Interior
După ce Volvo a lansat pe piaţa europeană noul S60, interiorul modernizat al modelului său de segment mediu a devenit brusc şablonul pe care se construieşte de acum habitaclul fiecărei maşini imaginate la Goteborg. Normal, decizia nu e deloc una rea, având în vedere faptul că liniile lui S60 inspiră atât eleganţă, cât şi calitate solidă. iar eventualele semne de întrebare pe care le-aţi putea avea atunci când vă gândiţi că adaptarea nu poate funcţiona atunci când ea este făcută de jos în sus, de la un model mai mic la un mai mare, dispar imediat după ce păşeşti în habitaclu. E mai luminos, mai curat, lipsit de orice element inutil. Volvo reuşeşte să ne arate că o planşă de bord simplă poate fi simplificată şi mai mult odată cu lansarea unui facelift, chiar dacă numărul comenzilor nu este neapărat mai mic. Dacă vă veţi hotărî vreodată să alegeţi calea Volvo S80, optaţi pentru aluminiul polişat care completează de minune interiorul alb-crem de care am avut parte la testul de la Goteborg. În rest, rămâne cum am stabilit la testul anterior: spaţiu interior mai mult decât suficient atât în faţă cât mai ales în spate, confort sporit dacă alegeţi tapiţeria din piele, suspensii care te fac să te simţi ca într-un model de segment superior şi un portbagaj în limita segmentului (480 de litri).
Am trait sa o vad si pe asta Citroen C6 are punctaj peste Volvo!Cred ca este o greseala undeva?!