Alfa Romeo Giulia, nou record pe Nurburgring: a bătut BMW M4, C63 AMG și Lamborghini Murcielago
În cadrul prezentării oficiale de la Frankfurt, Alfa Romeo a anunțat timpul obținut de noul Giulia QV pe Nurburgring. Modelul italian de 510 CP a reușit să depășească supercar-uri precum Lamborghini Murcielago LP640 și Mercedes-Benz SLR.
Alfa Romeo Giulia, înlocuitorul mult așteptat al lui 159, a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt în varianta de top, Quadrifoglio. Odată cu prezentarea oficială a rivalului italian al lui BMW M3 și al lui Mercedes-AMG C63, a fost anunțat și timpul obținut de această variantă a lui Giulia la Nurburgring: 7 minute și 39 de secunde. Timpul anunțat este mai bun decât al rivalilor principali de la BMW, Audi și Mercedes-Benz și depășește chiar valorile obținute în trecut de Mercedes-Benz SLR și Lamborghini Murcielago, printre altele.
Pe piața din Italia, noul Alfa Romeo Giulia QV pleacă de la 79.000 de uro și va debuta comercial în ultimul sfert al anului curent. Clienții nerăbdători, care vor să facă o comandă încă din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, vor avea în față un preț de 95.000 de euro pentru Giulia, aceștia urmând să primească o configurație specială, la fel ca a exponatelor din standul mărcii din Milano. Modelul se mândrește cu o masă de 1.525 kilograme fără lichide și cu o distribuție de 50:50 a maselor între punți. Giulia Quadrifoglio este capabil să atingă o viteză maximă de 307 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde. Modelul italian are tracțiune integrală permanentă, dar poate fi comandat și într-o variantă cu propulsie.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio promite cel mai bun raport putere/greutate din segmentul său, iar explicația din spatele acestei performanțe este utilizarea unui cardan din fibră de carbon, a unor panouri de caroserie din fibră de carbon și a multor componente din aluminiu. Italienii se laudă și cu cea mai ridicată rigiditate torsională din segment, alături de cel mai precis sistem de direcție de pe piață. Motorizarea V6 biturbo este optimizată cu ajutorul specialiștilor de la Ferrari și are o cilindree de 2.9 litri.
Alfa Romeo Giulia și puțină tradiție la standul mărcii din Italia. Mamma mia!
Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015
Via Alfa Romeo
Cu toate ca imi place enorm Giulia, pur si simplu nu cred acest rezultat afisat de Alfa. Puteti vedea aici rezultate cu alte masini pe nurburgring: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times Ori au folosit o masina de cursa (gen DTM, cu slickuri si rollcage etc), ori pe o varianta mai scurta a circuitlui. Nu se poate ca un sedan de 1500kg, 510 cai sa depaseasca sau timp egal cu MCLAREN SLR, F430 Scuderia, GTR, Porsche GT3, Turbo S etc, Gallardo, Audi R8 V10. Sigur e mai rapid ca M3/M4 (avand cu 80 cai mai mult), dar nu cu 12 secunde!!! Astept rezultate din alte teste auto facute de jurnalisti (autocar, autoexpress, autobild etc)