Infiniti va produce în regim propriu viitorul său model compact
Infiniti a anunţat că nu va mai apela la ajutorul uzinelor Magna Steyr pentru a produce viitorul său model compact. De producţie se vor ocupa uzinele Alianţei Renault-Nissan.
Infiniti vrea să ofere clienţilor săi şi un model compact, ca răspuns la ceea ce oferă în prezent BMW şi Audi. Japonezii şi-au anunţat deja intenţia prin conceptul Etherea, dezvăluit în 2011, însă au promis că vor construi noul model în parteneriat cu o uzină Magna Steyr din Europa.
Se pare că planurile Infiniti s-au schimbat, oficialii brandului luând decizia de a construi în regim propriu noul lor model compact. De producţie nu se va mai ocupa nici o uzină Magna, însă, chiar şi aşa, asamblarea va fi localizată tot în Europa. Soluţiile rămase vizează doar uzinele alianţei Renault-Nissan. Localizarea producţiei precum şi volumul anual de unităţi vor fi dezvăluite abia în momentul lansării modelului, lansare programată în 2015.
Decizia de a construi în regim propriu viitorul model compact a fost luată în urma unui studiu de fezabilitate, la finalul căruia japonezii au decis că este mult mai eficient să acopere necesarul de producţie al unei uzine europene a Alianţei, uzine care suferă în prezent din cauza situaţiei economice precare.
Decizia nu va afecta procesul de proiectare, dezvoltare şi testare al compactei premium, ceea ce înseamnă că nu vor exista întârzieri. Costurile vor fi reduse mult graţie folosirii unei platforme comune cu modelele Mercedes A şi B-Klasse. Platforma se numeşte MFA şi vine cu tracţiune faţă. Compacta japonezilor ar urma să folosească şi motoare Mercedes, tot ca urmare a parteneriatului încheiat de Daimler cu Renault-Nissan.
via motorauthority
Daca va arata precum promit aici, va bate cam tot ce-i pe piata la design