Fiat Bravo primeşte în 2016 un succesor construit în Turcia
Tofas, joint-venture-ul FIat din Turcia, va investi un miliard de dolari în dezvoltarea unui succesor al lui Bravo, care va fi oferit în versiuni hatcback, berlină şi break pe piaţa din Europa. Debutul este programat pentru anul 2016.
Fiat Bravo va primi un succesor în 2016, care va fi construit în Turcia de Tofas, joint-venture-ul din ţara respectivă al celor de la Fiat, titrează Automotive News. Compania Tofas va investi un miliard de dolari pentru dezvoltarea şi producţia noului model, care va fi construit în principal pentru export în Europa. Succesorul lui Bravo va avea versiuni berlină, hatchback şi break, precizează cei de la Automotive News citând surse din cadrul companiei turceşti. În timp ce versiunea hatchback îl va înlocui pe Bravo, berlina va fi înlocuitorul lui Linea, iar Croma va fi înlocuită de break-ul din gama viitoare Bravo.
Sergio Marchionne: "O fuziune ar putea crea un nou producător auto care să fie numărul unu mondial"
Cei de la Tofas au anunţat în 2013 că vor să construiască 580.000 de unităţi ale viitoarei berline, în timp ce versiunile hatchback şi break ale viitorului Bravo ar trebui să atingă hotarul de 700.000 de unităţi produse. Programul de investiţii care totalizează un miliard de euro va fi derulat din 2016 până în 2023, care pare să fie sinonim cu viitorul ciclu de producţie al succesorului lui Bravo. O declaraţie a oficialilor Tofas pentru Automotive News confirmă faptul că tratativele cu Fiat Chrysler Automobiles sunt în ultimele faze înainte de aprobarea definitivă, fiind definitivate ultimele condiţii ale investiţiei.
Fiat pregăteşte revenirea modelelor Bravo şi Punto, dar până atunci lansează 500X
Producţia generaţiei Bravo lansate în 2009, care avea loc la fabrica Fiat din Cassino (Italia), a fost oprită în luna iulie a anului curent. Cei de la Fiat au confirmat că Bravo va avea un succesor încă din 2011, italienii fiind nemulţumiţi de rezultatele de vânzări ale compactei lor şi promiţând un model mai radical, precum a fost Nissan Qashqai la momentul debutului său pe piaţă. Până să construiască urmaşul lui Bravo şi derivatele sale, fabrica Tofas din Turcia construieşte modelele Linea, Doblo şi Fiorino, precum şi modelele Citroen Nemo, Peugeot Bipper şi Opel/Vauxhall Combo.
Marchionne: "Următorul Fiat Bravo va fi complet diferit"
Via AutomotiveNews (înreg.)
am vrut sa-mi iau si eu o plasma ....na ca tot omu...tot ce mi s-a prezentat era made in china...mi-am lut lap top...cand colo...made in china....cam asta-i si cu industria auto ...asta ca-i fiat,dapoi ca-l mai fac si-n turcia!!!