Tinuta de drum
De puţine ori am rulat mai relaxat pe bancheta din spate sau pe scaunele din faţă precum am făcut-o pe autostrăzile şi pe şoselele din jurul oraşului Goteborg. În S80, confortul e la el acasă, suedezii mizând pe faptul că atrage partea familistă a clienţilor segmentului E. După ce testezi cel mai mare sedan Volvo îţi dai seama de ce familiştii care vor sportivitate merg pe BMW M, S sau AMG şi de ce cei care vor cu adevărat să le ofere celor dragi confort pur fără prea multe artificii tehnice se orientează spre Volvo. De fapt, am mai spus-o şi cu alte ocazii: probabil că singurul model din segment care se ridică la nivelul de confort inteligent pe care-l oferă S80 este Mercedes E-Klasse. Pe de altă parte, deşi ai la dispoziţie în S80 trei moduri de rulare (Comfort, Sport şi Advanced), diferenţele între acestea sunt destul de mici şi nu atacă precizia chirurgicală pe care o are Seria 5. Chiar dacă şasiul Volvo promovează un şasiu sport, acesta nu ajunge la nivelul agresiv al adversarilor din punctul de vedere al comportamentului dinamic.
Am trait sa o vad si pe asta Citroen C6 are punctaj peste Volvo!Cred ca este o greseala undeva?!