Volkswagen Tiguan: primele imagini oficiale ale noii generații

Publicat luni, 14.09.2015 12:16 de Sebastian Toma

Primele imagini ale noii generații Volkswagen Tiguan au fost publicate înainte de prezentarea oficială a modelului de serie. SUV-ul german este așteptat în showroom-uri la începutul anului viitor.

Volkswagen Tiguan, SUV-ul compact al mărcii din Wolfsburg, se pregătește să primească o nouă generație în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Până la prezentarea de la salonul auto german, nemții au publicat galeria foto oficială și câteva informații despre noul model. Încă din primele schițe, remarcăm o grilă frontală mai lată și mai musculoasă, căreia i-au fost aplicate ornamente cromate care sunt continuate până la blocurile optice, care sunt mai mari decât la vechiul Tiguan și au o formă mai apropiată de cea a farurilor lui Touareg.

Bara de protecție frontală are un aspect agresiv, în timp ce profilul modelului are și el câteva trăsături speciale: bosajele profilate ale aripilor și cele două linii "trase" pe portierele SUV-ului german. SUV-ul germanilor se bucură de platforma MQB și de un design schimbat complet față de generația anterioară. Interiorul lui Tiguan este și el actualizat, fiind vizibil în galeria oficială sistemul de ceasuri de bord cu ecran TFT de 12.3 inch, lansat în premieră mondială pe Audi TT și introdus ulterior și pe alte modele din concernul Volkswagen.

În raport cu generația precedentă, noul Tiguan este cu 50 de kilograme mai ușor și a devenit mai mare și mai spațios. Portbagajul are un volum mărit cu 145 de litri, totalizând 615 litri cu bancheta ridicată și 1.665 litri cu bancheta spate pliată. La nivelul caroseriei, ampatamentul a crescut cu 77 milimetri, totalizând acum 2.681 milimetri, iar lungimea a crescut cu 60 milimetri și lățimea a crescut cu 30 de milimetri.

Așa arată interiorul noii generații a lui Volkswagen Tiguan.

În ceea ce privește posteriorul lui Tiguan, noua generație a SUV-ului german a sosit cu un set de blocuri optice angulare, care au o semnătură luminoasă specifică. Ca de obicei, anumite aspecte ale design-ului au fost exagerate în schițele oficiale și nu au ajuns ajunge pe varianta de serie a următorului Tiguan, iar cel mai bun exemplu sunt țevile de eșapament de dimensiuni mari și cu ieșire pe ambele părți, fiind eliminat în favoarea unei soluții clasice cu două țevi. În orice caz, noul Tiguan arată mai bine decât predecesorul său și este acum adaptat la linia estetică folosită de concernul german.

Acesta este posteriorul lui Volkswagen Tiguan.

Folosind noua platformă MQB, noul Tiguan se bucură de motorizări cu 24% mai eficiente decât precedesorul său. Gama de propulsoare TSI, alimentate cu benzină, are patru unități la dispoziție, care asigură între 125 CP și 220 CP. Între timp, în tabăra TDI-urilor, plaja de putere variază între 115 și 240 CP. Variantele de bază ale lui Tiguan au tracțiune față, dar celelalte motorizări pot fi cuplate cu sistem de tracțiune integrală 4Motion. În cazul noului Tiguan, este utilizată cea de-a cincea generație a sistemului 4Motion, bazat pe sistemul Haldex. Garda la sol a SUV-ului german a crescut cu 11 milimetri, iar un pachet opțional de off-road mărește unghiul de atac de la 18.3 grade (standard) la 25.6 grade. Noul Tiguan va putea tracta remorci de până la 2.500 kilograme și se bucură de sistem de frânare automată la impact frontal iminent care sesizează și pietonii, sistem automat de frânare post coliziune și sistem de asistență la menținerea benzii de rulare.

Via Volkswagen

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 12:51

    Deja mi-l imaginez precum un Touareg mai mic si mai accesibil, dupa schite. Adica mai pe ''indelete'', o masina anosta , banala si pensionareasca. Oricum cu siguranta pretul va urca la 45 mii in varianta de varf , bani cu care ai putea sa-ti cumperi una dintre cele mai imbatabile masini din segment, adica doua Qashqaiuri full , sau Mazda CX-5 si-ti mai raman si bani.

