Interior
Exemplarul testat de Automarket este in versiunea de echipare Kinetic, care beneficiaza de o tapiterie din material textil T-Tech Eriksberg. Scaunele din fata dispun de un sistem de incalzire, iar cotiera spate are suport pentru pahare. La intrarea in masina esti intampinat de ornamentele optionale ale pragurilor, care sunt realizate din aluminiu si inscriptionate cu sigla-ADN al off-roaderelor Volvo: XC. Scaunele lui Volvo XC60 prezinta un design tipic suedez, fiind foarte subtiri, dar confortabile si ergonomice. Ergonomia comenzilor este foarte buna, iar calitatea plasticelor de la interior este situata la acelasi nivel cu cel al rivalilor sai. De remarcat ar fi design-ul consolei centrale – care este realizata dintr-un material cu un finisaj similar cu cel al aluminiului si antifonarea foarte buna a habitaclului. Lipsa reglajelor electrice ale scaunelor, tapiteria din material textil si lipsa unor suporturi lombare si pentru genunchi cu o posibilitate de reglare mai mare depuncteaza versiunea testata in fata rivalilor sai si chiar a variantelor XC60 mai dotate. Portbagajul are un volum de 490 de litri, iar bancheta din spate este rabatabila 40/20/40.
Cred ca suedezii vor fi la fel de buni si sub Geely. Offtopic: Numai patronul de la Seminis il "avea" cu saptamanile in service de parca nu ar fi fost Volvo. Papagali cu bani gasim peste tot, noi sa fim sanatosi!