Saab 9-3 Sport Sedan

Vizibilitate

4.5
Saab 9-3 se dovedeste o masina de familie sigura, trasatura inspirata si de vizibilitatea buna de care se bucura soferul in aproape orice situatii. Oglinzile laterale sunt intr-adevar cam mici insa o reglare buna le poate "calibra" perfect pentru filtrarea informatiilor posterioare. Oglinda retrovizoare centrala este suficient de mare pentru a favoriza manevrele cu spatele. Luneta este si ea suficient de generoasa iar grosimea montantilor nu reprezinta un dezavantaj decat in virajele foarte stranse. Pe timp de noapte 9-3 are grija ca orice portiune de drum sa fie cercetata cu atentie de "ochii" cu xenon, adaptivi, bine orientati.
  • Cristian, joi, 12.11.2009 19:50
    Da, deci despre fotografii...

    Fotograful vostru are un portofoliu? Pentru ca sunt curios sa vad daca si acolo posteaza cadre neprelucrate bine sau chiar unsharf. Mai baieti... Hai ca se poate si mai bine.

  • Andy, joi, 12.11.2009 20:33
    aloooooo Volvo

    Alooo domnii ! Volvo S40 nu s-a comparat niciodata cu A4, Seria 3, Mercedes C si Saab 9-3. Pentru toate astea volvo a pregatit S60ul. Comparati si voi putin Poate ar fi interesant sa scrieti in fiecare test -drive cu cine comparati modelul respectiv... Si la mazda Cx7 ... nu are nici o treaba cu Outlanderul. Este o versiune mai ieftina a lui XC60. Outlander e cu tiguan, Citroenul nou cel oribil C-crosser. Pana si mazda e mult peste C-crosser.

  • ZZZ, joi, 12.11.2009 20:45
    @Andy

    Baiete daca taceai filozof ramaneai. Pai cum sa nu concureze S40 cu A4, Seria 3, sau C-Klasse? Pretul dicteaza nu impresile fiecaruia

  • patrick, joi, 12.11.2009 20:50
    pt @Handy

    bai nene...chiar sunt fan volvo, dar s40 e un ford focus...deci nu prea sunt pretentii la A4 sau C-Klasse

  • patrick, joi, 12.11.2009 20:52
    zzz

    pentru zzz scuze

  • KID16, joi, 12.11.2009 21:02
    Saab

    Ecranul sistemului audio seamana cu cel de pe Chevrolet:)

  • alinmarina, joi, 12.11.2009 21:16
    ROAD KING

    PENTRU INDUSTRIA SCANDINAVA DE AUTOMOBILE: RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ZZZ, joi, 12.11.2009 21:40
    OK....cum ziceti voi

    Sa presupunem ca aveti dreptate. Si ca asa sta treaba. Atunci inseamna ca politica de preturi a Volvo este DEZASTRU. Cea ce nu cred, mai ales ca au fost atata timp sub aripa Ford, iar despre americani putem spune multe, dar nimeni nu stie sa vanda mai bine ca ei. Gandeste-te ca un S40 ajunge la dublul unui Focus, si asta spui tu doar datorita unor materiale de mai buna calitate? Da-mi voie sa ma indoiesc. Eu zic ca e diferenta ca de la cer la pamant intre cele doua. Aaa ca S40 e putin deficitar la spatiu interior, e alta problema, dar compenseaza pe alta parte. Ganditi-va ca lumea asta e condusa de politica banului, si nu cred ca cineva isi permite sa faca masini de 2 ori mai scumpe decat concurenta doar pt a stapani setea de calite a fanilor. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu Volvo, din contra chiar mi se par masini foarte reusite pt targetul lor, cu o calitate a finisajelor deosebita. Ca sa nu mai vorbesc de XC60 care mi se pare de departe cea mai reusita din clasa ei, sau C70 care este un cabriolet superb. O seara buna tuturor! Si scuze pt offtopic

  • rares, joi, 12.11.2009 22:54
    info

    Cred ca gresiti atunci cand spuneti vorbe naspa despre fotograf. Ce au pozele fratilor , sunt mai mult decat interesante. Am observat ca si la alte modele de masini faceti astfel de comentarii. Concret... ce nu va place? Cat despre Saab., super masina. Am fost in Pipera in primavara sa o vad, sa fac un drive test. Superba, dar are un defect enorm si din acest motiv nu are succes pe piata auto. Schimbati fratilor consola aia. La toate modele Saab este aceiasi consola. Hai ca puteti mai mult. Pentru neincrezatori ... dati o sansa si altor masini in afara de WV, Audi, Merc si obositul BMW. O sa ramaneti uimiti. Incercati.