  • vianu, luni, 14.09.2015 13:14

    mai mult un facelift....da' un facelift mai pronuntat cu puternice influente de Passat hmm....nu cred ca se va apropia de Qashqai

  • eee, luni, 14.09.2015 13:17

    Zicea Clarkson intr-un episod de Top Gear ceva despre prototipurile astea cu jante imese si care arata bine, si pe urma cand vine la financiar pentru aprobare dispar rotile, dispar artificiile faine si ramane o cutie in realitate. ce sa zic, cu sau fara facelift, cel mai problabil o sa arate la fel.

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 13:38

    @eee, Arata fix ca un Touareg mai mic, mai ales la spate. Pe net au aparut cateva poze spion http://www.carscoops.com/2015/08/new-2017-vw-tiguan-photographed.html

  • Andy, luni, 14.09.2015 17:25

    E oficial deja: http://www.autoblog.com/2015/09/14/vw-tiguan-official/?ncid=edlinkusauto00000016#slide-3620102 Seamana cu modelele mai mari insa e normal. Asta fac toti producatorii in momentul de fata. Vezi noul design Renault, limbajul de design Mazda, etc. Ramane de vazut daca va depasi Qashqai la vanzari tinand cont ca preturile vor fi mult mai mari datorita dotarilor si optionalelor pe care primul nu le are, insa care pentru multi utilizatori nici nu conteaza.

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 17:32

    @Andy, buna treaba 1+ Ce sa mai zic. Asa cum ma asteptam, sa semene cu Touareg. Designul e clasic nimic emotional . Iar interiorul la fel de clasic ca toate modelele VW , plansa aia de bord cu sistem multimedia si guri de ventilatie parca e luata de pe I20 Hyundai , in rest 1.4 TE SE IU 125 cai , ce sa zic , mai tare decat caruta la urcare :)))))

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 17:40

    Qashqai are toate optiunile unei masini premium din bara in bara, nu ii lipseste nimic in comparatie cu noul Tiguan care din cate observ nu are sistemul cu camere 360 grade, din cate vad in poze nu se vad camerele sub oglinzi, iar profilele sunt destul de clare, plus ca sunt prezentate in versiuni de top pozele.

  • Lenovo, luni, 14.09.2015 18:01

    E ceva mai patratos decat varianta prezenta, dar probabil mai bun.

  • dan_grc, luni, 14.09.2015 18:15

    Fara surprize la forme, parte frontala de Passat, interior de Golf, stopurile spate sunt ceva mai originale totusi, nu le-au preluat in intregime de la alt model VW, banuiesc ca interiorul are aceeasi calitate buna, preturile nu vor fi mai mici decat concurenta, dimpotriva, dar isi va gasi multi clienti. Madalescule, ai lasat Mazda cu premium si acum incepi cu Nissan? Noul Tiguan se va vinde, stai linistit.

  • Tony_LPP, luni, 14.09.2015 18:25

    Eu zic ca este o masina OK, care nu epateaza, la fel cum nu o face nici un alt model VW indiferent de care segment vorbim. In rest, nu ma pot pronunta cu o concluzie 100%, astept data lansarii in Romania. Aveam in plan sa vizitez salonul auto si anul acesta, insa timpul nu imi mai permite. In alta ordine de idei, trebuie sa recunoastem ca concurenta pe acest segment este necrutatoare, ceea ce-i va atenua vanzarile noului Tiguan. E drept ca nu se va compara cu Honda CR-V la calitate si practicabilitate, la fel cum nu se va compara cu Toyota Rav4 ( initiatorul acestui segment ) la capacitati de trecere /off road si fiabilitate, si nici cu Qashqai la dotari si preturi, sau cu Mazda CX-5 la motorizari de top, insa banuiesc ca confortul ramane specific VW. Un lucru care ma cam frustreaza in industria auto, si care l-am mai precizat si in alte randuri, este faptul ca la fiecare aparitie de model nou de la brand-ul ''X'' pozele oficiale vin numai cu echiparea de top. De ce VW nu ar arata si poze cu varianta de echipare standard/ entry-level a noului Tiguan ? Se tem cumva de reactii ''naspa'' cu privire la manere-carcase oglinzi -praguri nevopsite nevopsite, jante din tabla, bandouri negre fara ''bling-blinguri'' , fara comenzi si piele pe volan, geamuri actionate manual pt portiere spate si butoane de AC manual ? Si nu este o acuzatie la adresa VW ( sa nu se inteleaga ca sunt un hater care ataca acest brand ) , este un minus care la toate marcile se poarta. Inteleg sa prezinti varianta de top in galerii pentru a detalia schimbarile masive fata de vechea generatie ( daca ii putem spune asa ), insa poate unii dintre noi dorim sa vedem si informatii despre varianta de intrare care-i mai accesibila ca pret.

