Volvo S60

2.4 D5 215CP Basic AWD auto

Performante

3.5
Volvo S60 în versiunea D5 AWD accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.1 secunde, iar viteza maximă a modelului este de 225 km/h. Cei de la Audi promit 7.7 secunde de la 0 la 100 km/h pentru A4 2.7 TDI Multitronic, în timp ce Mercedes anunţă doar 7 secunde pentru C250 CDI 4Matic. BMW 320d în versiunea xDrive echipat cu Steptronic are nevoie de 8 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, dar modelul respectiv dezvoltă doar 184 CP şi 380 Nm. În cazul lui BMW 330xd Steptronic, vorbim de un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de numai 6 secunde şi de o viteză maximă de 247 km/h. Astfel, S60 se dovedeşte a fi cel mai lent dintre cele cinci versiuni comparate în acest drivetest. E adevărat, dacă privim înspre rivalii non-premium, modelul suedez începe să arate mult mai bine.
  • celfaranume, miercuri, 08.09.2010 20:10
    e suberb

    super

  • antonny, miercuri, 08.09.2010 20:20
    *****

    eu zic k a invins pe audi A4 si seria3......si cu mercedes ar fi la egalitate ........

  • edi80, miercuri, 08.09.2010 20:24
    superba

    subscriu ce a zis antonny!!

  • Challenger., miercuri, 08.09.2010 21:40

    Urata masina! Nu degeaba in China i se zice "spicul rosu"

  • .marius., miercuri, 08.09.2010 21:44
    Volvo S60

    Volvo nu e facut pentru a fii condus ca un Bmw. El e facut pentru a fii condus ca un Mercedes. Avantajul e pretul mai mic fata de cel din urma. Deci, nu exista un Volvo mai bun ca Bmw sau Bmw mai bun ca Volvo, ci depinde ce vrei si ce te astepti de la o masina. Per total, cine isi permite aceasta masina isi permite si 330xd si 250CDi 4Matic si restu, fiind pana la urma o chestiune de gusturi.

  • Romeo Zidarul, miercuri, 08.09.2010 21:47

    O masina fantastica, in special pt cei care vor ceva diferit.

  • dan, miercuri, 08.09.2010 22:20
    volvo

    Pe a4 si serie 3 le-a invins la confort probabil, dar la performante nu prea, oricum, vb lui marius, fiecare e facuta in mod diferit, mercedes si volvo sunt orientate catre confort mai mult, seria 3 pe sportivitate, iar a4 e o mixtura intre c-class si seria 3

  • celfaranume, joi, 09.09.2010 07:45
    fj

    @challenger esti prost

  • danyut, joi, 09.09.2010 09:25
    clase diferite

    Ati comparat 2 masini din clase diferite, S60 este echivalentul seriei 5 la BMW, S40 este echivalentul seriei 3. Oricum o masina ciudata, am vazut una in trafic iar spatele este hidos iar fata draguta. Parere mea.

  • mircea, joi, 09.09.2010 10:10
    @danyut

    Greşit. Mai încearcă.

  • celfaranume, joi, 09.09.2010 10:25
    ff

    @danyut e frumos tare daca crezi tu asa in seamna ca ai o minte cat o pasarica

  • Candyman, joi, 09.09.2010 10:54
    @Mircea Mester

    Din cate mi-aduc aminte in catalogul "Auto motor si sport" de prin '98-'99 Volvo S40 era in clasa medie impreuna cu BMW Seria 3, Mercedes C-Class si Audi A4, iar S60-ul era in clasa mare, in timp ce S80 era in clasa de lux. Nu vreau sa jignesc pe nimeni insa tind sa cred ca danyut are dreptate. Numai bine!

  • dor3l, joi, 09.09.2010 10:58
    Volvo vs. concurenta

    @Mircea Mester: Gresit ce? Faptul ca Volvo S60 se vrea concurent pentru o clasa mai mica? Da. Probabil. Sa compari Serie 5 cu C-Klasse, e gresit. Clasa C (medie): BMW Serie 3, Mercedes C-Klasse, Audi A4, Volvo S40 Clasa D (mare): BMW Serie 5, Mercedes E-Klasse, Audi A5, Volvo S60 Clasa E (lux): BMW Serie 7, Mercedes S-Klasse, Audi A8, Volvo... (ar fi fost S80) :D

  • .marius., joi, 09.09.2010 11:22

    @dor3l: Volvo S40 face parte din clasa medie INFERIOARA, alaturi de aproape toate derivatele Sedan ale masinilor din clasa compacta, respectiv: Vw Jetta, Ford Focus Sedan, Chevrolet Cruze,Toyota Corolla etc.

