Chrysler 300 a primit un nou facelift la patru ani de la restilizarea precedentă
Americanii de la Chrysler i-au aplicat lui 300, berlina lor de segment E, un nou facelift. Modelul este mai tehnologizat ca niciodată şi prezintă mai multe sisteme de siguranţă, pe lângă un design împrospătat şi materiale noi la interior.
Chrysler 300, modelul de clasă mare al mărcii americane, a primit un nou facelift în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Acesta se distinge de predecesorul său prin noua grilă frontală de dimensiuni mari, un set de blocuri optice noi şi diferite schimbări care să-l lege pe 300 de fratele său mai mic, Chrysler 200. La nivelul habitaclului, Chrysler anunţă materiale de calitate superioară, un afişaj de şapte inch între ceasurile de bord şi un sistem multimedia Uconnect cu ecran tactil de 8.4 inch şi Wi-Fi "on-demand".
Achiziţia Chrysler s-a încheiat. Americanii au devenit oficial o subsidiară a Grupului Fiat
Gama de motorizări este concentrată pe unităţile alimentate cu benzină, existând în ofertă un Pentastar V6 de 3.6 litri şi un V8 HEMI de 5.7 litri. Ambele motoare sunt oferite în compania unei transmisii automate cu opt trepte care angrenează roţile din spate. Pentru propulsorul V6 de 3.6 litri şi 292 CP, este oferită şi o variantă cu tracţiune integrală, în timp ce motorul HEMI rămâne doar cu tracţiune spate. Tot la nivel mecanic, Chrysler 300 are acum numeroase componente din aluminiu, printre care şi planetarele, un sistem de servodirecţie electro-mecanic actualizat şi mici modificări la suspensie pentru optimizarea manevrabilităţii.
Americanii vor introduce noul Chrysler 300 facelift în producţie până la sfârşitul anului curent. În SUA, Chrysler 300 porneşte de la 32.390 de dolari, iar versiunea de top, 300C Platinum, pleacă de la 43.390 de dolari. Disponibilitatea pe piaţa europeană este necunoscută în momentul de faţă. Modelul se bucură de o gamă largă de sisteme active de siguranţă, cum ar fi avertizare la impactul frontal iminent, tempomat adaptiv, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare şi multe altele pentru a fi mai competitiv în raport cu celelalte berline de segment E disponibile pe piaţă.
Via Chrysler
Da, numai ca modelul prezentat in urma cu 4 ani nu era un facelift ci o generatie noua. Da, ii construit tot pe aceiasi platforma, numai ca e o generatie noua. La fel cum a facut VW cu a lor Passat.