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 18:33

    @dan_grc, ce simpatic esti . Nissan are cea mai extinsa gama de vehicule 4x4 din Europa, iar Qashqai si Juke fac legea in zona lor, acum nu ne ramane decat sa iti ''compatimim'' frustrarile bilaterale :)))) Nu stiu cat de premium este Tiguan, dar cu siguranta ca Qashqai il tavaleste la acest capitol. Ciaos !

  • Andy, luni, 14.09.2015 18:47

    @Tony Toti producatorii lanseaza poze cu modelele in variantele de top. E o cutuma care tine de marketing. Tin sa te corectez in ceea ce priveste comparatia vs. concurenta: 1. Honda e mai fiabila, nu mai calitativa. Interioarele sunt sub VW (folosesc inca destule materiale tari). 2.Qashqai are pachete de dotari cu multe optionale incluse insa optionalele la VW sunt mult mai numeroase. Maresc mult pretul cand le aduni, e adevarat (nu-s ieftine ca la Kia de exemplu). O varianta de top in cazul Tiguan-ului nou va ajunge pe la 50.000 de euro (retine suma ca sa verifici pe configurator cand va fi disponibil). Ecranul generos care inlocuieste traditionalele "ace" mai are mult pana va aparea pe un model de volum japonez sau coreean. 3.Tiguan va avea motorizari mai puternice decat CX-5. Va avea si diesel si benzinar cu puteri de peste 200 cp, deja fiind anuntat si un hibrid de 215 cp (CX-5 se opreste la 192 cp) si tine cont ca au scazut iar greutatea fata de vechea generatie (~50 kg). Vor aparea si informatii legate de variantele mai pentru muritori. Personal, daca as achizitiona vreodata o masina din clasa respectiva, m-as orienta spre noua Sportage care va oferi un cumul de pret/calitate/fiabilitate/dotari excelent, mai ales ca deja apar recenzii pe net in care e laudata in UK sau SUA.

  • Tony_LPP, luni, 14.09.2015 19:36

    @Andy, parerile sunt impartite si asta fiindca cu totii avem gusturi diferite.Iar in sprijinul afirmatiei tale vine tocmai ideea ca ceea ce tie ti se pare nesemnificativ pentru altul poate sa conteze. La fel, ceea ce tie ti se pare potrivit mie mi se pare nepotrivit. Spre exemplu : '' Ecranul generos care inlocuiesc traditionalele "ace" '' si care pe tine te frapeaza, mie mi se pare inutil. Privirea trebuie sa fie concentrata numai si numai la condus, nu sa stai sa te uiti pe un ''display'' si sa te chinui sa te ''ratacesti'' prin el cautand o simpla informatie gen ''range'' . In al doilea rand, iti va lua o vreme sa te inveti cu toate functiile unui asemenea display amplasat in locul ceasurilor, un lucru iarasi inutil, eu ca posibil client i-as reprosa constructorului urmatorul lucru : nu ma face sa-ti invat masina, ofera ceva intuitiv si simplu care sa nu te faca sa-ti i-a o ora ca sa vezi unde trebuie sa apesi pt a afisa consumul instantaneu. De asta multi vor prefera ceva clasic. In al treilea rand, pretul mare ar fi trebuit sa aduca si ceva in plus fata de japonezele si coreenele care ofera un pret mai mic. Spre exemplu Tiguan ofera acel display in bord, care va fi prezent la versiunea care ( vorba ta ) e posibil sa ajunga si la 50 mii euro in consecinta. Cu consideratie !

