
Resuscitare reuşită
Automarket a încercat să pună pe hârtie modificările operate de Opel pe SUV-ul Antara, odată cu faceliftul recent. După resuscitarea oferită de inginerii din Russelsheim, modelul se trezeşte la viaţă şi adoptă un spirit competitiv.
-
cmg_george, joi, 17.03.2011 13:51Iara?
Iara va faceti de ras cu datele tehnice de la SantaFe? Stim cu totii ca nu va plac coreencele dar chiar asa? SantaFe 2.2 0-100km/h 9,8 MT si 10.2AT dar no... nu suna bine ca astia de la Hyundai ai scos un motor mai potent ca Opel nu? "Versiunea rivală modelului testat de noi pleacă de la 35.204 euro, o valoare mai piperată.." pai si cu dotarile cum stam?
-
mda, joi, 17.03.2011 14:37
"Resuscitare reuşită"?? eu n-as fi asa de sigur...
-
octav71, joi, 17.03.2011 15:58
Freelander 2 ne spune ceva? Sau incercam sa aruncam un ochi si la Subaru? "Resuscitare reusita" - ce au facut pana acum in gama SUV erau in coma? Toate cate s-au produs? Inca ceva: simpla comparatie cu Koleos... spune multe despre ce se vrea Antara. Sebastian, articolul este ok, pozele am inteles ca au venit de la ei, sper sa sejurul in Viena a fost placut, pacat ca nu prea ati avut ce testa. Parerea mea. SPor!
-
octav71, joi, 17.03.2011 15:59
Modificare, Bogdan in Loc de Sebastian, citeam si un articol de al lui Sebastian :)
-
sailor66, joi, 17.03.2011 16:43off-road
cum ati reusit sa-l testati off-road cu spoilerul acela? nu l-ati rupt? ori spuneti off-road la un drum de pamant cat de cat nivelat(vezi tara unde s-a facut testul)?
-
razvan, joi, 17.03.2011 18:13
notele date nu reflecta deloc realitatea!!! Overall Antara este printre cele mai slabe din categoria SUV, dar putina reclama nu strica!!!
-
@Automarket, joi, 17.03.2011 18:28@Automarket
Cand testati Renault Koleos 2.0 diesel 175 CP, cutie manuala ? Koleos merita o nota mai apropiata de adevar. E peste Antara si Captiva in multe privinte, iar unicul vostru test nu-i face dreptate... Sunt sigur ca un Koleos 2.0 dCi 175 CP ar lua mai mult de 4 stele.
-
design, vineri, 18.03.2011 09:15oribil
urata mai e... se vede ca si-au bagat americanii coada... farurile sunt cel putin ciudate, iar botul e de camion in toata regula... dar daca privesti mai bine din fata zici ca-i bloc pe 3 nivele
-
GTS-MAN, vineri, 18.03.2011 19:02logitech
mda au si aparut frustratii .era de asteptat.ramaneti ma voi la vw si masina saracului din europa renault si lasati-ne pe noi sa conducem antara si captiva...koleos auzi=)) intr-adevar e interesanta arata ca un cartof cu roti..antara e printre cele mai bune din segment ...il prefer oricand in fata unui tiguan sau alte break-uri ce se vor suv-uri...singurele acceptabile ca pret-calitate-dotari sunt kuga,antara,captiva,c-crosser,cr-v..
-
realitatea zilei, vineri, 18.03.2011 20:43@GTS-MAN
Antara e un esec la fel de mare ca Opel Frontera
-
Mircea, sâmbătă, 19.03.2011 08:29
Opel Antara ar fi ultima mea alegere pe segmentul SUV-urilor compacte
-
ALEX, sâmbătă, 19.03.2011 22:21
FRUMOASA FOC
-
SORIN, duminică, 20.03.2011 21:46
cel mai frumos suv compact la ora actuala...nu stiu ce i-au facut dar arata diferit fata de generatia fara facelift.am vazut unul live si era superb. daca as avea ceva banuti m-as baga la un leasing...poate poate....:X
-
sunteti cu capul.., luni, 21.03.2011 14:12
e urat cu draci !
