BMW ia în considerare o variantă hibridă plug-in a noului X1
O sursă din cadrul BMW a recunoscut faptul că marca ia în considerare posibilitatea dezvoltării unei variante hibride plug-in a lui X1.
BMW X1, cel mai mic SUV din oferta BMW, ar putea fi oferit și în variantă hibridă plug-in, titrează cei de la Motoring.au. Australieniii au discutat cu o sursă din cadrul mărcii germane, care a declarat sub protecția anonimatului că este luată în considerare o variantă hibridă plug-in a lui X1, model care tocmai a primit o nouă generație. Varianta hibridă a noului X1 este gândită tocmai fiindcă SUV-ul a ajuns la a doua generație, bazată pe noua platformă UKL a constructorului german, pe baza căreia nemții au dezvoltat deja un hibrid plug-in, BMW Seria 2 Active Tourer Hybrid, pe care îl vor lansa în primăvara lui 2016.
EXCLUSIV: Am condus noul BMW Seria 2 Active Tourer Plug-in Hybrid
Varianta hibridă plug-in a lui BMW Seria 2 Active Tourer împarte platforma cu X1 și se bucură de tracțiune integrală datorită configurației sale de propulsie. Având în vedere faptul că X1 are o caroserie ceva mai mare decât Seria 2 Active Tourer și că sistemul de propulsie hibrid încape și sub primul monovolum al mărcii din Munchen, inginerii nu ar avea nicio problemă în dezvoltarea unui asemenea model în varianta de producție. Singurul lucru care le lipsește celor de la BMW în momentul de față în vederea aprobării unei variante hibride a lui X1 ar fi o certitudine privind cererea unui SUV hibrid în acest segment și studii de piață care să confirme faptul că ar fi suficienți clienți pentru această variantă.
BMW pregăteşte versiuni hibride plug-in ale modelelor X5 şi Seria 3
Dacă va fi aprobat pentru producție, X1 plug-in hybrid ar fi al doilea SUV hibrid plug-in din oferta BMW, după X5 xDrive40e. Spre deosebire de varianta hibridă a lui X5, hibridul plug-in bazat pe X1 ar trebui să împartă motorizarea cu Seria 2 Active Tourer Plug-in Hybrid. Asta înseamnă un motor turbo de 1.5 litri cu trei cilindri în linie pe puntea față și un motor electric la nivelul punții spate. Rezervorul ar trebui micșorat, la fel ca la Seria 2 Active Tourer PHEV, iar acumulatorii ar putea fi plasați tot sub bancheta spate. În baza acestei configurații, hibridul plug-in ar beneficia de un sistem de tracțiune integrală fără legătură mecanică între punți, care i-ar oferi un sistem de tracțiune cu mai mult control pentru puntea spate în situațiile cu aderență limitată.
Via Motoring
Pai cu technologia de la Toyota e normal sa intre si ei pe aceasta piata.