Volkswagen Tiguan facelift

Interior

4.5

Interiorul lui Tiguan este unul dintre elementele care s-au schimbat vizibil în raport cu versiunea pre-facelift. Volkswagen a adăugat materiale noi şi a schimbat puţin designul planşei de bord, dar fără a atenta la clasica rigoare germană specifică mărcii. Cea mai interesantă schimbare vine la nivelul fantelor de aerisire, care au fost dublate de designeri şi lucrate foarte fin, astfel încât prima impresie este una de look premium. Stai foarte jos în Tiguan, aproape de poziţia pe care o ai într-o compactă, element plăcut pentru unii, deranjant pentru alţii care se aşteaptă la altceva de la un SUV. pasagerii din spate beneficiază şi ei de un plus de confort în versiunea Sport&Style testată, deoarece aceştia pot să-şi ajusteze scaunele individual pe lungime (16 centimetri) şi la nivelul spătarului (23 de grade). Materialele nu te fac să te întrebi de ce dai banii pe un Tiguan (recomand scaunele cu tapiţerie dintr-un mix de textil şi Alcantara), iar spaţiile pentru recipiente - un mai vechi of personal care pare să nu-şi găseasc răspund în cazul altor constructori - nu lipsesc nici ele. Un mare avantaj al lui Tiguan este reprezentat de portbagaj, care în cazul modelului german are 470 de litri (spre comparaţie, Kuga are 460, Qashqai - 410, iar ASX - 416). Per total, Tiguan îţi lasă impresia că nu ai ce să-i reproşezi la materiale, finisări şi soluţii. Nu iese în evidenţă prin anumite elemente care să te impresioneze până la lacrimi, dar e clar că inginerii şi designerii şi-au făcut temele.

  • ScorpyonVAG, vineri, 10.06.2011 14:35
    @

    O masina frumoasa, dar unui SUV compact, as zice, ca este recomandat un diesel. Iar la modelul de fata, motorizarea 2.0TDI 170CP.

  • mva, vineri, 10.06.2011 14:44
    o prostie de masina

    nu stiu cine ar fi suficient de tampit sa-si cumpere motorizarea asta pe un crossover... dar daca ne gandim ca vorbim de clientela volkswagen...

  • Consum, vineri, 10.06.2011 15:00

    Daca 8.5% e consumul extraurban, inseamna ca in oras ajunge la 14%

  • @Consum, vineri, 10.06.2011 15:05

    Si care-i probl? Are 210 cai cat ai vrea sa consume?

  • Odin27, vineri, 10.06.2011 15:20
    care-i problema...

    Problema e ca masina asta nu indeplineste nicio functie ca sa justifice consumul asta... adica ofera Tiguan pe sosea performante similare cu ale unui hot hatch? NU, pentru ca masa proprie il dezavantajeaza. In oras? Unde poti folosi 210 CP in oras? Dar in offroad mediu? Ii ofera motorizarea asta vreun avantaj asupra concurentei? In niciun caz! Sunt modele care-i pot da oricand lectii: Nissan X-Trail, Freelander, Forester etc.

  • ScorpyonVAG, vineri, 10.06.2011 16:35
    @

    Are un unchi un Tiguan 2.0TSI 170CP, si masina, chiar are tente sportive, si merge mult mai bine ca Skoda Octavia 2 1.9TDI (a facut un test). Deci, cel de 210CP, cum ar merge ? Dar eu zic, ca nu merita aceasta motorizare pe TIGUAN. 2.0TSI, merge pe GTI, SCIROCCO, PASSAT, si alte modele asemanatoare.

  • slv83, vineri, 10.06.2011 17:18
    TDI

    Daca folosesti masina in off-road mediu cat si in viata cotidiana se preteaza un motor Diesel, insa pt. cei ce-l folosesc pe autostrada (la noi nu-i cazul) sau in vacante externe merita un TSI cu 210 CP. Versiunea precedenta nu mi-a placut dar acest baby-Touareg schimba putin lucrurile! Clientii deja existenti cat si punctajul obtinut la test vorbesc de la sine!

  • io, vineri, 10.06.2011 17:33
    @slv83

    Am o intrebare pentru tine: care-i filosofia unui crossover in opinia ta? Eu zic ca timpul petrecut in exterior raportat la timpul petrecut in oras nu justifica o motorizare cu asemenea consum. Depasiri in siguranta poti face si cu un diesel de 150 cp. Vrei sa te distrezi, sa ai senzatii tari? Ai gresit masina! Si prin absurd sa zicem ca-i cineva care nu-i pasionat de pescuit si offroad mediu si circula foarte mult in exterior si in vacante... acea persoana nu-si va lua tiguan pentru ca are nevoie de spatiu serios de bagaje. Acea persoana isi va lua un BREAK sau un Full-size SUV.

  • Gabi, vineri, 10.06.2011 18:10
    facelift

    in clncluzie, au schimbat un pic farurile si capota, in rest, la interior 99 % identic.... wow, ce aer proaspat

  • lol, vineri, 10.06.2011 18:17

    eu zic ca pentru unii merita aceasta motorizare asa cum pentru altii nu, cand veti intelege ca avem nevoi si placeri diferite chiar daca pentru unii dintre voi ele par absurde? Daca unora dintre noi le place sa aiba 210cp pe Tiguan, de ce sa nu poata avea? Pe restul nu va obliga nimeni sa alegeti alta motorizare, alt model, alta marca nefiind nici voi, nici noi, nici eu mai prosti sau mai rai pentru alegerea facuta.