  • S, luni, 14.09.2015 20:31

    Tiguan a fost un bestseller in categoria lui, chiar si in acest moment cu multi ani in spate concureaza inca si tine piept destul de bine la modele lansate anul acesta. Daca si acest model este doar un "facelift" cum spun toti anti-vag sau ca a copiat designul de pe alte modele, atunci nu ramane decat sa ma opresc aici si sa nu mai imi bat capul cu toti inginerii de pe acest site. Prefer sa nu ma mai contrazic ca n-am cu cine.

  • yany, luni, 14.09.2015 20:35

    O masina ok care contrar aparentelor va vinde ff bine, deoarece va avea cea mai completa oferta (motorizari, transmisii, optionale). Cat despre nissan qashqai ... mi se pare jenant , daca vrei motor diesel, cutie automata si tractiune integrala ... nu exista. Asta apropo de cea mai extinsa gama 4x4 in europa a renault , pardon nissan ..

  • vianu, luni, 14.09.2015 20:58

    @S.... 1. bestseller insemna ca e cel mai bine vandut, chestie complet eronata, intodeauna tinand trasa lui nissan 2. "facelift" (la care faceam eu referire) si asa cum este si sensul termenului era vis-a-vis de design. Chestie ce nu tine de "inginerie" ci de gusturi.

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 21:48

    @yany, ''jenant ne jenant'', Qashqai este cel mai vandut SUV de acest gen inca de la lansarea primei generatii. Tiguan unde se afla ? Iti zic eu : se afla in umbra :))))....acum unghia. @S, a ''tine piept concurentilor'' de anul acesta, inseamna ca Tiguanul prezent/anterior sa ofere ceea ce ofera concurenta lansata, sau macar sa aiba o marja de vanzari asemanatoare. Insa se pare ca nu-i asa, ai calculat prost :))))) @Andy, Turbo ala pe benzina de peste 200 CP pun pariu ca ori va fi sub , ori egal la performante cu motorul aspirat de pe CX-5 de 192CP , si asta fiindca 1.5-ul de 90 CP a demonstrat ca poate accelera mult mai rapid decat un TSI de aceeasi putere :)))))) CX-5 cu motorul 2.2 175CP face 0-100 in 8,8 sec Tiguan cu 2.0 184 CP 0-100 in 8,3 sec si avand mai multa putere

  • giugiaro, luni, 14.09.2015 22:00

    designerul sef sper sa iasa odata la pensie directivele de design - patrata - trebuie sa aiba colturi, peste tot urmatorul trend de design - volanul trebuie sa fie patrat - rotile trebuie sa fie patrate totul trebuie sa fie un patrat colurile nerotunjite masina anului

  • Tudor, luni, 14.09.2015 23:17

    Seamana cu BMW x3 la spate. E patratos, iar stopurile sunt asemanatoare, in forma de L, dar rasturnat.

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 23:49

    Totusi sunt curios daca va ''bate'' 2.0T de 245 CP a lui Hyundai Tucson ( varianta americana ). Cu siguranta ca nu are resursele necesare. Un alt minus a lui Tiguan ar mai fi, lipsa scaunelor ventilate pe 3 pozitii ( cum au masinile premium )si incalzirea spate , dotare care se afla pe noul Kia Sportage si Hyundai Tucson. Dar e bn ca i-au montat displayul ala iluminat grotesc acolo, ca sa-ti ''crape'' retina cand conduci noaptea. Ce pot sa zic, nici Rolls Royce nu are un asemenea display ''bengos'' in loc de vechile ceasuri, deci practic este inferior unui Tiguan care are :))))))))

