in spate si cer 3 mici sau o shaorma.........mizerie de oameni....... in ziua de azi BANII inseamna totul......... ultimele 2 branduri auto care au ramas fidele istorie de-a lungul timpului sunt Ferrari si Rolls.........aceste compani sper ca se vor concentra doar pe ce stiu sa faca nu cum dicteaza BANUL....... sport si lux