  • kim_vl, vineri, 10.06.2011 23:27
    Ha ha ha

    Il mananca cu fulgi cu tot Mitsubishi ASX sau Mazda CX5 (Minagi) la anu' !

  • tds, sâmbătă, 11.06.2011 19:50

    @kim_vl - cu ce-l mananca asx-ul??? cu un 1.6 benzinar sau un 1.8 diesel de 150 cp??

  • kim_vl, sâmbătă, 11.06.2011 21:42

    @tds Pai in primul rand cu sistemul de tractiune (4x4 nepermanent), apoi consumul, taxe un pic mai mici (cilindree mai mica la putere mai mare 1.8/150 CP vs. 2.0/140 CP), design mai interesant, pret/calitate/performante s.a.m.d. Vorbesc de 1.8 bineinteles, singurul diesel DOHC cu 16 valve cu distributie variabila. Ca sa nu mai zic de anuntata Mazda CX 5. http://www.promotor.ro/masini-noi/concepte-auto/mazda-minagi-8021404 http://www.masini.ro/stiri/noutati-auto/este-oficial--mazda-minagi-concept-este-noua-cx-5/14862/

  • kim_vl, sâmbătă, 11.06.2011 21:51

    VW inca foloseste obositul tractoras TDI 2.0/140 CP la care Mitsubishi a renuntat acum 2 ani (din motive bine cunoscute) si si-a creat propriul propulsor diesel.

  • baboon, duminică, 12.06.2011 01:49
    @kim_vl

    '(cilindree mai mica la putere mai mare 1.8/150 CP vs. 2.0/140 CP)' compara-l cu motorul 2.0 tdi 170cp atunci... Degeaba va agitati voi pe aici,dar Tiguan castiga in orice test,cu orice concurent din clasa.

  • Vw, duminică, 12.06.2011 09:55

    O un design de-a dreptul plictisitor.

  • sigur ca daaa, duminică, 12.06.2011 11:00
    zuper car

    daca este facut de autobuild :)

  • sandman, luni, 13.06.2011 16:17
    tiguan

    masina arata f bine si motorul tsi de 210cp este fenomenal. o masina serioasa pentru oameni cunoscatori

  • aham, marţi, 14.06.2011 11:20
    @sandman

    e fenomenal de stearsa si gurmanda...

  • valiy, luni, 12.09.2011 23:33
    buna

    Ar fi interesant sa pui gaz pe cea de 2 tsi 210 cai. Atunci zic ar fi putere mare la un pret mic ;-)

  • coco, sâmbătă, 22.10.2011 00:47
    tiguan

    majoritatea care va-ti dat cu parerea aici nu aveti 30000 ptr asa ceva ,ramaneti cu loganul vostru cel cool

  • Bogdan, luni, 05.03.2012 07:03
    tiguan

    e cel mai urat model de la VW

  • ady radu, miercuri, 16.05.2012 19:23
    tiguan

    pt cei rautaciosi cu tiguan o recomandare...bagati mana in buzunar scoateti 30koko...multi nici nu viseaza si apoi vorbiti de masini...va rog fiti rezonabili!!.......................multi vad masini pe youtube...si alti le admira pe la hipermarketuri..si mall-uri....si posteaza comentari...dee! IS DEMOCRACY

  • Alex G, luni, 04.03.2013 11:10

    Eu am un Tiguan 2.0 TDI DSG 4motion 140 cp si o Skoda Superb cu exact aceeasi motorizare si cutie de viteze. Consumul urban este de 10.5 pentru Tiguan si 9.5 pentru Superb. Comportamentul dinamic Superb este net superior, insa manevrabilitatea Tiguan este un mare atu. Pentru masini de 30.000 eur, indraznesc sa spun obiectiv ca sunt mult peste omologii asiatici.

  • maka, marţi, 30.07.2013 00:34

    Nu cred ca e buna de ceva in of road tiguanu asta,eu am un duster dci si chiar as vrea sa vad ce poate prin noroaie si prin padure vw asta,am si o lada niva deci stiu ceva de of road .chiar ma incinta idea sa fac un test eu cu dusteru si cine vrea cu tiguanu sau nu vreti sa il murdariti.

  • Lore the Best, duminică, 03.11.2013 21:36

    Tiguanul este o masina frumoasa dar cu multe optionale nefunctionale sau cu probleme: Diferenţial electronic blocabil XDS=il platesti dar...chiar exista pe masina? Am indoieli serioase! Iar "şasiul adaptabil DCC" care îţi aranjează suspensiile pe unul dintre modurile Comfort, Normal şi Sport" e frumos dar...lipseste cu desavirsire! Poti sa mergi prin munti si vai, pe autostrada sau in oras, n-o sa vezi vreo diferenta! Nici macar una mica! Stie cineva unde se pot testa suspensiile astea "vestite"? Sa vezi ce dau cu ei de pamint daca mi-au vandut vorbe! Sa fiti iubiti!