  • @madalinescu ivanescu, marţi, 15.09.2015 00:04

    Ivane iar vorbesti in plus ca de obicei , frustrarea e mare? :)) Ziceai de motoarele de pe Tiguan de acel 2.0 benzina, in primul rand la vechiul model existau 2 trepte de putere unul este 2.0 de 180 CP care intradevar face 8.3 iar a doua treapt de putere este de 220 CP care scoate 7.9 , unde ai vazut tu 7.9s la CX-5? Asta este la fosta generatie de Tiguan . Actuala generatie este mai usoara semnificativ datorita noi platforme MQB. Sigur va fi si motorul 2.0 benzina , si pun pariu ( cum pui si tu ) ca o sa fie mai sportiv ca acel 192 aspirat, iar cuplul o sa depaseasca 300NM. Are rost sa vorbim aici de Qashqai , sigur nu :)) Un + lui Andy si S pentru obiectivitate. Eu detin o masina din acest segment( nu spun care ) dar pot spune obiectiv ca am facut test-drive cu absolut toate inainte sa imi cumpar masina . Este cum spune si Andy , calitatea la Qashqai este spre low, CR-V este peste la calitate fata de Qashqai si la acelasi nivel cu Mazda iar peste este Tiguan. Am intrat in toate si am analizat f bine materialele , unele modele le-am avut chiar si o zi intreaga. Unele nu aveau in spate fante pentru aerul conditionat , ceea ce este penibil ( daca nu ma insel unul era chiar Qashqai). Problema la Tiguan sunt preturile mai mari dar care reflecta o calitate a materialelor mai mare si nu numai. Nu vorbesc de design pentru ca acesta este pur si simplu subiectiv. Pe langa asta Tiguan are o sumedenie de optionale pe care le poti adauga cate una , pe langa pachetele de baza si au multe. La fel si la motoare, Qashqai sta cel mai prost la acest capitol fiind foarte limitat la motoare. Eu inteleg de ce ivanoff o da din qashqai in mazda cx-5 , pentru ca qashqai nu are motoare puternice. Pai acum comparam Tiguan cu 2 modele de masini de fapt , sa facem una? :)) Da daca ar pune pe qashqai motoare de 200CP si ceva optionale mai multe si ar tine acelasi pret ar fi interesant , dar nu se poate. Tiguan are multe chestii misto , masute pentru pasagerii din spate ( sunt puse pe spatele scaunelor din fata) , bancheta din spate culiseaza( nu vorbesc de rabatat) fata-spate ( pentru a mari portbagajul ) , scaunul din fata se pliaza complet etc. Noua generatia va avea si bancheta spate incalzita si multe alte noutati. Avand in vedere ca Tiguan este pe locul 2 in vanzarile din Europa in acest segment ( un tiguan vechi din 2007) cu acest model nou are toate sansele sa devina numarul 1. Madalinescu/ivanoff stiu ca tu te oftici dar o poti face mai mascat, toti s-au prins de asta si in consecinta te faci de kko pe aici.

  • Madalescu_Georgian, marţi, 15.09.2015 00:09

    .Practic lista este urmatoarea: -Lipseste HUD-ul ( cum are CX-5 ) -Lipseste sistemul Around View Monitor ( cum are Qashqai ) -Lipseste ventilatia in scaune ( cum are Tucson si Sportage ) Practic lipsesc multe dotari exclusive care le are concurenta in acest segment. Daca asta e tot ce poate VW pt anul 2015 , atunci....nu ma mira . E bine totusi ca ''i-a ochii'' la prostime cu ''uluitoarea tehnologie'' -clusterul din bord . Ma intreb ce garantie ca acesta va functiona impecabil si peste 10 ani de exploatare ofera VW ?

  • Mda, marţi, 15.09.2015 00:14

    Auzi la madalinescu , ne intereseaza comparatia cu un Tucson care este doar pentru America , care nu se supune regulilor euro din Europa ? Ne intereseaza comparatia dintre masini comercializate in Europa. Mai bine zi ca nu ai cu ce si te intelegem :) Inteleg ca esti frustrat. Dar in Europa , Tiguan ofera cele mai puternice motoare pentru un SUV din acest segment. La ce te referi prin incalzire spate? Bancheta din spate este incalzita la noul Tiguan . Eu zic sa-ti pui vata in nas si sa mai cauti alte minusuri, hai ca noaptea e lunga.