  • Candyman, joi, 09.09.2010 11:59
    Clase diferite

    @marius Cred ca ai dreptate. M-am mai documentat si eu si, cel putin din punct de vedere al lungimii, S60-ul are 4628mm. Asta inseamna ca nu poate concura ca dimensiuni cel putin cu Mercedes E Class (4868mm), Audi A6 (4927mm) sau BMW Seria 5 (4899mm). Datele le-am luat de pe www.whatcar.com. Sper sa fie corecte. Deci S60-ul ar face parte din clasa medie superioara. Numai bine!

  • .marius., joi, 09.09.2010 12:14
    Clase diferite 2

    Criteriile pentru care sunt clasificate nu sunt in totalitate de lungimea masinilor. Spre exemplu, multi spun ca S80 se afla in clasa de lux,iar din punct de vedere al lungimii incadrarea nu ar fii gresita, dar daca ne referim la lungime atunci acelasi lucru il putem spune si despre A6, Skoda Superb, Chrysler 300C etc. In opinia mea clasa mare si clasa de lux sunt cat se poate de eterogene, totul e sa vrei sa vezi diferentele.

  • unckle, joi, 09.09.2010 12:21

    a avut cineva tupeu sa stea in fata masinii si sa testeze acel "pedestrian sh!t + autobrake " ? :P @masina : "mercedesul saracului" ar fi cea mai buna caracterizare, urmata indeaproape de "as vrea, dar nu pot" . Este foarte greu sa fii in competitie cu nemtii pe sengmentul Premium, oamenii de la Volvo isi fac treaba, dar Volvo nu va fi Mercedes niciodata :)

  • sebaa, joi, 09.09.2010 12:28
    @unckle

    Poate te lămureşte articolul de aici: http://www.automarket.ro/stiri/rebel-sau-elegant-32953.html

  • dor3l, joi, 09.09.2010 12:38
    Corectare

    @marius: Ai dreptate si am de gand sa fac ceva in premiera pe Automarket: MEA CULPA. Asa e. Se pare ca Ford a indemnat Volvo sa coboare o treapta cu modelele (tendinta de donwsizing :D ) pentru a face concurenta Audi/BMW/Mercedes. Parerea mea este ca trebuia pastrata titulatura veche de mini/mica/compacta/medie/mare/lux pentru autoturisme. S-a facut acum "segmentul C", dar care se imparte in medii inferioare (app: Serie 3 pana acum cativa ani era considerat o compacta superioara :D ) si medii superioare. Per total: Segment premium: Mercedes-Benz, Audi, BMW (ca asa stau la vanzari in Germania) + sa zicem Honda Segment de mijloc: Volkswagen, Volvo, Opel, Ford, Renault, Toyota, Nissan, Saab, Mazda, Mitsubishi etc. Segment inferior: toate coreenele si chinezariile

  • unckle, joi, 09.09.2010 12:42

    eu "bateam" cu un h'apropo' la faza cu volvo care s-a infipt in tirul ala :) o glumitza mica, nevinovata :)) , stiam si de alec articol, si de asemenea stiu ca in conditii "normale" acele sisteme de siguranta de pe volvo functioneaza ireprosabil ... dar dupa ce s-a infipt ala in tir o sa fie greu sa devin "serios" in comentariile la adresa sistemelor de siguranta de pe volvo :)

  • razvanis, joi, 09.09.2010 14:29
    S40 vs S60

    pentru cei care comenteaza de S40 ca e masina de nivel cu A4 imi dau seama ca nu au vazut niciodata s40 pe interior ... S40 e o berlina compacta foarte mica si limitata ca spatiu si motorizari , trebuie sa fii cel putin incult dpdv auto sa afirmi ca S40 e in clasa medie si S60 e in clasa mare iar S80 ce este exchivalent S-Klasse cred nu ? Daca tot aveti timp si frecati menta pe net toata ziua , macar folositi timpul cu rost si mai dicumentati-va .