  • Claus-Claudel, joi, 12.11.2009 23:49
    ....

    faina rau

  • LauCalin, vineri, 13.11.2009 00:20
    calm, calm!

    Ok, haideti sa lamurim niste lucruri. In primul rand S40/V50 nu concureaza cu Seria 3, Clasa C si A4. Este o alternativa premium la segmentul mediu "de masa" (de exemplu decat un 407, poti avea un S40). Pentru Seria 3, Clasa C si A4 este S60. Pentru Patrick, care se considera fan Volvo: daca ai fi fan Volvo,asa cum pretinzi, ai sti si care e treaba cu S40 si Ford Focus. Daca ai ajuns sa le compari inseamna ca nu ai urcat in ele, de mers nici nu poate fi vorba. Masinile impart platformele tehnice (sti ce inseamna asta?), cateva motorizari pe benzina si doar 2 diesel (interesant, nu?)-D5-urile nu sunt pe niciun Ford si nici motoarele Turbo. Iar daca te incalzeste cu ceva, Focus RS are la baza motorul T5 de la Volvo, modificat de americani. De ce e S40 mai scump? Pentru ca masina este modificata in proportie de aprox. 80% in Suedia (la Goteborg) si in Belgia (la Gent), pentru a fi la standardele Volvo. Ce inseamna asta? Calitate a fabricatiei mai buna, siguranta mai buna, iar motoarele cele care sunt si pe Ford, sunt modificate, desi "in esenta" sunt la fel (gen raportul de compresie si materialele din care sunt facute sunt diferite). Daca vei desface un 2.0 D de pe un S40 si un TDCI 2.0 de le Focus vei vedea ca pe motorul lui Volvo gasesti inscriptia Volvo, nu Ford (nu cum gasesti si pe SAAB si pe Opel inscriptia GM). Interesant, nu? Si mai sunt multe diferentieri, insa aste sunt cele mai... vizibile. :)

  • danieluu01, vineri, 13.11.2009 00:23
    ^_^

    d-le Mirica review-ul faceti-l d-voastra ca va pricepeti, sunteti bun in asta dar in legatura cu pozele..dati-i aparatul unui copil si va face el poze mai bune ... aveti un "talent" in a face poze care lasa de dorit...va place zoom-ul sau nu vedeti d-voastra prea bine?...data viitoare cand mai faceti un drive test...faceti pozele ca si cum acele poze sunt imaginea pe care o avem noi in minte cand stam pe scaunul soferului...ca si cum am sta la volan si am vedea tot bordul..nu cred ca este cineva care sta si se "chioreste" la o bucata din lateralul scaunului pasagerului sau la frana de mana exclusiv...in schimb, pentru mine este o placere sa citesc ce scrieti in review...bafta multa cu urmatoarele poze..

  • LauCalin, vineri, 13.11.2009 00:24
    PS

    Imi cer scuze de off topic, dar nu m-am putut abtine :p

  • Gigel80, vineri, 13.11.2009 09:44
    @Cristian

    Mama ce-ai dat cu bata in balta, mor de ras:)). Auzi la el...UNSHARF. Mai retardel, sa-ti explic: ori e SHARP (adica clara) ori e Blurred (adica neclara). Tu poate incercai sa zici UNSHARP. Si exprimarea ta ...parca esti de la casa de copii no offence!

  • Gigel80, vineri, 13.11.2009 09:46
    @LauCalin

    Aberezi. S40 e in segmentul compact premium si e concurent cu VW Jetta. Nicidecum segmentul mediu.

  • Cosmin, vineri, 13.11.2009 10:03
    Saab

    saab reprezinta alternativa, posibilitatea de a fi altfel, nu un colacal sin multime, cu un alt 3-ar sau A4... stiti voi... TDI F buna masina. Acum, Baietii care va certati pe marginea claselor: Da, S40 si 9-3 se bat cu Focus cu golf cu A4, cu seria 3 sau c klasse. sunt clasa compacta. toate

  • Beewhore, vineri, 13.11.2009 10:05
    @LauCalin

    Sa stii ca pe motoarele Saab nu gasesti inscriptia GM, decat pe unele piese, cum ar fi pompa de apa si alte consumabile. Chiar daca sunt facute de GM, motoarele Saab sunt modificate de Suedezi, la fel cum Volvo le modifica pe ale sale. De aceea un Saab 9-3 are un timp mai bun de acceleratie decat un Opel Vectra cu aceleasi caracteristici, chiar daca Saab e cu 200 kg mai greu. Trebuie sa se regaseasca undeva diferenta de pret... Cat despre Volvo, tot respectul! S80 D5 is on my wishlist :D.