-
Luci, marţi, 22.03.2011 16:23
arata foarte bine,daca vine cu jantele alea la vanzare pot spune ca e cel mai jmecher suv din clasa ,cel putin ca design.opel creste constant pe zi ce trece.nota 10
-
Iulian, vineri, 25.03.2011 13:46
super masinuta de oras.am mers cu una si m-a impresionat
-
@Iulian, vineri, 25.03.2011 19:58
"masinuta de oras" e un clio... asta nu stiu ce e... poate doar o masina decorativa (una de prost gust cu siguranta) sa nu spuna lumea ca n-au un reprezentant pe segmentul asta
-
Ciprian, luni, 28.03.2011 12:42
@@iulian - daca nu ai condus una mai bine te abtii de la comentarii .oricum este cu 3 clase peste tiguan si ma bucur ca opel nu a facut-o brad de craciun cu luminte in faruri ,dar vw nu mai stiu ce sa faca sa ia ochii la fraieri,pardon clienti. este cel mai bun suv din segment.felicitari opel.
-
Mitza, vineri, 14.10.2011 15:29masina
mie mi-a placut inca de la inceput aceasta masina, un model bun zic eu, am avut ocazia sa o conduc si mi-a placut modul in care s-a comportat
-
hahaha, joi, 02.02.2012 10:12
nu va mai luati dupa pampalai ca cei de mai sus. daca vreti un suv mergeti si testati un antara ,un kuga si vedeti ce va coafeaza mai bine. koleos e de evitat pentru ca e cel mai saracacios si slabut suv din clasa de departe. si ...cine isi ia suv reno ?
-
oviwan, vineri, 24.08.2012 00:25
Buna! Tocmai mi am cumparat un Antara dupa care am asteptat vreo 6 luni... in fine, versiunea de 2.2, 184 cai, Cosmo, 4*4... Ce mi place - cuplu si cutia de viteze, sta bine in curbe, clima face fata, cel putin in fata... ce nu mi place sau ce m a surprins la pretul platit (vreo 31k eur...) - sezutul inalt, parca s sofer de duba... nu are aerisire in spate, pe stalp sau la nievl de consola pe mijloc; cotiera - mare dezamagire... desi nu s mic dar nici inalt, daca tin mana dreapta pe volan, nu ajung cu cotul pe cotiera... daca ti tragi scaunul in fata, practic, cotiera e total aiurea, intre scaunele din fata si cele din spate... puterea - o simti de pe la 2500 turatii, brusc si impulsiva, consum relativ mare, asa cum au mai scris si altii - in jur de 8.8/100km - drum facut de la Bucuresti la Timisoara - poate ca e din cauza ca e noua la partea de electronica - desi are sistem start/stop sau ECO la Opel, nu prea stiu cum functioneaza... la semafoare, cand se opreste motorul, cand ramane pornit. idem sistem hold hill control - din mers nu se poate regla, ci doar inainte sa pleci de pe loc sau la viteze f mici (20km/h...) calitatea materialelor nu mi se pare ieftina, ci e OK, e silentioasa si la turatii mai mari, sistemul electronic de verificare data mi se pare un pic aiurea, idem cautare radio; consola - ma speriasem, din cele citite ca aduce cu bordul de Opel Astra model mai vechi, insa pare mai OK decatr in poze... Ca idee generala, la 31 mii eur, ma asteptam la detalii de finete mai multe... pe langa cele mentionate, as mai fi vrut sa vad parbriz cu degivrare, stergatoare cu temporizator la versiunea COSMO, ambele chei tip "briceag" etc...
-
ovi wan, vineri, 19.10.2012 16:22
Revin cu inca un detaliu - cand schimbi vitezele si calci ambreiajul, parca se tureaza automat... a mai scazut consumul - in functie de cum o conduci, ia, in afara intre 7.7 si 8.6, diesel, 4*4, 184 cai... ca plus, alarma destul de performanta, din ce am testat...
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 12 iunieAmenințare directăRecent, BYD, cel mai important producător de vehicule electrice la ora actuală a intrat oficial în România. Iată că, la puțin timp după acest eveniment, producătorul chinez a lansat deja oficial primul model la noi în țară. Este vorba despre Dolphin Surf, cel mai mic și accesibil model din gamă, care reprezintă un atac direct la Dacia Spring. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 6 iunieSUV-ul poporuluiCel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 30 maiPlanor terestruÎn garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30. Citeste tot
O masina foarte tare, cel putin exteriorul mi se pare foarte masculin, este o masina reusita! Bravo Opel!