  • @madalinescu, marţi, 15.09.2015 00:16

    Tu nu vezi ca dai exemple de la 4 marci de masini diferite, pe care le compari cu una? Practic lista este urmatoarea: -Lipseste HUD-ul ( cum are CX-5 ) -Lipseste sistemul Around View Monitor ( cum are Qashqai ) -Lipseste ventilatia in scaune ( cum are Tucson si Sportage )

  • Panas, marţi, 15.09.2015 00:21

    Domne, voi sunteti chiar sunteti dusi , cel mai mult Madalin. @madalin : Nici macar nu a aparut lista de optionale ale noului Tiguan ( Pentru ca nu s-a lansat inca) si tu deja presupui ca nu are daia si dailalta? Ca masina cu motorul ala e slab fata de X/Y/Z .. Tucson din America?WTF? Cred ca nu ai ce face acasa. Mda si celelalt , ce rost are sa-i raspunzi , nu vezi ca anti si hater in acelasi timp ?

  • Madalescu_Georgian, marţi, 15.09.2015 00:32

    Oricum sub Toyota Rav4 la capabilitati Offroad. Ma gandeam totusi ca va putea ''bate'' macar aici, dar e tot codas. Cidat dar Tiguan se afla pe locul 4 la nivel mondial, iar Rav4 pe 1. Ce urat! In europa nu poate trece de Qashqai, iar in lume de Rav4 , ce urat !

  • @madalin, marţi, 15.09.2015 00:57

    Pe bune ajungi la nismo? :)) Eu nu vorbeam de masini modificate cap coada , exclusiviste si de 100.000 euro. Eu ziceam pur si simplu de oferirea unui motor mai puternic nu de o masina extrema. La fosta generatie puteai alege la 32.000 motorul de 220CP. Nu mai zic de opiunea de a alege si automata care qashqainu o are. Tiguan nu are capabilitati f bune de offroad , dar pe sosea cu pachetul r-line care are si suspensie sport este cel mai dinamic . Unii zicea ca r-line cu motorul de 220CP este un golf GTI mai inalt. Te sfatuiesc sa le conduci pe toate si porma sa-ti dai cu parerea.

  • Madalescu_Georgian, marţi, 15.09.2015 01:13

    ''modificate'' ? HA-HA. Pai Tiguan R-Line ce este ? Nu tot un Tiguan modificat si sportivizat ? Penibil ..... E vorbeam de Qashqai NISMO care va adopta 1.6-le de peste 200 CP de pe Juke, sa vezi atunci ''joaca'' frumoasa domle' mesterel. Dar nu mi-ai raspuns , dc Tiguan este sub Qashqai la vanzari in Europa ? Probabil de ''bun'' ce e :)))))) . Capabilitati off-road nu are, designul nici el nu iti ofera emotie, interiorul arata ca o dubita cu bordul ala si cu displayul pozitionat prost in bord, calitatea materialelor e sub concurenta .Nici macar manerele usilor nu s-au silit sa le imbrace in piele . E bine ca pretul va fi de 50 de mii de euro pt varianta R-line, bani la care un Qashqai chiar si NISMO nu va ajunge niciodata :)))) .

  • Madalescu_Georgian, marţi, 15.09.2015 01:17

    Dar pana la NISMO are de batut 2.0T 245CP de pe Hyundai :))))))

  • @madalin, marţi, 15.09.2015 02:44

    Din nou zic , acel tucson este pentru america doar si nu se supene normelor din UE, deaceea nici nu o sa-l vezi pe aici. Chiar si asa este f posibil sa-l faca , avand in vedere ca Tiguan va primi un motor de 240 Cp.

  • @madalin, marţi, 15.09.2015 02:48

    Aberezi maxim , calitatea interiorului a fost tot timpul peste nissan sau rav4. r-line anterior era 32k , in nici un caz ce aberezi tu.. si da avea si automata. Habar nu ai ce vorbesti, tu vb ca sa nu adormi?