  • gabi, joi, 09.09.2010 14:37
    S40

    S40 e un ford focus

  • Octavian, joi, 09.09.2010 18:18

    o frumusete de masina. Pacat ca au piperat pretul fata de vechea generatie. Cei care zic ca e meredesul saracului, am facut test drive cu noul c klasse si am ramas dezamagit. Fata de usa zdrangane a plastic cand bati cu degetul, pe cand la s60 e imbracata frumos in piele. Dintre ele 2 as alege oricand s60. Cine a incercat un s60 imi va confirma parerea. Intr-adevar, cine vrea bmw nu va lua merc, volvo sau audi. Va face pe dracu in 4 sa isi ia unul, tot asa cum si eu nu mi-as lua seria 3 fata de s60 (din simplul motiv ca vreau ceva exclusiv, nu ceva ce vad tot a doua masina) decat ca a doua masina, si ala ar avea un motor de m.

  • danyut, joi, 09.09.2010 18:26
    Pt MINTILE ODIHNITE

    Comentariul meu a fust o simpla parere, dar se pare ca sunt prea multe persoane cu mintea odihnita prin acest loc. Razvanis cred ca esti genul de persoana fffff tipicar si complexat cat despre Dl Mircea Mester halal raspuns de moderator documentat ai fost in stare sa dai. Aia a fost parerea mea, daca atat ai fost in stare sa zici atata poti si tu ,micutul de tine.

  • LauCalin, joi, 09.09.2010 23:23

    Marius, ce ne-am face fara fani BMW precum tu si Mowgli? As crede ca marea majoritate au BMW... pentru ca e BMW si "e cea mai tare masina, frate!" Pe bune, respectele mele pentru un adevarat fan BMW care nu considera ca bavarezii nu au concurenta! Revenind la subiectul cu pricina, am vazut masina asta saptamana trecuta. A fost primul S60 vazut pe viu. Arata fantastic, e ceva unic, nici o masina nu se apropie de designul ei. Cred ca am sa ma inscriu in weekend pentru un drive test. Daca nu voi avea prea curand asa ceva, macar sa conduc vreo 5 km :)) @Automarket: "Cu ce motor este echipat cel mai puternic S60? Unitatea se numeşte D5, are cinci cilindri şi 2.400 cmc şi ne oferă 205 CP la 4.000 rpm şi 420 Nm încă de la 1.500 rpm. " Corect era: "Cu ce motor este echipat cel mai puternic DIESEL S60?" Ca sa va usurez cautarea, ma refer la paragraful "motor/transmisie". Si inca ceva (off topic): am vazut ca la sectinea Masini noi, la categoria "in curand" de la marca Volvo, este trecut S80L. Asta inseamna ca in curand va fi importat si in Romania?

  • .marius., vineri, 10.09.2010 10:58
    Buddy

    @LauCalin Daca ai impresia ca sunt contra Volvo, te inseli amarnic si n`am zis nicicand ca Bmw e cel mai tare si ca n`are concurenta. Faci greseala de a judeca Bmw prin prisma celor care conduc asa ceva( si nu vorbesc doar de tine) si de care atat eu cat si respectatul domn Mowgli incercam sa ne scapam.

  • gigi, vineri, 10.09.2010 14:20
    ggg

    fain

  • VladB, vineri, 10.09.2010 15:10
    concurenta S40

    Vizavi de clasificarea S40 si S60. Eu incerc sa vad S40-ul ca pe o varianta "sedan" a lui C30, ai carui concurenti sunt desigur A3 si BMW Seria 1. Cum Volvo se vrea premium, inseamna ca si concureaza impotriva marcilor premium. Asadar, nici BMW, nici Audi si Mercedes nu au un "ford focus". In schimb, BMW are un seria 1 coupe si hatchback. Poate va urma si un sedan S1. Oricum, e destul de ciudata masina S40-ul....

  • unckle, vineri, 10.09.2010 15:12

    Daca niste "comentatori" de p'aici si-ar lasa deoparte preferintele in materie de masini ... ar aparea numai comentarii civilizate. Pana atunci ... mai avem de invatat si de suportat "vehemente" puerile, " prime iubiri " ale unor pustani, etc ;)

  • lexion, vineri, 10.09.2010 15:40
    @Automarket

    Nu cred ca ati testat vreodata o masina mai frumoasa decat noul S60 :D inca odata va cer, mai multe poze!!!