  • rpo07, vineri, 13.11.2009 10:06
    nu nu

    @Bogdan Mirica: mai uita-te si tu pe niste specificatii tehnice!!! BMW 325i are motor de 3000 nu de 2500. Ca sa nu mai zic de 6 cilindrii in linie.

  • Aditza, vineri, 13.11.2009 12:14
    Se devalorizeaza mult

    Desi e o marca premium cu mare personalitate, SAAB are un foarte mare dezvavantaj: nu prea poti sa-l mai revinzi, nu e interesat nimeni de saab second-hand, iar daca totusi reusesti pretul de revanzare este foarte mic.

  • Beewhore, vineri, 13.11.2009 12:20
    @Aditza

    La modelele din 2003-2007 plasticul utilizat la unele componente ale interiorului, lasa de dorit. In rest, masina e extraordinara daca stii cum sa te comporti cu ea. Personal, ma bucur ca pretul de revanzare e mic. Cu 13000 EUR mi-am luat o masina de 3 ani, care a costat de noua 36000, iar inafara de plasticele mentionate mai sus, nu pot sa-i bag nimic de vina in 50 000 km de cand o am. Aaa, si mai are o problema, care se pare ca s-a rezolvat: alternatorul.

  • Cristian, vineri, 13.11.2009 12:25
    @Gigel80

    FYI scharf inseamna sharp in limba germana. Imi pot cere scuze pentru typo cel mult. Dar nefiind un retardel venit de la casa de copii nu aveai de unde sa stii... Si da, sunt sigur ca o sa cauti in Google "scharf".

  • LauCalin, vineri, 13.11.2009 14:02
    Gigel80@

    In primul rand ca S40 nu concureaza cu Jetta pentru ca Jetta nu e premium si in al doilea rand S40 nu este in clasa compacta. Incadrarea unei masini intr-o clasa se face in functie de dimensiunile ei, iar S40 este in segmentul mediu (Jetta este considerata un Golf in 3 volume, adica o compacta in 3 volume). Cauta pe net si vei vedea ca S40 se incadreaza in segemtul mediu (C30 este in clasa compacta). ps: te rog sa-ti masori cuvinele pentru ca eu nu te-am jignit!

  • LauCalin, vineri, 13.11.2009 14:07
    Beewhore

    Eu asa stiam, ca motoare sunt identice pe SAAB si pe Opel, diferentele (considerabile) fiind altele (de ex. siguranta, confort, calitatea materialelor etc.) Am vazut un motor de SAAB desfacut si am vazut inscriptia GM pe mai toate piesele (ca la Opel). Asta se intampla acum vreo 10 ani... cred. Nu te contrazic ca intre timp lucrurile sa se fi schimbat, pentru ca imi place sa vorbesc din ce stiu, nu din ce banuiesc.

  • ironR, vineri, 13.11.2009 15:08
    saab/slab

    cand ma uit la plansa de bord am senzatia ca au gresit poza si au pus-o pe cea de la aveo, noroc cu sigla...nu prea imi plac farurile, tipic saab, parca ar fi volvo de acum 15 ani, modele banala si clasice...plictisitoare. In loc de saab mai bine SLAB

  • prudentul, vineri, 13.11.2009 20:52
    despre poze

    Dragă fotografule... Din setul de fotografii nu trebuie să lipsească următoarele: -pedalierul -schimbătorul de viteze -retrovizoarele laterale -oglina retrovizoare din habitaclu -schimbătorul de viteze -scaunele faţă -scaunele spate -volan+detalii -indicatoarele de bord+detalii -detalii portieră -consola centrală (ansamblu+detalii) -motor -roţi -detalii jantă -detalii sistem de frânare -faruri, semnalizatoare -portbagaj După ce avem astea facem compoziţiile de ansamblu: faţă, lateral, trei-sferturi, spate, maşina în mişcare. La final, pasul 3: filtre in Photoshop.

  • x, joi, 19.11.2009 12:35
    bmw power

    bai nenea rares.cred ca obosit esti tu mai tata.dute si te culca

  • f, duminică, 27.12.2009 20:08
    f

    kand e iarna merge ca kktu pe apa dar e rapida pe vara