  • Madalescu_Georgian, marţi, 15.09.2015 11:12

    Nu te mai agita atat, caci ma tem sa nu transpiri si dupa sa te traga curentul dragul meu. Nici Cadillac nu corespunde normelor din UE si nu prea au reprezentante de ''desfacere'' pe aici. In schimb este vazut ca un rival mult mai bun fata de trada germana. Doar Lexus si Jaguar il pot bate, restul sunt sub el, asta in cazul in care ai vazut cum un ATS-V tavaleste un M la multe capitole. In articol nu spune nimic de 240 CP , 220 e mai credibil. Calitatea interiorului a fost mai degraba sub Nissan ( de Rav4 nu a pomenit nimeni ) , si asta fiindca Tiguan era total depasit de concurenta la toate capitolele. R-line anterior stii in cate modele s-a vandut ? A fost un esec absolut, de asta au preferat sa-l scoata . Oricum, stiu ca adevarul doar dar Qashqai ramane in continuare ''number one'' la vanzari, si asta fiindca ofera un pret de 26 mii de euro in varianta full cu toate optionalele unei masini premium. Tiguan nici macar nu are sistemul Around View Monitor 360 de grade, la fel cum scaunele nu-s la fel de ergonomice ca la Qashqai ( facute in colaborare cu NASA ) . Acum unghia !

  • Madalescu_Georgian, marţi, 15.09.2015 11:39

    Oricum, sa nu uitam de un rival care turuie pe jos cu Tiguan la capitolul dinamica si performante , chiar si la capacitati off road. Subaru Forester 2.5XT 230 cp 0-100 in 6,0 sec . Tiguan nici cu 240 Cai nu va face 6,0 sec :))))) . Deci ca sa bata un Forester ar trebui sa fie mai rapid cu o sec , adica sa faca 5 sec de la 0-100 ceea ce e imposibil, i-ar trebui un motor de 300 de cai : )))) Ahh si inca ceva, Forester e mai greu :))))))

  • Madalescu_Georgian, marţi, 15.09.2015 11:44

    Unde mai pun ca sistemul Symmetrical All-Wheel Drive este net superior unui ''4Motion'' , iar motorul cu centrul de greutate scazut asigura performatele uimitoare. Ahh si inca ceva : Vechiul Tiguan cu 2.0 210CP abia scoatea si el saracul un 7,8 sec pana la 100km/h .......daca asta e tot ce poate nemtii in anul 2015 , e clar :))))))

  • AndreiRN, marţi, 15.09.2015 14:40

    Aici unde sunt eu, ajung la topit dupa primii 3 ani, si asta fiindca sunt foarte calitative~ made in China .

  • alex, marţi, 15.09.2015 15:13

    HELLO 'X5'

  • Roger, marţi, 15.09.2015 21:08

    O masina reusita a grupupui VAG care sper sa aiva succesul generatiei precedente... Mda sa vedem insa si calitatea fabricatiei daca se va ridica la nivelul anului 2015...Concurenta mare acum ...

  • @madalescu, marţi, 15.09.2015 23:42

    Iar vorbesti ca sa te afli in treaba , ai comparat Tiguanul cu cate ceva de la fiecare marca ca sa poti contrazice la diverse capitolele. Defapt ti-ai raspuns singur la o dilema , asta este defapt atuul lui Tiguan este foarte echilibrat din toate punctele de vedere si deaceea este o alegere buna. Toate suv-urile din acest segment au cate ceva iar Tiguan are din fiecare. Citeste si alte articole unde l-au prezentat si o sa vezi ca o sa aiba cu motor de 240CP benzina. R-line a avut mare succes esti tu doar babalau , nu o fost scos niciodata , exista si acum in oferta vechiului model. Nu au renuntat niciodata la asa ceva , dupa cum vezi si in video-ul din articol cu noul Tiguan este un R-Line :) Eu zic sa asteptam sa apara in configuratoare , acolo vei vedea si motorul de 240CP si sistemul 360 care este imprumutat de pe passat ca si chestia aia care nici nu o miroase qashqai , tableta in locul ceasurilor de bord. Da qashqai cu optionale la 26k cu motor de 130CP cutie manuala:)) Maxim! Tiguanul nou vine si cu inchidere automata a portbagajului cand se inchid usile , stiai asta? Daca este deschis portbagajul in sus doar inchizi masina din telecomanda si coboara si portbagajul. Nu vreau sa-ti stric surpriza si te las pe tine sa-l descoperi cand apare in configuratoare ;)