  • Praf in ochi, vineri, 10.09.2010 20:39
    Volvo

    Au dreptate cei care afirma ca S60 este analog ( ca si clasa ) cu seria 3 si C class . Seria S40 / V50 sunt de fapt sedanul , respectiv SW de la compacta C30 ( un Focus suedez) . Ceva asemanator duetului VW Golf / Jetta . De fapt , C30 chiar este o compacta ( cu tente premium) . S80 este undeva in clasa cu E class si seria 5 . Ptr seria 7 sau S class , Volvo nu are o rivala. Despre motorul diesel de 2,4 litri nu se pot spune multe . La acest moment , exista dieseluri care scot puteri stock asemanatoare din motoare de 1,9 sau 2 litri ! Deci , nimic deosebit . Volvo nu se vrea a fi o rivala in ceea ce priveste performantele dinamice a modelelor BMW . Volvo este masina care iti confera pe bune ceea ce alte modele nu iti pot oferi la superlativ : siguranta in trafic . Combinat cu un interior care are o eleganta de bun simt. Vis a vis de designul exterior , aici totul este interpretabil si subiectiv , deci nu poate fi pus in discutie .

  • @Automarket, marţi, 14.09.2010 16:15
    gusturile nu se discuta dar...

    design 5 stele?! hahahhahah ce inseamna sa n-ai pic de simt estetic!

  • bobo, miercuri, 15.09.2010 14:25
    @automerket

    Automarket faceti ceva cu site-ul.. imi afiseaza paginile varza.. am incercat pe mai multe browsere si le afiseaza la fel. articole suprapuse bannerul ala rosu[principal] este afisat peste zona pozelor...

  • Valy, luni, 27.09.2010 12:13
    Volvo s60

    Am facut test pe D3 automata, parca ar fi mers un pic mai multa putere, in spate fff inghesuita, daca vrei ceva optiuni 46 000 Euro ddp, dupa parerea mea cam scump, dar fiecare face ce vrea cu banii lui

  • Andy.ro, miercuri, 29.09.2010 00:03
    dotari

    Putere? Uite-te la un D5 si ai rezolvat problema. D3ul este excelent pentru pretul lui, si pentru ce ofera concurenta in banii aia iar D5ul este cu o bi-turbo 205cp la un pret MULT sub concurenta. 25.500 D3 manual + automata 1800 + varianta de top (bi-xenon,scaun electric sofer/piele/senzor parcare spate/mp3/8 difuzoare) 5500 + MMI/navi 3D /trapa/ ecran7"/bluetooth 2700 rezulta 35500 +tva ... A4 3.0D parca e 38.000 + tva standard manual. respectiv la pret de D5 AWD automat cu toate dotarile de mai sus. Despre ce vorbim? Vrem 1000 de cai la pret de logan?

  • Andy.ro, miercuri, 29.09.2010 00:04
    putere

    plus ca, cuplul motor la D3 este cel mai mare fata de concurenta. Deci nu inteleg cu ce il compari.

  • bugimafia, vineri, 03.12.2010 14:46

    eu ias da nota 4,6 e foare tare

  • bugimafia, vineri, 03.12.2010 14:46

    eu ias da nota 4,6 e foare tare

  • xedos6, marţi, 07.12.2010 10:52
    salut

    era mai frumos cel vechi si avea materiale mai bune la interior...din pacate asta seamana din spate si mai ales din lateral cu laguna de la renault

  • Gil, duminică, 17.04.2011 15:11
    volvo s60

    Toate cate se scriu despre s60 m-au facut sa trag o concluzie : ar fi de preferat un peugeot 508 in locul unui volvo s60. Nu intotdeauna merita sa dai un ban in plus doar ca sa platesti brand-ul.

  • cristi, vineri, 01.07.2011 00:24

    as lua doua volvo s60 si v60 e super fain

  • Bogdan, luni, 26.03.2012 10:53
    volvo s60

    eu am avut onoarea de a face un test drive cu volvo s60 a carui pret de lista era 42000 euro si pot spune ca e ffffff resita masina nu ai ce sa zici nimik de rau de ea daca ai condus-o. ce care nu stiu ce e ala un volvo si care este istoria firmei ar face bn sa mai inceteze cu rautatile P.S. daca nu esti in cunostita de cauza nu vorbi (ssssssss) s60:))