  • @AndreiRN, marţi, 15.09.2015 23:43

    Tu te poti culca acolo unde esti :)

  • AndreiRN, marţi, 15.09.2015 23:57

    Stiu ca nu esti un mascul care are curajul sa raspunda sub un nume propriu, in schimb ai putea sa-ti clatesti ochii. Motoarele VW ajung la reciclare dupa 3 ani si asta fiindca aici sunt exploatate la maxim. Aici Toyota Rav4 electric face legea in segment, iar oamenii asteapta cu ca acest model sa fie echipat si cu o unitate pe hidrogen, deja sunt multe cereri. Tiguan e codas aici !

  • @madalescu, miercuri, 16.09.2015 00:04

    Daca tot esti curios de motorul de 240CP: The engines are more efficient as well. A broad range of eight engines is offered, ranging in output from 92 kW / 125 PS to 176 kW / 240 PS. 8 motoare , Qashqai cate are in oferta ? :)) Echipare standard la noul Tiguan : Front Assist with City Emergency Braking and Pedestrian Monitoring, active hood, Lane Assist and the Automatic Post-Collision Braking System are fitted as standard. Cate are Qashqai portbagaj ? Noul Tiguan are: 520 litres of cargo capacity (additional 50 litres) and considerably more space in the rear thanks to longer wheelbase. Mai citim ? : Among the new Tiguan's safety features, are the Automatic Post-Collision Braking System, the Front Assist ambient monitoring system including City Emergency Braking and – a new feature – Pedestrian Monitoring as standard. If the radar-based Front Assist of the Tiguan detects a person walking onto the road, the system warns the driver. In a second step, it brakes the car. The new Tiguan is also equipped with Lane Assist as standard. This camera-based assistance system warns and automatically countersteers if the driver begins to unintentionally depart from the driving lane without activating a turn indicator. Auzi aici: The new Tiguan has a new 3-zone automatic climate control system, called Pure Air Climatronic. The technology, which is unique and so far only used by Volkswagen, keeps air quality at a consistently high level thanks to its air quality sensor and active biogenic filter, preventing pollutants from entering the car – from mold spores to allergens. Ziceai ceva de scaune ? Cu masaj ce zici: Fully redesigned seats have optional electric adjustment, while the available Smart Comfort Seats automatically travel downward and back to make it easier to enter and exit the vehicle when the ignition is turned off. In addition, the new ergoActive seat includes electric 4-way lumbar support and massage function. Au facut imbunatatiri si la siguranta, ce zici de asta: New features include a pyrotechnically activated mechanism – similar to an airbag – integrated in the hood. This mechanism raises the hood as soon as a person comes into contact with it in a crash. This increases the gap between the hard engine and the relatively soft bonnet and thereby reduces the intensity of dangerous head injuries. Ia zi Madalinescu , cum sta treaba ? :)

  • @AndreiRN, miercuri, 16.09.2015 00:40

    Ai putea sa ne spui unde este aici , presupun ca pe soare de aceea se topesc motoarele. Comentariul tau este de pur hater si este tratat ca atare.

  • m, miercuri, 16.09.2015 00:55

    Mai lipseau niste lacrimi sub stopurile din spate si era combinatia perfecta:)).Din fata e ok.nimic interesant dar spatele e cam trist.

  • @All, miercuri, 16.09.2015 13:42

    Oameni buni, pai voi va contraziceti cu unul care isi pune vata in nas cand e racit ca sa nu-i curga mucii pe tastatura?! Zau asa! Nici voi nu sunteti departe de el.

  • mm, joi, 17.09.2015 23:04

    deci, inca un vw, semnul de punctuatie puneti-l voi